Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/960
Title: | ВПЛИВ УЧНІВСЬКОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ |
Authors: | Булавенко, С.Д. |
Keywords: | учнівське самоврядування учнівський менеджмент соціальна активність особистості |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Abstract: | У даній статті йдеться про вплив учнівського самоврядування на формування соціальної активності. Особлива увага звертається на авторську форму само- врядування – учнівський менеджмент, педагогічні умови та технологія його впровадження у закладах загальної середньої освіти, структуру та функції. Особливо актуально стоїть проблема соціалізації учнів сучасної школи, вихован- ня і розвитку у них соціально значущих якостей, активної громадянської позиції особистості. Потрібен принципово новий підхід до організації всієї педагогічної роботи з учнівською молоддю, використання сучасних джерел її інформування, способів комунікації, включення школярів в учнівське самоврядування, наділене реальними повноваженнями. Найефективнішою, для формування соціальної активності особистості, модел- лю самоврядування є учнівський менеджмент. Ця модель дозволяє особистості повною мірою набути управлінських знань і вмінь, сформувати лідерські якості, самореалізуватись та отримати соціальнозначущий досвід співжиття у соціумі. Проте для втілення цієї моделі у першу чергу потрібно було підготувати педагогічний колектив ЗЗСО, сформувати в учителів знання і вміння мене- джменту, які вони мають передати учням. На першому місці у такій системі самоврядування стоїть людина, розвиток її особистісного потенціалу шляхом спільної діяльності дітей і дорослих. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/960 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.