Цимбалюк, І.
    Педагогічне спілкування: цілі та цінності [Текст] / І. Цимбалюк // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2003. - N7 (квітень). - С. 8-9, 12
ДРНТІ
ББК 88.5
Рубрики: тести
   анкети

   опитувальник

Анотація: Вивчення психологічних особливостей педагогічного спілкування є одним із центральних завдань педагогіки і психології. Якщо раніше вважалося, що педагогічна теорія і практика розглядає ряд питань, які стосуються пояснювального процесу, передачі знань . навичок старшого (учителя, викладача) молодшому (учневі, студенту), то останнім часом її все більше цікавлять особистісні аспекти педагогічного спілкування. При цьому особистість розглядається не лише як носій знань, етичної норми, традицій, а й як самобутній представник динамічних індивідуальних якостей, що змінюються в педагогічному процесі. Педагогчне спілкування в психології визначається як взаємодія суб'єктів педагогічного процесу, яка здійснюється знаковими методами і спрямована на значущі зміни властивостей, стану, поведінки й особистісно-смислових цінностей партнерів.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), ректор (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1)