Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/920
Title: | ОРГАНІЗАЦІЯ, АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДНО- ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ПЕРЕВІРКИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО САМОПРЕЗЕНТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ |
Authors: | Киричок, І. І. Дробченко, Г. О. |
Keywords: | самопрезентація самопрезентаційна діяльність |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Abstract: | Предмет дослідження авторів статті – аналіз і оцінка результатів дослідно- експериментальної перевірки готовності до самопрезентаційної діяльності майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів під час навчання в магістратурі. На констатувальному етапі дослідження визначено критерії та показники стану готовності студентів до самопрезентаційної діяльності. Як критерії сформованості готовності до самопрезентаційної діяльності висту- пили компоненти готовності до даного виду діяльності: когнітивний, моти- ваційно-ціннісний, діяльнісно-поведінковий. На основі отриманих результатів анкетування "Мій досвід самопрезентації", методик самомоніторингу М. Снай- дера, методики експертної оцінки ефективності самопрезентації, шкали виміру тактик самопрезентації С. Лі, Б. Куіглі, авторської методики "Здатність до самопрезентації", опитувальника здатності до управління самопред’явленням у спілкуванні (Н. В. Амяга), спостереження, співбесіди у респондентів визначався той чи інший рівень готовності з урахуванням шкали бальності. Установлено, що проведене на кафедрі педагогіки НДУ імені Миколи Гоголя дослідження щодо формування розвитку готовності до самопрезентації майбутніх фахівців у галузі управління виявило недостатній стан готовності до самопрезентації студентів, оскільки в опитаних найбільш сформований когнітивний компонент готовності до самопрезентаційної діяльності. Результати проведення конста- тувального етапу експерименту показали, що найнижчими виявилися показники діяльнісно-поведінкового компонента готовності до самопрезентаційної діяль- ності майбутніх управлінців, оскільки лише у 20,2 % респондентів експеримен- тальної групи виявлено високий рівень готовності до самопрезентаційної діяльності. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/920 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.