Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/980
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корчова, О.М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-18T08:08:54Z | - |
dc.date.available | 2019-04-18T08:08:54Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 378.147.016 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/980 | - |
dc.description.abstract | У статті закцентовано увагу на потребі розроблення структурних одиниць методичної організації навчального матеріалу − системи вправ і завдань, що є основою оволодіння знаннями з риторики, необхідним підґрунтям розвитку вмінь і навичок, формування риторичної компетентності соціономіста, спроможного до лінгвістично правильного та стилістично доречного міжособистісного спілкування в умовах змінного соціально-комунікативного простору. Здійснено спробу напрацювати систему вправ і завдань із риторики відповідно до гуманізму й антропоцентризму риторичної освіти вищої школи зі збереженням соціономічного й соціокультурного ідейно-тематичного змісту текстового матеріалу з метою формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей. Відповідно до теоретико-методоло- гічних засад риторичної освіти вправи і завдання класифіковано на три групи. Запропоновано мотиваційно-актуалізаційні, пізнавально-гностичні, праксеоло- гічно-творчі вправи та завдання. Мотиваційно-актуалізаційні стимулюють зацікавленість риторикою, риторичною діяльністю; мотивують до міжособис- тісного спілкування, актуалізують здобуті знання і вміння. Пізнавально- гностичні активізують пізнавальну діяльність студентів, сприяють оволодінню новою інформацією. Праксеологічно-творчі спрямовані на спонуку до комуніку- вання відповідно до усвідомлених знань, сформованих умінь із огляду на умови міжособистісної професійно зорієнтованої комунікації, оскільки специфічною формою творчості, умовою та способом реалізації особистості є спілкування. Упровадження такого процесуального складника спрямоване на поглиблення знань про мову, мовлення, комунікацію; удосконалення навичок володіння нормами сучасної української літературної мови; спонуку до опанування видо- жанрової парадигми риторичних текстів; формування вмінь застосовувати теорію риторики відповідно до потреб соціономічного комунікування; форму- вання риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | вправи | uk_UA |
dc.subject | риторична компетентність | uk_UA |
dc.subject | майбутні фахівці соціономічних спеціальностей | uk_UA |
dc.title | ВПРАВИ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15.pdf | 366,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.