Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/952
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Самаріна, С.І. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-04T12:08:27Z | - |
dc.date.available | 2019-04-04T12:08:27Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 376.37 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/952 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито основні теоретико-методологічні поняття, що пов’язані із навчанням дітей з порушенням мовленнєвого розвитку (ПМР) в умовах інклюзив- ного простору початкової школи. Зокрема, нами проаналізовано такі терміно- логічні поняття як: "мова", "мовлення", "норми мовлення", "порушення усного і писемного мовлення", "порушення мовленнєвого розвитку", "фонетико-фонема- тичне недорозвинення мовлення" (ФФНМ), "загальне недорозвинення мовлення" (ЗНМ), "заїкання", "лексико-граматична сторона мовлення". Зазначено, що учи- телі, вихователі та асистенти учителя як основні фахівці, які повинні створю- вати належні умови інклюзивного навчання для дітей із ПМР, мають уміти відрізняти норми мовлення дітей від їх порушень, диференціювати види пору- шень мовленнєвого розвитку на основі психолого-педагогічної класифікації (ФФНМ, ЗНМ, заїкання), прогнозувати можливі труднощі у навчанні дітей, що мають особливі освітні потреби, пов’язані із формуванням навичок читання, письма та здійснення математичних розрахунків. Також у статті надано короткі характеристики та ознаки зазначених вище видів порушень мовленнє- вого розвитку дитини, що має допомогти вчителям початкових класів з інклюзивною формою навчання під час організації навчально-виховного процесу інклюзивного класу для дітей із ПМР. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | мовлення | uk_UA |
dc.subject | порушення мовленнєвого розвитку | uk_UA |
dc.subject | фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення | uk_UA |
dc.title | ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ПРОСТОРУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | 194,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.