Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/943
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКьон, Н.Г.-
dc.contributor.authorЛіцюань, Лі-
dc.date.accessioned2019-04-04T11:34:48Z-
dc.date.available2019-04-04T11:34:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc373.5.015.31:78-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/943-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблеми змісту музично-виховного процесу в дитячих садочках, проблеми, які виникають у зв’язку з переміщенням акценту з музичного розвитку дітей на підготовку групи до святкових заходів. Приділено увагу генезису музично-сенсорних засобів, проблемам інтонування, які виникають в ранньому дитячому віці в зв’язку з розвитком мови і ослабленням ролі інтона- ційно-емоційних форм спілкування з оточенням, причини появи вокально-інто- наційного бар’єру у частини дітей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectспівацька діяльністьuk_UA
dc.subjectмузично-слухові здібностіuk_UA
dc.subjectвокальне інтону- ванняuk_UA
dc.titleМЕТОДИКА ПОДОЛАННЯ НЕДОЛІКІВ ВОКАЛЬНОГО ІНТОНУВАННЯ У ШКОЛЯРІВ МОЛОДШОГО ТА ПІДЛІТКОВОГО ВІКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf176,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.