Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/958
Title: | ПРОБЛЕМА ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО УПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЙ РЕФОРМИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ |
Authors: | Дубровська, Л. О. Дешко, О. О. |
Keywords: | учитель компетентність Нова українська школа |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Abstract: | Стаття присвячена дослідженню актуальної проблеми сьогодення – готовно- сті вчителів початкових класів до нової української школи. Зазначено, що підго- товка нового компетентного вчителя є одним з провідних завдань реформу- вання освіти в Україні. Автори визначають сутність компетентнісного підходу в навчально-виховному процесі та які компетентності повинен отримати учень під час навчання, а також якими компетентностями повинен володіти вчитель для реалізації своєї діяльності в школі. У статті висвітлено основні концепції Нової української школи щодо підготовки вчителя до роботи в нових умовах та акцентовано увагу на упровадження особистісно орієнтованої мо- делі освіти, заснованої на ідеології дитиноцентризму. Зазначено, що мета професійного розвитку – підготовка і підтримка педагогів для того, щоб допомогти учням досягти високих стандартів навчання і розвитку, ефектив- ність якого залежить від інноваційного управління у навчальному закладі. Обгрунтовується, як же саме повинна відбуватися підготовка для професій- ного розвитку вчителя та які права має педагог у своїй діяльності. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/958 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.