Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/951
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шумська, Л. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-04T12:06:36Z | - |
dc.date.available | 2019-04-04T12:06:36Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 378.22:784 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/951 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема фахової диригентсько-хорової підготовки магістрантів та чинники формування професійної майстерності майбутніх ви- кладачів хорових дисциплін. Висвітлюється сутність поняття "професійна майстерність" у музичній педагогіці, а також пропонується сучасне тлумачен- ня поняття "професійна майстерність випускника диригентсько-хорової магістратури", що передбачає безперервно удосконалюваний вид фахової реалі- зації особистості, для якої характерний творчо-інноваційний рівень аналітич- них, інтерпретаційних, вербальних, мануальних та організаційних дій у процесі диригентсько-педагогічної, хормейстерсько-репетиційної та концертно-про- світницької діяльності. Обґрунтовується доцільність впровадження методо- логічних підходів у навчально-виховний процес з фахової магістерської підго- товки хорових диригентів, визначена цілісна система певних методологічних підходів – особистісно-діяльнісного, полісуб’єктного, етнопедагогічного, синер- гетичного та механізми їх практичної реалізації з урахуванням специфіки хормейстерсько-викладацької діяльності. У статті аргументуються переваги запропонованої системи, яка базується на засадах загальнопедагогічних прин- ципів: професійної доцільності, природовідповідності, цілісності, гуманізації, демократизації та культуродоцільності. Зазначається, що запропонована система фахової диригентсько-хорової підготовки магістрантів може розгля- датися як інноваційна концепція диригентсько-хорової педагогіки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | методологічні підходи | uk_UA |
dc.subject | професійна майстерність | uk_UA |
dc.subject | викладач хорових дисциплін | uk_UA |
dc.title | МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ХОРОВИХ ДИРИГЕНТІВ У ПРОЦЕСІ МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
13.pdf | 214,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.