Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/981
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІващенко, А.С.-
dc.date.accessioned2019-04-18T08:11:13Z-
dc.date.available2019-04-18T08:11:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc371.32:821.161.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/981-
dc.description.abstractУ статті окреслено роль літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи на уроках української літератури. Автор розкриває особливості спостереження над образами-символами та розглядає його як один із методів лінгвістичного аналізу, подає орієнтовний поетапний алгоритм вироблення в учнів відповідних умінь і навичок. У статті визначено основні етапи формування в старшокласників спеціальних знань та вмінь, необхідних для аналізу образів-символів. Подано теоретичне обґрунту- вання ефективної інтерпретації художніх творів у процесі спостереження над образно-символічними утвореннями.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectспостереженняuk_UA
dc.subjectобраз-символuk_UA
dc.subjectхудожній текстuk_UA
dc.subjectформування вміньuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ЛІТЕРАТУРНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ УМІНЬ АНАЛІЗУВАТИ ОБРАЗИ-СИМВОЛИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf161,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.