Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/961
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Артеменко, І.Е. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-04T12:27:02Z | - |
dc.date.available | 2019-04-04T12:27:02Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 378.016:[364322053.9] | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/961 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриваються поняття "волонтер", "волонтерство", "волонтер- ська допомога". Автор зосереджує увагу на необхідності професіоналізації волонтерської допомоги при роботі з конкретними категоріями споживачів соціальних послуг (людьми поважного віку) і сертифікації волонтерів відповідно до вимог часу. У статті розглядаються основні компоненти готовності студента до надання волонтерської допомоги людям поважного віку: мотива- ційна, когнітивна, діяльнісна. Автор визначає основні концептуальні засади створення школи волонтерів для роботи з людьми поважного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | волонтер | uk_UA |
dc.subject | волонтерська допомога | uk_UA |
dc.subject | школа волонтерс | uk_UA |
dc.title | КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛИ ВОЛОНТЕРІВ ДЛЯ РОБОТИ З ЛЮДЬМИ ПОВАЖНОГО ВІКУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 166,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.