Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСидоренко, Ю.О.-
dc.date.accessioned2019-04-04T06:51:33Z-
dc.date.available2019-04-04T06:51:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc37.016:821.161.2]:7.046.1-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/906-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості застосування загальнодидактичних та методико-літературних принципів під час вивчення літературних творів з міфологічною образністю на уроках української літератури у 9–11 класах. Теоретично обґрунтовуються загальнодидактичні принципи природовідповід- ності, наочності, науковості та наводяться приклади їх використання на уроках. Серед методико-літературних принципів виділяються текстоцентриз- му, інтертекстуальності та проблемності. Визначаються основні закономір- ності їх практичного використання під час аналізу міфологічної образності творів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectзагальнодидактичні принципиuk_UA
dc.subjectметодико-літературні принципиuk_UA
dc.subjectміфологічна образністьuk_UA
dc.titleЗАГАЛЬНОДИДАКТИЧНІ ТА МЕТОДИКО-ЛІТЕРАТУРНІ ПРИНЦИПИ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ З МІФОЛОГІЧНОЮ ОБРАЗНІСТЮ У СТАРШИХ КЛАСАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf227,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.