Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/90
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Юрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-17T08:45:20Z | - |
dc.date.available | 2018-04-17T08:45:20Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Українська мова і література в школі | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/90 | - |
dc.description.abstract | У статті сформульовано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів-персонажів за розвитком сюжету. Автор розширює навчальний потенціал послідовного шляху аналізу, який досить часто застосовується в шкільній практиці, проте залишається недостатньо оціненим з погляду його ефективності в опрацюванні персонажів із статичними та динамічними характерами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | образ-персонаж | uk_UA |
dc.subject | сюжет | uk_UA |
dc.subject | послідовний аналіз | uk_UA |
dc.subject | компетентності | uk_UA |
dc.subject | статичний характер | uk_UA |
dc.subject | динамічний характер | uk_UA |
dc.title | ШКІЛЬНИЙ АНАЛІЗ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ ЗА РОЗВИТКОМ СЮЖЕТУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету.doc | 85 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.