Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/892
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрисюк, О.М.-
dc.date.accessioned2019-04-03T11:53:26Z-
dc.date.available2019-04-03T11:53:26Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378.124-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/892-
dc.description.abstractУ статті вказано на актуальність визначення нової стратегії виховання, яка великою мірою формує майбутній розвиток Української держави, є пріоритет- ним завданням суспільного поступу, поряд з убезпеченням своєї суверенності й територіальної цілісності, пошуками шляхів для інтегрування в європейське співтовариство. Оновлення соціальних процесів в Україні викликало потребу у перегляді стану існуючої системи професійної підготовки майбутніх учителів для виховної роботи в сучасній школі. На новому щаблі освітнього процесу ключовим виховним елементом стане приклад учителя, який покликаний зацікавити дитину. Відтак актуального значення набуває стан та ступінь готовності майбутнього вчителя до виховної роботи з учнями.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectметодологічні засадиuk_UA
dc.subjectпедагогічний працівникuk_UA
dc.subjectкультурологічний підхідuk_UA
dc.titleМЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДЛЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf213,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.