Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/955
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирилюк, В.М.-
dc.date.accessioned2019-04-04T12:14:50Z-
dc.date.available2019-04-04T12:14:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378.016:793.3-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/955-
dc.description.abstractУ даній статті розглядаються предмет, завдання та сучасні проблеми мето- дики роботи з хореографічним колективом. Автор звертає увагу на особливості розвитку танцівника в хореографічному колективі, необхідність використання нових освітніх технологій та основні якості, якими має володіти педагог- хореограф. Методика роботи з хореографічним колективом досліджує закономірності та особливості формування, навчання й виховання танцюристів, розробляє й встановлює раціональні методи, прийоми, засоби і форми навчальної діяльності, в ході яких танцюристи отримують систему хореографічних знань і вмінь. Предметом методики роботи з хореографічним колективом є система хореографічної освіти, а саме: зміст, структура, методи і форми організації освітнього процесу. Паралельно досліджується освітня цінність хореографії, її місце та роль у системі хореографічної освіти. Слід зазначити, що діяльність педагога-хореографа в хореографічному колективі передбачає, перш за все, хореографічне навчання і виховання юних танцюристів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectметодика роботи з хореографічним колективомuk_UA
dc.subjectпедагог-хореографuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОБОТИ З ХОРЕОГРАФІЧНИМ КОЛЕКТИВОМuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf206,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.