Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/936
Назва: | ПРОБЛЕМА ВЗАЄМОДІЇ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ЛЕКЦІЇ-ВІЗУАЛІЗАЦІЇ |
Автори: | Голуб, Н. М. |
Ключові слова: | учитель-філолог професійні компетентності проблемно-ситуативне завдання |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі реформування вищої освіти актуальною є проблема підго- товки вчителя-філолога. Вона повинна бути спрямована на розвиток особисто- сті студента, сприяти виробленню в нього професійних компетентностей. Щоб зробити підготовку фахівця до роботи в середніх закладах освіти якісною, його потрібно залучати до співпраці, яка має будуватися на взаємодії учасників навчального процесу. У статті розглянуто актуальне питання активізації пізнавальної діяльності студентів під час проведення лекційних занять, які часто вважають пасивною формою засвоєння знань у вищій школі. Окреслено проблему взаємодії викладача та студентів у процесі лекції-візуалізації, яка передбачає подання лекційного матеріалу за допомогою сучасних інформаційних технологій (СІТ). Акцентовано на перевагах лекції-візуалізації, зокрема на можливості кращого візуального сприйняття теоретичного матеріалу, посиленні інтересу студен- тів до вивчення теми та їхній активній участі в обговоренні проблем, формулю- ванні власних висновків тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/936 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
27.pdf | 209,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.