Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/916
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Новгородська, Ю. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-04T07:14:47Z | - |
dc.date.available | 2019-04-04T07:14:47Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 378.147-0.177.4 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/916 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання використання комплексу діагностичних процедур із метою з’ясування сформованості професійної відповідальності майбутніх менеджерів. Доведено, що професійна відповідальність майбутніх фахівців полягає в готовності діяти на основі усвідомлення своїх обов’язків перед суспільством, емоційного сприйняття їх та здатності передбачати наслідки своєї поведінки, відповідати за них з урахуванням суспільної оцінки цих наслідків. Здійснено аналіз наукових підходів до розробки критеріїв та показників сформованості професійної відповідальності. Акцентовано увагу на визначенні критеріїв та показників, за допомогою яких можна діагностувати рівні сформованості професійної відповідальності у майбутніх менеджерів освітніх організацій. Основними критеріями визначено когнітивний, цілемотиваційний, операційно-діяльнісний. Схарактеризовано зміст високого, достатнього, серед- нього та низького рівнів сформованості професійної відповідальності у майбут- ніх менеджерів. Проаналізовані показники, критерії та рівні дадуть змогу визначити сучасний стан та передбачити динаміку формування професійної відповідальності фахівців. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | професійна відповідальність | uk_UA |
dc.subject | менеджер освітньої організації | uk_UA |
dc.subject | критерій | uk_UA |
dc.title | ДІАГНОСТИКА СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10.pdf | 272,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.