Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/990
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаліш, В.А.-
dc.date.accessioned2019-04-18T08:37:06Z-
dc.date.available2019-04-18T08:37:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378.14+833-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/990-
dc.description.abstractУ статті порушено проблему застосування когнітивно-дискурсивного підходу в процесі засвоєння майбутніми учителями української мови та літератури лінгвістичних курсів, зокрема сучасної української мови. Когнітивно-дискурсивний напрям у лінгвістиці зорієнтований на визначення способів репрезентації ментального світу людини в мові, розгляд мови як універсального засобу концептуалізації дійсності, на формування комунікативної компетенції мовця й адресата. На сучасному етапі лінгвістика активно оперує новітніми термінами й кате- горіями, використовує специфічні методи дослідження мовного масиву, якими відповідно до вимог шкільної лінгводидактики мають оволодіти студенти- філологи в процесі засвоєння нормативних або спеціальних курсів, зокрема: дискурс, мовленнєва подія, мовленнєва ситуація, мовленнєвий акт, мовленнєва тактика, породження, функціонування, сприйняття дискурсу, типологія дискур- су, концепт, концептуальний аналіз, концептуальна й мовна картини світу тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectдискурсuk_UA
dc.subjectконцептuk_UA
dc.subjectкогнітивно-дискурсивний підхідuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk_UA
dc.titleКОГНІТИВНО-ДИСКУРСИВНИЙ ПІДХІД У ЛІНГВОМЕТОДИЦІ ВИЩОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf178,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.