Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/957
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лісовець, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-04T12:18:38Z | - |
dc.date.available | 2019-04-04T12:18:38Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 37.015.311 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/957 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається актуальна проблема становлення і розвитку само- стійності дитини у дошкільному віці у контексті її фізіологічного, психологіч- ного та соціально-особистісного розвитку. Представлено поетапний розгляд даної проблеми шляхом аналізу немовлячого, раннього та передшкільного віку. Доведено, що самостійність особистості розвивається протягом всього періоду дошкільного дитинства і залежить від багатьох факторів: психічних і фізіологічних процесів, соціальної ситуації розвитку, умов та змісту діяльності дитини. На етапі немовлячого віку закладаються передумови самостійності особистості: розвиток зорово-орієнтаційних реакцій, зростання рухової актив- ності, урізноманітнення дій з предметами, формування навичок в режимних процесах, мовлєннєвий розвиток, прояви інтересу до навколишнього тощо. На етапі раннього віку дитини поступово зростаюча активність дитини транс- формується в її самостійність, що все більше проявляється в самообслугову- ванні, предметно-ігровій діяльності, спілкуванні. На етапі передшкільного віку дитина намагається реалізувати своє "я", прагнучи підтвердити свою самостійність; у неї формуються основи відповідального ставлення до резуль- татів своїх дій. Встановлено, що самостійність дитини старшого дошкільного віку (5–7 років) проявляється в пізнавальній, емоційно-ціннісній та діяльнісній сферах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | самостійність | uk_UA |
dc.subject | дошкільний вік | uk_UA |
dc.subject | вікові кризи | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОСТІ ДИТИНИ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 212,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.