Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/910
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дегтярьова, Т.О. | - |
dc.contributor.author | Скварча, О.М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-04T07:00:12Z | - |
dc.date.available | 2019-04-04T07:00:12Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 378:81’243 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/910 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджується використання ігрового методу на уроках української мови як іноземної. Аналізується вплив цього методу на розкриття креативних можливостей особистості. Останніми роками в методиці викладання іноземних мов велика увага приділя- ється інтенсивним методам навчання, зокрема ігровому методу. На базі ігрових завдань відбувається не лише відпрацювання фонетичного і лексико- граматичного матеріалу. Гра цілком виправдано може бути інструментом викладання, який активізує розумову діяльність учнів, дозволяє зробити навчальний процес привабливішим та цікавішим. Вона формує потужний стимул до оволодіння мовою, що вивчається. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | інтенсивні методи | uk_UA |
dc.subject | ігровий метод | uk_UA |
dc.subject | лінгвістична гра | uk_UA |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОГО МЕТОДУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
16.pdf | 202,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.