Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/983
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гордієнко, О.А. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-18T08:15:24Z | - |
dc.date.available | 2019-04-18T08:15:24Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 37.02:811.161 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/983 | - |
dc.description.abstract | Серед найактуальніших завдань сучасної початкової школи – формування мовної культури учнів. Саме тому важливість предмета "українська мова" важко переоцінити, а проблема мовних помилок та пошук шляхів запобігання їм – серед найактуальніших в сучасній початковій освіті. Аналіз наукової літератури з досліджуваної проблеми дав підстави зробити висновок, що попередження та виправлення помилок повинні мати систематичний характер та невіддільні від усієї роботи вчителя з навчання мови. Її необхідність випливає із самої природи мислення дитини, обумовлена законами психології і фізіології. У процесі формувального етапу педагогічного експерименту було запро- поновано спеціальну систему роботи – методику, спрямовану на запобігання помилкам у зв’язному мовленні учнів. Означена методика містить такі компоненти: спеціально дібрані тексти та відповідні їм методи та прийоми роботи на уроці. Дослідження допомогло зробити такі висновки: ефективність запобігання помилкам в письмових роботах учнів початкових класів підвищиться, якщо здійснюватиметься доцільна продумана система роботи, яка враховуватиме вікові та індивідуальні особливості учнів. Робота над помилками, що припускаються учнями, покращує розуміння ними різноманітних текстів, сприяє формуванню текстотворчих умінь, навичок редагувати та аналізувати власні та чужі тексти на елементарному рівні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | вимоги правильності мовлення | uk_UA |
dc.subject | мовна культура | uk_UA |
dc.subject | формування навичок правопису | uk_UA |
dc.title | СИСТЕМА ЗАПОБІГАННЯ ПОМИЛКАМ У ПИСЬМОВИХ РОБОТАХ УЧНІВ 3–4 КЛАСІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | 212,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.