Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/930
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ельбрехт, О.М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-04T10:38:58Z | - |
dc.date.available | 2019-04-04T10:38:58Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 373.3/.5.091.64:(075)(73) | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/930 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються історичні аспекти розвитку шкільного підручника у США. Автором використано дослідження американських учених, в яких розкривається роль підручників в освітньому процесі, розвиток підручника в контексті змін у педагогіці та цінностях американського суспільства. Ма- теріали досліджень засвідчують, що підручники є надзвичайно адаптивним засобом навчання: услід за змінами проблем освіти змінюються й вимоги до підручників, стилі їх написання, представлені в них методи навчання. На основі аналізу результатів досліджень встановлено, що процес розвитку шкільного підручника США трансформується на різних етапах історії су- спільства залежно від конкретних історичних умов, є результатом соціаль- но-політичних процесів, що відбуваються у країні. Визначено й охарактери- зовано етапи розвитку шкільного підручника у США, кожному етапу відповідає покоління навчальних книг, що характеризуються своїми особли- востями. З’ясовано, що сьогодні школи використовують добори різного роду навчальних матеріалів, але базовою залишається основна шкільна книга – підручник, яка використовувалася у навчальних кімнатах по всьому світу протягом тисячоліть. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | підручник | uk_UA |
dc.subject | засіб навчання | uk_UA |
dc.subject | навчальне книговидання | uk_UA |
dc.title | ІСТОРІЯ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА США | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
33.pdf | 224,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.