Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/928
Назва: ФАНДРАЙЗИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ – ПІДТРИМКА РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Автори: Фурдуй, С.Б.
Ключові слова: фандрайзинг
волонтер
доброволець
інклюзивна освіта
Дата публікації: 2018
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається теоретичне осмислення понять: "фандрайзинг", "волонтер", "доброволець", "інклюзивна освіта", "діти з особливими потребами". Розкриваються інноваційні підходи фандрайзингової діяльності. Міжнародні і вітчизняні доброчинні фундації й донорські організації. Сутність та роль волон- терського руху, волонтерів у проведенні ефективного фандрайзингу. Надано підходи реалізації фандрайзингових моделей роботи за кордоном. Теоретичне осмислення сутності фандрайзингу на основі досвіду досліджень науковців та аналізу фандрайзингових моделей і проектів за кордоном як підтримка у ефек- тивному розвитку інклюзивної освіти в Україні. Головна мета фандрайзера – розробка комплексу дій, заходів, прийомів у поєднанні з ефективними методами. Проведені дослідження дозволяють зробити висновок, що для розвитку фандрайзингу в Україні потрібно створити сприятливі умови як з боку держави, так і з боку суспільства. Належна міцність та сталість громадських організацій залежить від їх спроможності щодо отримання широкої соціальної підтримки громадського руху, волонтерів та донорів. Подоланню проблем з фандрайзингу може сприяти вивчення та впровадження зарубіжного досвіду з даної сфери, наприклад, закордонних інструментів фандрайзингу: проведення загальнонаціо- нальних конкурсів, метою яких є заохочення та популяризація благодійності і меценатства; сприяння успішному розвитку фондів; оснащення комп’ютерних систем спеціалізованим програмним забезпеченням з фандрайзингу тощо. Важливим у цьому плані є поширення знань про його сутність та переваги серед громадян, поінформованість населення через проведення тренінгів, семінарів, конференцій, випуск інформаційних бюлетнів, впровадження дисципліни "Фан- драйзинг" у систему освіти тощо. Сподіваємось, що зарубіжний досвід фандрай- зингових проектів буде одним з ефективних шляхів розвитку інклюзивної освіти в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/928
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.pdf211,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.