Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/987
Title: СУЧАСНИЙ СТАН ШКІЛЬНОГО ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ ПОСТМОДЕРНІЗМУ
Authors: Хоменко, Г.В.
Keywords: література постмодернізму
навчальні програми
сформованості знань і вмінь
Issue Date: 2018
Publisher: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Abstract: У статті висвітлено результати аналізу чинних програм з української літе- ратури для 10–11 класів щодо вивчення літератури українського постмодер- нізму. Проаналізовоно текстовий матеріал підручників для 10–11 класів за такими аспектами, як теоретико-літературна база вивчення літератури постмодернізму, методична частина вивчення літератури постмодернізму, значення художніх текстів для формування знань в учнів старшої школи про постмодернізм, наявність відомостей культурологічного характеру в рамках європейського постмодернізму. Подано результати констатувального зрізу, що проводився в Сумській та Чернігівській областях, стосовно стану сфор- мованості у вчителів та старшокласників теоретичних відомостей щодо ознак літератури постмодернізму, письменників репрезентантів та їх творів. Аналіз анкет вчителів-словесників дає підстави вважати, що література українського постмодернізму є цікавою для вчителів, вони орієнтуються в теоретичному матеріалі та ознайомлені з творчістю письменників-репрезен- тантів. Усе назване вище дозволяє зробити висновок про необхідність забезпе- чення вчителів словесників літературознавчими, культурологічними та мето- дичними матеріалами, які покращать ефективність вивчення літератури постмодернізму.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/987
Appears in Collections:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf218,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.