Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/957
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛісовець, О. В.-
dc.date.accessioned2019-04-04T12:18:38Z-
dc.date.available2019-04-04T12:18:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc37.015.311-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/957-
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальна проблема становлення і розвитку само- стійності дитини у дошкільному віці у контексті її фізіологічного, психологіч- ного та соціально-особистісного розвитку. Представлено поетапний розгляд даної проблеми шляхом аналізу немовлячого, раннього та передшкільного віку. Доведено, що самостійність особистості розвивається протягом всього періоду дошкільного дитинства і залежить від багатьох факторів: психічних і фізіологічних процесів, соціальної ситуації розвитку, умов та змісту діяльності дитини. На етапі немовлячого віку закладаються передумови самостійності особистості: розвиток зорово-орієнтаційних реакцій, зростання рухової актив- ності, урізноманітнення дій з предметами, формування навичок в режимних процесах, мовлєннєвий розвиток, прояви інтересу до навколишнього тощо. На етапі раннього віку дитини поступово зростаюча активність дитини транс- формується в її самостійність, що все більше проявляється в самообслугову- ванні, предметно-ігровій діяльності, спілкуванні. На етапі передшкільного віку дитина намагається реалізувати своє "я", прагнучи підтвердити свою самостійність; у неї формуються основи відповідального ставлення до резуль- татів своїх дій. Встановлено, що самостійність дитини старшого дошкільного віку (5–7 років) проявляється в пізнавальній, емоційно-ціннісній та діяльнісній сферах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectсамостійністьuk_UA
dc.subjectдошкільний вікuk_UA
dc.subjectвікові кризиuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОСТІ ДИТИНИ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf212,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.