Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/931
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ян, Сяохан | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-04T10:41:10Z | - |
dc.date.available | 2019-04-04T10:41:10Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 370.036373.67 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/931 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто роблеми, які найбільш часто виникають в процесі вокаль- ної підготовки майбутніх учителів музики, обґрунтовано метод пропедевтики, що дозволяє мінімізувати педагогічні помилки. Обґрунтовано компонентну структуру пропедевтичної компетентності викладача вокалу, яка включає в себе професійну (музичну та методичну) ерудованість, аналітико-діагностич- ний, прогностично-проективний, рефлексивно-оцінний та коригувально-творчий компоненти. Схарактеризовано три рівні можливих помилок у побудові навчаль- ного процесу − стратегічний, тактичний і операційний, а також три класи їх потенційного різновиду: аксіологічний, герменевтичний, праксіологічний. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | викладач вокалу, | uk_UA |
dc.subject | пропедевтика | uk_UA |
dc.subject | структура пропедевтичної ком- петентності | uk_UA |
dc.title | СТРУКТУРА ПРОПЕДЕВТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВОКАЛУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
32.pdf | 157,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.