Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/913
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чжоу, Геян | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-04T07:07:28Z | - |
dc.date.available | 2019-04-04T07:07:28Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 371.134 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/913 | - |
dc.description.abstract | У статті подано аналіз поняття "комунікація" з позицій різних наукових підходів. Висвітлюється вплив процесів глобалізації на оновлення принципів організації професійної освіти. Відзначається насиченість сучасного суспільства комунікативними взаємодіями, комунікативність розглядається як важлива властивість людини. Обґрунтовано значущість комунікації як чинника розвитку особистості та суспільства. Наводяться причини неоднозначних тлумачень сутності комунікації. Посилена увага до формування комунікативних умінь в системі фахової підготовки пояснюється зміною характеру освітнього процесу з монологічного типу на діалогічний. Досліджується вплив комунікативних умінь вчителя на ефективність навчального процесу. Відзначається недостатній рівень розробленості методичних засобів розвитку комунікаційних умінь у майбутніх вчителів музики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | художня комунікація | uk_UA |
dc.subject | поняття | uk_UA |
dc.subject | взаємозв’язок | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.title | АНАЛІЗ ХУДОЖНЬОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ПОНЯТІЙНОМУ ВИМІРІ | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
13.pdf | 211,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.