Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/931
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯн, Сяохан-
dc.date.accessioned2019-04-04T10:41:10Z-
dc.date.available2019-04-04T10:41:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc370.036373.67-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/931-
dc.description.abstractУ статті розглянуто роблеми, які найбільш часто виникають в процесі вокаль- ної підготовки майбутніх учителів музики, обґрунтовано метод пропедевтики, що дозволяє мінімізувати педагогічні помилки. Обґрунтовано компонентну структуру пропедевтичної компетентності викладача вокалу, яка включає в себе професійну (музичну та методичну) ерудованість, аналітико-діагностич- ний, прогностично-проективний, рефлексивно-оцінний та коригувально-творчий компоненти. Схарактеризовано три рівні можливих помилок у побудові навчаль- ного процесу − стратегічний, тактичний і операційний, а також три класи їх потенційного різновиду: аксіологічний, герменевтичний, праксіологічний.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectвикладач вокалу,uk_UA
dc.subjectпропедевтикаuk_UA
dc.subjectструктура пропедевтичної ком- петентностіuk_UA
dc.titleСТРУКТУРА ПРОПЕДЕВТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВОКАЛУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf157,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.