Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/972
Title: | ХМАРНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ І ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ |
Authors: | Тригуб, І.А. |
Keywords: | профільна школа методика навчання українська література інформаційно-комунікаційні технології навчання |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті акцентовано увагу на проблемі використання інформаційно- комунікаційних технологій у шкільній літературній освіті як одному із пріоритетних чинників її модернізації. З’ясовано сутність поняття "хмарне середовище". Розкрито дидактико-методичний потенціал хмарних технологій на заняттях української і зарубіжної літератури в старшій школі. Представлено онлайн-освітні сайти LearningApps.org (різноманітні інтерактивні вправи), ThingLink (інтерактивні картинки), Simpol (сервіс опитувань), Padlet (інтерак- тивна дошка), Glogster (інтерактивні плакати), онлайн-освітню платформу CourseHeroта окреслено їх методичне призначення для навчання української і зарубіжної літератури в старших класах. Визначено типологію уроків україн- ської і зарубіжної літератури в старшій школі з використання хмарних технологій. Обґрунтовано теоретико-методичні аспекти застосування хмар- них технологій на заняттях літературних курсів за вибором у профільній школі. Окреслено специфіку проведення літературних спецкурсів із використанням хмарних технологій, що визначається врахуванням достатнього рівня сформованості інформаційно-цифрової компетентності старшокласників щодо організації власної навчально-пізнавальної діяльності у хмарному середовищі; актуалізацією читацького досвіду та пізнавальних інтересів учнів класів філологічного профілю; широким використанням додаткових сучасних інформа- ційних ресурсів як альтернативи шкільним підручникам; пріоритетом само- стійної пізнавально-дослідницької творчої діяльності учнів-старшокласників. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/972 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.