Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/892
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грисюк, О.М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-03T11:53:26Z | - |
dc.date.available | 2019-04-03T11:53:26Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 378.124 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/892 | - |
dc.description.abstract | У статті вказано на актуальність визначення нової стратегії виховання, яка великою мірою формує майбутній розвиток Української держави, є пріоритет- ним завданням суспільного поступу, поряд з убезпеченням своєї суверенності й територіальної цілісності, пошуками шляхів для інтегрування в європейське співтовариство. Оновлення соціальних процесів в Україні викликало потребу у перегляді стану існуючої системи професійної підготовки майбутніх учителів для виховної роботи в сучасній школі. На новому щаблі освітнього процесу ключовим виховним елементом стане приклад учителя, який покликаний зацікавити дитину. Відтак актуального значення набуває стан та ступінь готовності майбутнього вчителя до виховної роботи з учнями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | методологічні засади | uk_UA |
dc.subject | педагогічний працівник | uk_UA |
dc.subject | культурологічний підхід | uk_UA |
dc.title | МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДЛЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 213,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.