Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮщенко, К.О.-
dc.date.accessioned2019-04-04T12:04:42Z-
dc.date.available2019-04-04T12:04:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc373.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/950-
dc.description.abstractУ статті окреслено низку понять, що складають змістове підґрунтя для розуміння сутності, чинників та етапів у виникненні поведінкових відхилень. Проаналізовано психолого-педагогічні й соціальні детермінанти поведінкових відхилень у дітей, їх причинно-наслідкова природа та механізми ускладнень у межах окреслених етапів. Обґрунтована необхідність здійснення профілактичної роботи та внесення педагогічної корекції у поведінку особистості, яка формується, на всіх рівнях освіти.Ураховуючи результати проведеного дослідження, визначено найбільш поширені негативні прояви у поведінці дітей дошкільного віку. Встановлено доцільність реалізації превентивної складової освітнього процесу у закладах дошкільної освіти, що надасть можливість попередити виникнення ситуатив- них негативних поведінкових проявів та запобігти їх перетворенню у педаго- гічну занедбаність, важковиховуваність та стійкі форми девіантної поведінки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectповедінкаuk_UA
dc.subjectнегативні прояви у поведінці дітейuk_UA
dc.titleВІДХИЛЕННЯ У ПОВЕДІНЦІ ДІТЕЙ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ТА СОЦІАЛЬНА ПРОБЛЕМАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf211,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.