Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/975
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманишина, Н.В.-
dc.date.accessioned2019-04-18T07:52:40Z-
dc.date.available2019-04-18T07:52:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc070.1:821.161.2(477)-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/975-
dc.description.abstractУ статті порушено актуальну проблему взаємодії закладів вищої освіти України та архівів, визначено напрями архівно-педагогічної роботи студентів філо- логічного факультету Рівненського державного гуманітарного університету, уточнено особливості використання публікацій у ЗМІ як історичного джерела, запропоновано методику вивчення документів (на прикладі газети "Волинь" (1941–1944)) як фактору професійного становлення і розвитку особистості. Перевагами архівного дослідження для філолога є можливість працювати із раніше невикористовуваною або маловикористовуваною інформацією, вияв- лення невивчених літературознавчих проблем, нових джерелознавчих праць, доказовість викладу і результатів через опертя на зафіксовані в історичних джерелах факти, спростування або підтвердження раніше обґрунтованих гіпотез, об’єктивна оцінка замовчуваних або спотворюваних історичних подій, розгляд літературної теми крізь призму певної епохи, на міжпредметній основі, розкриття художнього значення певних творів документальної літератури, пізнання й зіставлення минулого та сучасного культурного досвіду свого регіону. Архівний метод включає комплекс послідовних, взаємопов’язаних робіт із зібраними та заархівованими документами, зокрема моделювання уроків інноваційних типів (літературно-історичних досліджень, конференцій, конкурсів тощо), сценаріїв культурно-просвітницьких заходів, екскурсій на базі архівів, створення літературних і журналістських текстів, доповнення змісту істо- рико-літературних курсів регіональним компонентом тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectархівне дослідженняuk_UA
dc.subjectархівна педагогікаuk_UA
dc.subjectархівно-педагогічна діяльність,uk_UA
dc.titleАРХІВНИЙ МЕТОД ВИВЧЕННЯ СТУДЕНТАМИ-ФІЛОЛОГАМИ ПЕРШОДЖЕРЕЛ (НА ПРИКЛАДІ ЧАСОПИСУ "ВОЛИНЬ")uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf214,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.