Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/977
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Орищенко, І.М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-18T07:59:42Z | - |
dc.date.available | 2019-04-18T07:59:42Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 373.5.0166821.161.2 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/977 | - |
dc.description.abstract | Розвиток методики викладання української літератури як педагогічної дисцип- ліни можливий за рахунок виникнення нових підходів, методів та стратегій, які допомагають зробити урок цікавим та інформаційним. Особливо варто відмітити метод учнівської роботи з текстом, який може допомогти дітям відчути всю глибину та багатство внутрішнього світу письменника. У статті були використані наукові методи аналізу, синтезу, опису та порівняння для виокремлення різних видів архетипів. Згідно з назвою, у статті розглядається вивчення образів стихій природи в методиці української літератури. Згадується також архетипний підхід до аналізу літературного твору, який містить у собі значний потенціал. Стаття присвячена визначенню поняття "архетип" та його основних складників. Вона вміщує детальний аналіз класифікацій архетипів, запропонованих К. Г. Юнгом, Г. Башляром та Н. Фраєм, а також інформацію про роль образів природних елементів у них. У текстістатті розкрито шляхи художнього втілення образів стихій природи в літературних творах. Варто підкреслити, що образи природ- них елементів є не лише заднім фоном, але також мають значний впливна загальну структуру художнього тексту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | aрхетипний аналіз | uk_UA |
dc.subject | образи природ- них стихій | uk_UA |
dc.title | АРХЕТИПНИЙ АНАЛІЗ – ТЕОРЕТИЧНА ОСНОВА ШКІЛЬНОГО ВИВЧЕННЯ ОБРАЗІВ ПРИРОДНИХ СТИХІЙ У ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРАХ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18.pdf | 211,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.