Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/909
Title: | ТЕХНОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІІ І ПРОВЕДЕННЯ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
Authors: | Дубровський, В. Л. |
Keywords: | початкова школа компетентність дидактична гра |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті розглядається один із способів залучення школярів початкової школи у навчальну діяльність. Проаналізовано особливості ігрової технології як однієї з унікальних форм навчання. Обґрунтовано поняття "ігрові педагогічні техно- логії", що включає досить велику групу методів і прийомів організації педагогіч- ного процесу у формі різних педагогічних ігор. Визначено моменти використан- ня ігрових технологій на уроках у початковій школі. Виокремлено сутність дидактичної гри як важливого засобу успішного засвоєння учнями математич- них знань, умінь і навичок, як одну з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини, засіб її повноцінного розумового розвитку. В статті розглядається сутність основної мети гри. Особливу увагу акцентовано на використанні дидактичних ігор на уроках математики у початковій школі. Описано структурні компоненти ігрової діяльності, описано структурні компоненти ігрової діяльності, а саме: для організації й проведення дидактичної гри слід дотримуватись умов, етапів, правил, положень. Розкрито завдання вчителя при підготовці і проведенні ігор та доцільність організації навчально-пізна- вальної діяльності учнів при вивченні математики з використанням ігрових технологій молодших школярів. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/909 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.