Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/951
Title: | МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ХОРОВИХ ДИРИГЕНТІВ У ПРОЦЕСІ МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ |
Authors: | Шумська, Л. Ю. |
Keywords: | методологічні підходи професійна майстерність викладач хорових дисциплін |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті розглядається проблема фахової диригентсько-хорової підготовки магістрантів та чинники формування професійної майстерності майбутніх ви- кладачів хорових дисциплін. Висвітлюється сутність поняття "професійна майстерність" у музичній педагогіці, а також пропонується сучасне тлумачен- ня поняття "професійна майстерність випускника диригентсько-хорової магістратури", що передбачає безперервно удосконалюваний вид фахової реалі- зації особистості, для якої характерний творчо-інноваційний рівень аналітич- них, інтерпретаційних, вербальних, мануальних та організаційних дій у процесі диригентсько-педагогічної, хормейстерсько-репетиційної та концертно-про- світницької діяльності. Обґрунтовується доцільність впровадження методо- логічних підходів у навчально-виховний процес з фахової магістерської підго- товки хорових диригентів, визначена цілісна система певних методологічних підходів – особистісно-діяльнісного, полісуб’єктного, етнопедагогічного, синер- гетичного та механізми їх практичної реалізації з урахуванням специфіки хормейстерсько-викладацької діяльності. У статті аргументуються переваги запропонованої системи, яка базується на засадах загальнопедагогічних прин- ципів: професійної доцільності, природовідповідності, цілісності, гуманізації, демократизації та культуродоцільності. Зазначається, що запропонована система фахової диригентсько-хорової підготовки магістрантів може розгля- датися як інноваційна концепція диригентсько-хорової педагогіки. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/951 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.