Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/990
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Каліш, В.А. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-18T08:37:06Z | - |
dc.date.available | 2019-04-18T08:37:06Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 378.14+833 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/990 | - |
dc.description.abstract | У статті порушено проблему застосування когнітивно-дискурсивного підходу в процесі засвоєння майбутніми учителями української мови та літератури лінгвістичних курсів, зокрема сучасної української мови. Когнітивно-дискурсивний напрям у лінгвістиці зорієнтований на визначення способів репрезентації ментального світу людини в мові, розгляд мови як універсального засобу концептуалізації дійсності, на формування комунікативної компетенції мовця й адресата. На сучасному етапі лінгвістика активно оперує новітніми термінами й кате- горіями, використовує специфічні методи дослідження мовного масиву, якими відповідно до вимог шкільної лінгводидактики мають оволодіти студенти- філологи в процесі засвоєння нормативних або спеціальних курсів, зокрема: дискурс, мовленнєва подія, мовленнєва ситуація, мовленнєвий акт, мовленнєва тактика, породження, функціонування, сприйняття дискурсу, типологія дискур- су, концепт, концептуальний аналіз, концептуальна й мовна картини світу тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | дискурс | uk_UA |
dc.subject | концепт | uk_UA |
dc.subject | когнітивно-дискурсивний підхід | uk_UA |
dc.subject | комунікативна компетенція | uk_UA |
dc.title | КОГНІТИВНО-ДИСКУРСИВНИЙ ПІДХІД У ЛІНГВОМЕТОДИЦІ ВИЩОЇ ШКОЛИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5.pdf | 178,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.