Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/934
Назва: ДО ПИТАННЯ ПРО ПОДОЛАННЯ ВИКОНАВСЬКО-ПСИХОЛОГІЧНОГО БАР’ЄРУ В МАГІСТРАНТІВ У ПРОЦЕСІ ЇХ ПІДГОТОВКИ ДО ВОКАЛЬНО-ФАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Автори: Кьон, Н.Г.
Чжу, Юньжуй
Ключові слова: вокальне виконавство
майбутній викладач вокалу
вокально- виконавсько-психологічний бар’єр
Дата публікації: 2018
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання підготовки майбутніх викладачів вокалу до виконавської діяльності. У центрі уваги − проблема психологічної готовності до прилюдного виконавства, яке суб’єктивно сприймається як стресова ситуація, що потребує психологічного, емоційного напруження, максимальної концентрації уваги й вольових зусиль. Зазначено особливо значущу роль психологічного стану для співака, зумовлену його відбиттям на фонаційно-співочих проявах, ступені емоційної яскравості, художній досконалості у створенні музичних образів. Проаналізовано чинники незадовільного психологічного стану виконавців, сха- рактеризовано особливості продуктивно-творчого й надмірного непродуктив- ного хвилювання, а також фактори їх прояву. Розглянуто три групи детермі- нант особистісно-психологічного стану майбутнього фахівця: функціональну; мотиваційно-характерологічну; операціональну.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/934
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf187,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.