Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/92
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-04-17T08:51:15Z-
dc.date.available2018-04-17T08:51:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationУкраїнська література в загальноосвітній школі.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/92-
dc.description.abstractУ науковому матеріалі розкрито особливості мовної практики школярів під час опрацювання образів-персонажів, яка полягає у використанні словесних засобів різного походження як «точки опертя» для осягнення предмета вивчення. На думку автора, така діяльність має буту підпорядкованою формуванню спеціальних знань та умінь.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectобраз-персонажuk_UA
dc.subjectмовна практикаuk_UA
dc.subjectхудожня детальuk_UA
dc.subjectхарактеристикаuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.titleМОВНА ПРАКТИКА У ПРОЦЕСІ ШКІЛЬНОГО ВИВЧЕННЯ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МОВНА ПРАКТИКА У ПРОЦЕСІ ШКІЛЬНОГО ВИВЧЕННЯ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ.doc85,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.