Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/943
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кьон, Н.Г. | - |
dc.contributor.author | Ліцюань, Лі | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-04T11:34:48Z | - |
dc.date.available | 2019-04-04T11:34:48Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 373.5.015.31:78 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/943 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблеми змісту музично-виховного процесу в дитячих садочках, проблеми, які виникають у зв’язку з переміщенням акценту з музичного розвитку дітей на підготовку групи до святкових заходів. Приділено увагу генезису музично-сенсорних засобів, проблемам інтонування, які виникають в ранньому дитячому віці в зв’язку з розвитком мови і ослабленням ролі інтона- ційно-емоційних форм спілкування з оточенням, причини появи вокально-інто- наційного бар’єру у частини дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | співацька діяльність | uk_UA |
dc.subject | музично-слухові здібності | uk_UA |
dc.subject | вокальне інтону- вання | uk_UA |
dc.title | МЕТОДИКА ПОДОЛАННЯ НЕДОЛІКІВ ВОКАЛЬНОГО ІНТОНУВАННЯ У ШКОЛЯРІВ МОЛОДШОГО ТА ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
21.pdf | 176,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.