Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/902
Title: | ТЕОРІЯ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ ГОВАРДА ГАРДНЕРА У ДИДАКТИЧНОМУ КОНТЕКСТІ |
Authors: | Кудлай, О.В. Макарчук, А.А. Макарчук, Н.В. |
Keywords: | інтелект множинний інтелект пізнавальні здібності |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті на основі аналізу автентичних першоджерел розлянуто основні поло- ження теорії множинного інтелекту американського психолога Говарда Гарднера та шляхи їх застосування з дидактичною метою, а саме щодо навчання української мови та літератури. Визначено основні характеристики вербально-лінгвістичного, логіко-математичного, візуально-просторового, тілесно-кінестетичного, музичного, міжособистісного і внутрішньоособи- стісного видів інтелекту та наведено варіанти завдань з урахуванням численних підходів до організації вивчення та засвоєння навчального матеріалу. У статті визнається подібність у трактуванні Гарднером поняття "інтелект" до понять "здібність", "талант", наголошується на взаємозв’язку всіх типів інтелекту та підкреслюється, що розвиток множинного інтелекту не є освітньою метою, а лише ефективним засобом її досягнення. Окрему увагу приділено перспективам використання теоріїї множинного інтелекту для розбудови сучасної української школи. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/902 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.