Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/937
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯблоков, С.В.-
dc.contributor.authorАдамова, Г.О.-
dc.date.accessioned2019-04-04T10:54:47Z-
dc.date.available2019-04-04T10:54:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378.091.33027.22: 811.11-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/937-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється тема використання технології проблемного навчання при вивченні англійської мови. Проаналізовано внесок педагогів та психологів у розвиток цієї технології. Увага приділена використанню різних прийомів проб- лемного навчання при проведенні занять з англійської мови. Автори роблять спробу довести значущість позитивного впливу проблемного навчання на підви- щення активності тих, хто навчається, що, безумовно, приводить до підвищен- ня ефективності навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectактивністьuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.titleТЕХНОЛОГІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf231 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.