Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/908
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ілясова, Ю.С. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-04T06:55:46Z | - |
dc.date.available | 2019-04-04T06:55:46Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 378.093.2.091.33:61 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/908 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено основні положення теорії контекстного навчання. Проаналізовано досвід сучасних науковців у використанні цієї педагогічної технології. Розглянуто методики застосування контекстного навчання у май- бутніх молодших медичних спеціалістів у процесі вивчення фахових дисциплін як в Україні так і в європейських країнах, на прикладах Великої Британії та Франції. З’ясовано, що студенти-медики в Англії працюють у відділах клінічного моделювання, які оснащені сучасним медичним обладнанням і максимально наближують майбутніх медиків до умов реального клінічного середовища, де вони можуть відпрацьовувати свої навички та застосовувати свої знання на практиці. На думку автора, вказана методика проведення практичних занять повністю укладається в структуру технології контекстного навчання. Визна- чено, що в європейських країнах більше уваги приділяють вивченню фахових клінічних дисциплін, ніж в Україні. У статті розглянуто основні характеристики нової для української медичної освіти форми навчання "учнівства", в процесі якої цикл теоретичного навчання чергується з практичним стажуванням у лікарні з отриманням заробітної плати. В статті подано особистий досвід автора у застосуванні контекстного навчання у вивченні фахових дисциплін у медичних коледжах. Зроблено висновок про необхідність застосування контекстного навчання в сучасній професійній підготовці майбутніх молодших медичних спеціалістів у медичних освітніх закладах. Наголошено на необхідності використання закордонних напрацювань із проблеми контекстного навчання у вітчизняній медичній освіті. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | контекстне навчання | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка майбутніх медичних молодших спеціалістів | uk_UA |
dc.title | ЗАСТОСУВАННЯ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ У ВИВЧЕННІ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН У МЕДИЧНИХ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18.pdf | 185,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.