Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/952
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамаріна, С.І.-
dc.date.accessioned2019-04-04T12:08:27Z-
dc.date.available2019-04-04T12:08:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc376.37-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/952-
dc.description.abstractУ статті розкрито основні теоретико-методологічні поняття, що пов’язані із навчанням дітей з порушенням мовленнєвого розвитку (ПМР) в умовах інклюзив- ного простору початкової школи. Зокрема, нами проаналізовано такі терміно- логічні поняття як: "мова", "мовлення", "норми мовлення", "порушення усного і писемного мовлення", "порушення мовленнєвого розвитку", "фонетико-фонема- тичне недорозвинення мовлення" (ФФНМ), "загальне недорозвинення мовлення" (ЗНМ), "заїкання", "лексико-граматична сторона мовлення". Зазначено, що учи- телі, вихователі та асистенти учителя як основні фахівці, які повинні створю- вати належні умови інклюзивного навчання для дітей із ПМР, мають уміти відрізняти норми мовлення дітей від їх порушень, диференціювати види пору- шень мовленнєвого розвитку на основі психолого-педагогічної класифікації (ФФНМ, ЗНМ, заїкання), прогнозувати можливі труднощі у навчанні дітей, що мають особливі освітні потреби, пов’язані із формуванням навичок читання, письма та здійснення математичних розрахунків. Також у статті надано короткі характеристики та ознаки зазначених вище видів порушень мовленнє- вого розвитку дитини, що має допомогти вчителям початкових класів з інклюзивною формою навчання під час організації навчально-виховного процесу інклюзивного класу для дітей із ПМР.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectмовленняuk_UA
dc.subjectпорушення мовленнєвого розвиткуuk_UA
dc.subjectфонетико-фонематичне недорозвинення мовленняuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ПРОСТОРУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf194,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.