Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/931
Title: | СТРУКТУРА ПРОПЕДЕВТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВОКАЛУ |
Authors: | Ян, Сяохан |
Keywords: | викладач вокалу, пропедевтика структура пропедевтичної ком- петентності |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті розглянуто роблеми, які найбільш часто виникають в процесі вокаль- ної підготовки майбутніх учителів музики, обґрунтовано метод пропедевтики, що дозволяє мінімізувати педагогічні помилки. Обґрунтовано компонентну структуру пропедевтичної компетентності викладача вокалу, яка включає в себе професійну (музичну та методичну) ерудованість, аналітико-діагностич- ний, прогностично-проективний, рефлексивно-оцінний та коригувально-творчий компоненти. Схарактеризовано три рівні можливих помилок у побудові навчаль- ного процесу − стратегічний, тактичний і операційний, а також три класи їх потенційного різновиду: аксіологічний, герменевтичний, праксіологічний. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/931 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.