Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/937
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яблоков, С.В. | - |
dc.contributor.author | Адамова, Г.О. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-04T10:54:47Z | - |
dc.date.available | 2019-04-04T10:54:47Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 378.091.33027.22: 811.11 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/937 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюється тема використання технології проблемного навчання при вивченні англійської мови. Проаналізовано внесок педагогів та психологів у розвиток цієї технології. Увага приділена використанню різних прийомів проб- лемного навчання при проведенні занять з англійської мови. Автори роблять спробу довести значущість позитивного впливу проблемного навчання на підви- щення активності тих, хто навчається, що, безумовно, приводить до підвищен- ня ефективності навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | активність | uk_UA |
dc.subject | англійська мова | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.title | ТЕХНОЛОГІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
26.pdf | 231 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.