Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/961
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртеменко, І.Е.-
dc.date.accessioned2019-04-04T12:27:02Z-
dc.date.available2019-04-04T12:27:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378.016:[364322053.9]-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/961-
dc.description.abstractУ статті розкриваються поняття "волонтер", "волонтерство", "волонтер- ська допомога". Автор зосереджує увагу на необхідності професіоналізації волонтерської допомоги при роботі з конкретними категоріями споживачів соціальних послуг (людьми поважного віку) і сертифікації волонтерів відповідно до вимог часу. У статті розглядаються основні компоненти готовності студента до надання волонтерської допомоги людям поважного віку: мотива- ційна, когнітивна, діяльнісна. Автор визначає основні концептуальні засади створення школи волонтерів для роботи з людьми поважного віку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectволонтерuk_UA
dc.subjectволонтерська допомогаuk_UA
dc.subjectшкола волонтерсuk_UA
dc.titleКОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛИ ВОЛОНТЕРІВ ДЛЯ РОБОТИ З ЛЮДЬМИ ПОВАЖНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf166,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.