Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/908
Title: | ЗАСТОСУВАННЯ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ У ВИВЧЕННІ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН У МЕДИЧНИХ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ |
Authors: | Ілясова, Ю.С. |
Keywords: | контекстне навчання професійна підготовка майбутніх медичних молодших спеціалістів |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті висвітлено основні положення теорії контекстного навчання. Проаналізовано досвід сучасних науковців у використанні цієї педагогічної технології. Розглянуто методики застосування контекстного навчання у май- бутніх молодших медичних спеціалістів у процесі вивчення фахових дисциплін як в Україні так і в європейських країнах, на прикладах Великої Британії та Франції. З’ясовано, що студенти-медики в Англії працюють у відділах клінічного моделювання, які оснащені сучасним медичним обладнанням і максимально наближують майбутніх медиків до умов реального клінічного середовища, де вони можуть відпрацьовувати свої навички та застосовувати свої знання на практиці. На думку автора, вказана методика проведення практичних занять повністю укладається в структуру технології контекстного навчання. Визна- чено, що в європейських країнах більше уваги приділяють вивченню фахових клінічних дисциплін, ніж в Україні. У статті розглянуто основні характеристики нової для української медичної освіти форми навчання "учнівства", в процесі якої цикл теоретичного навчання чергується з практичним стажуванням у лікарні з отриманням заробітної плати. В статті подано особистий досвід автора у застосуванні контекстного навчання у вивченні фахових дисциплін у медичних коледжах. Зроблено висновок про необхідність застосування контекстного навчання в сучасній професійній підготовці майбутніх молодших медичних спеціалістів у медичних освітніх закладах. Наголошено на необхідності використання закордонних напрацювань із проблеми контекстного навчання у вітчизняній медичній освіті. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/908 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.