Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/981
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іващенко, А.С. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-18T08:11:13Z | - |
dc.date.available | 2019-04-18T08:11:13Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 371.32:821.161.2 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/981 | - |
dc.description.abstract | У статті окреслено роль літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи на уроках української літератури. Автор розкриває особливості спостереження над образами-символами та розглядає його як один із методів лінгвістичного аналізу, подає орієнтовний поетапний алгоритм вироблення в учнів відповідних умінь і навичок. У статті визначено основні етапи формування в старшокласників спеціальних знань та вмінь, необхідних для аналізу образів-символів. Подано теоретичне обґрунту- вання ефективної інтерпретації художніх творів у процесі спостереження над образно-символічними утвореннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | спостереження | uk_UA |
dc.subject | образ-символ | uk_UA |
dc.subject | художній текст | uk_UA |
dc.subject | формування вмінь | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ЛІТЕРАТУРНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ УМІНЬ АНАЛІЗУВАТИ ОБРАЗИ-СИМВОЛИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.pdf | 161,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.