Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/903
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бянь, Лулу | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-04T06:45:40Z | - |
dc.date.available | 2019-04-04T06:45:40Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 378.147:811.111 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/903 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюється методика використання інфокомунікаційних техно- логій у процесі формування культури мовлення китайських студентів у вищих навчальних закладах України. У даному контексті автор розглядає сутність поняття "інфокомунікаційні технології" як феномена сучасного інформаційного суспільства; визначає роль та значення інфокомунікаційних технологій у педагогічному процесі, вплив останніх на формування і розвиток психічних структур людини, в тому числі і мислення. Особливу увагу автор приділяє розгляду специфічних якостей у викладача, які необхідні для впровадження зазначених технологій у процесі формування культури мовлення в іноземних студентів, відзначає ключову роль інфокомунікаційних технологій в організації самостійної роботи студентів-іноземців; розглядає види електронних засобів навчання, необхідних для успішного оволодіння іноземними мовами у процесі самоосвіти та під час безпосереднього навчання в системі вищої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | інфокомунікаційні технології | uk_UA |
dc.subject | культура мовлення | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ІНФОКОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ КИТАЙСЬКИХ СТУДЕНТІВ У ВНЗ УКРАЇНИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
23.pdf | 185,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.