Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/934
Назва: | ДО ПИТАННЯ ПРО ПОДОЛАННЯ ВИКОНАВСЬКО-ПСИХОЛОГІЧНОГО БАР’ЄРУ В МАГІСТРАНТІВ У ПРОЦЕСІ ЇХ ПІДГОТОВКИ ДО ВОКАЛЬНО-ФАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
Автори: | Кьон, Н.Г. Чжу, Юньжуй |
Ключові слова: | вокальне виконавство майбутній викладач вокалу вокально- виконавсько-психологічний бар’єр |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються питання підготовки майбутніх викладачів вокалу до виконавської діяльності. У центрі уваги − проблема психологічної готовності до прилюдного виконавства, яке суб’єктивно сприймається як стресова ситуація, що потребує психологічного, емоційного напруження, максимальної концентрації уваги й вольових зусиль. Зазначено особливо значущу роль психологічного стану для співака, зумовлену його відбиттям на фонаційно-співочих проявах, ступені емоційної яскравості, художній досконалості у створенні музичних образів. Проаналізовано чинники незадовільного психологічного стану виконавців, сха- рактеризовано особливості продуктивно-творчого й надмірного непродуктив- ного хвилювання, а також фактори їх прояву. Розглянуто три групи детермі- нант особистісно-психологічного стану майбутнього фахівця: функціональну; мотиваційно-характерологічну; операціональну. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/934 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
29.pdf | 187,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.