Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/936
Title: | ПРОБЛЕМА ВЗАЄМОДІЇ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ЛЕКЦІЇ-ВІЗУАЛІЗАЦІЇ |
Authors: | Голуб, Н. М. |
Keywords: | учитель-філолог професійні компетентності проблемно-ситуативне завдання |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Abstract: | На сучасному етапі реформування вищої освіти актуальною є проблема підго- товки вчителя-філолога. Вона повинна бути спрямована на розвиток особисто- сті студента, сприяти виробленню в нього професійних компетентностей. Щоб зробити підготовку фахівця до роботи в середніх закладах освіти якісною, його потрібно залучати до співпраці, яка має будуватися на взаємодії учасників навчального процесу. У статті розглянуто актуальне питання активізації пізнавальної діяльності студентів під час проведення лекційних занять, які часто вважають пасивною формою засвоєння знань у вищій школі. Окреслено проблему взаємодії викладача та студентів у процесі лекції-візуалізації, яка передбачає подання лекційного матеріалу за допомогою сучасних інформаційних технологій (СІТ). Акцентовано на перевагах лекції-візуалізації, зокрема на можливості кращого візуального сприйняття теоретичного матеріалу, посиленні інтересу студен- тів до вивчення теми та їхній активній участі в обговоренні проблем, формулю- ванні власних висновків тощо. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/936 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.