Степанов, С. Метод личностной диагностики [Текст] / С. Степанов> // Шкільний психолог. - 2002. - N12 (декабрь). - С. 3
Рубрики: психодіагностика психологи тести Дод.точки доступу: Кэттелл, Раймонд (Родился 1 декабря 1905 г.) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Юринова, Н. "Человек под дождем":Графическая психодиагностическая методика [Текст] / Н. Юринова> // Шкільний психолог. - 2002. - N12 (декабрь). - С. 12, 37
Рубрики: психодіагностика психотерапія тести Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
От проверки к обучению: Тесты для проверки психологической готовности к школьному обучению [Текст]> // Шкільний психолог. - 2002. - N12 (декабрь). - С. 19
Рубрики: Дошкільники--підготовка до школи психологія дошкільника тести Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Филлиповская, О. Главный секрет: Текст для родителей, направленный на преодоление страха у детей [Текст] / О. Филлиповская> // Шкільний психолог. - 2002. - N12 (декабрь). - С. 30
Рубрики: дитяча психологія емоції дитини страх тести Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кадневский, В. М. Тесты: история становления [Текст] / В.М. Кадневский> // Педагогическая диагностика : Научно-практический журнал. - 2002. - N1. - С. 9-15.
Рубрики: тести Кл.слова (ненормовані): тестовые методики Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сафонцев, С. А. Критериально-ориентированное тестирование [Текст] / С.А. Сафонцев> // Педагогическая диагностика : Научно-практический журнал. - 2002. - N1. - С. 77-80.
Рубрики: тести діагностика Кл.слова (ненормовані): диагностика -- текущий контроль Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Эрман, Е. А. Тестовые задания на основе Интернет-технологий [Текст] / Е.А. Эрман> // Педагогическая диагностика : Научно-практический журнал. - 2002. - N1. - С. 117-118.
Рубрики: тести Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Таланов, В. Л. Опросник "ЛОТ" - методика измерения юнговских функций с новыми возможностями [Текст] / В.Л. Таланов> // Соционика, ментология и психология личности : Международный научный журнал. - 2002. - N5. - С. 9-28 . - ISSN 1680-4325
Рубрики: нейропсихологія психодіагностика Психологія особистості соціоніка сенсорика тести Кл.слова (ненормовані): интуиция -- экстраверсия -- интроверсия Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Ассанович, М. А. Типология личности на основе ингегративной системы теста Роршаха [Текст] / М.А. Ассанович> // Соционика, ментология и психология личности : Международный научный журнал. - 2002. - N5. - С. 52-55 . - ISSN 1680-4325
Рубрики: соціоніка психологія особистості тести Кл.слова (ненормовані): принятие решений -- тест Роршаха Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Мілютіна, К. Батькам дошкільника [Текст] / К. Мілютіна> // Психолог.Бібліотека. - 2002. - N6. - С. 4-11
Рубрики: психологія дошкільника психологічні ігри психологія виховання тести опитувальник Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Главник, О. Останнє "вільне" літо [Текст] / О. Главник> // Психолог.Бібліотека. - 2002. - N6. - С. 40-67
Рубрики: психологія дошкільника психологія сім’ї Дошкільники--підготовка до школи тести психологія навчання навчання вербальне психологічні ігри Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Борисова, Л. Роздуми на задану тему [Текст] / Л. Борисова> // Психолог.Бібліотека. - 2002. - N6. - С. 106-111
Рубрики: тести психологія сім’ї психодіагностика Кл.слова (ненормовані): тестові завдання Анотація: Завершення незакінчених речень, твори-мініатюри, твори-роздуми - чудовиц спосіб стимулювання дітей до декларативних висновків про себе. Метою таких тестових завдань стало вивчення ставлення учнів до навчально-виховного процесу, вивчення сімейних стосунків. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Стовпюк, М. Ф. О смысловом содержании признаков Рейнина [Текст] / М.Ф. Стовпюк, Д.А. Лытов> // Соционика, ментология и психология личности : Международный научный журнал. - 2002. - N6. - С. 41-58 . - ISSN 1680-4325
Рубрики: ознаки Рейніна соціоніка тести Кл.слова (ненормовані): Соционика -- Тест -- ТИМ Дод.точки доступу: Лытов, Д.А.; Рейнин, Г.Р. \о нем\; Гуленко, В. \о нем\; Аугустинавичюте, А. \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Завгородня, О. В. З досвіду вивчення особистісних характеристик педагогів [Текст] / О.В. Завгородня, Л.О. Курганська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N1-2. - С. 117-125
Рубрики: Психологія статі тести розвиток особистості Анотація: Авторы предлагают данные своего эмпирического изучения личностных характеристих учителей в зависимости от пола, а также четыре модели взаимодействий педагога с детьми и влияние этих взаимодействий на личностное развитие учащихся. Дод.точки доступу: Курганська, Л.О. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Качур, О. Психолінгвістика на уроці [Текст] / О. Качур> // Психолог. - 2003. - N6 (лютий). - С. 1-6
Рубрики: психологія навчання педагогічна психологія спілкування тести мовлення лінгводіагностика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Слободенюк, Л. Система психолого-педагогічного пошуку обдарованих дітей [Текст] / Л. Слободенюк> // Психолог. - 2003. - N8(лютий). - С. 4-5. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: тести обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): Тестування Анотація: Стаття присвячена виявленню обдарованих дітей, наводиться програма психолого-педагогічного пошуку обдарованих дітей.Характеризуються психологічні тести інтелекту, тести креативності, тести академічних досягнень і психомоторні тести. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад [Текст] / Н. Білик> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 30-34.
Рубрики: тести психологія навчання Кл.слова (ненормовані): тести Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки [Текст] / Н. Настенко> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 35-38.
Рубрики: психологія навчання тести творча особистість Кл.слова (ненормовані): релаксація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Цимбалюк, І. Педагогічне спілкування: цілі та цінності [Текст] / І. Цимбалюк> // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2003. - N7 (квітень). - С. 8-9, 12
Рубрики: тести анкети опитувальник Анотація: Вивчення психологічних особливостей педагогічного спілкування є одним із центральних завдань педагогіки і психології. Якщо раніше вважалося, що педагогічна теорія і практика розглядає ряд питань, які стосуються пояснювального процесу, передачі знань . навичок старшого (учителя, викладача) молодшому (учневі, студенту), то останнім часом її все більше цікавлять особистісні аспекти педагогічного спілкування. При цьому особистість розглядається не лише як носій знань, етичної норми, традицій, а й як самобутній представник динамічних індивідуальних якостей, що змінюються в педагогічному процесі. Педагогчне спілкування в психології визначається як взаємодія суб'єктів педагогічного процесу, яка здійснюється знаковими методами і спрямована на значущі зміни властивостей, стану, поведінки й особистісно-смислових цінностей партнерів. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1) |
Забавний тест для жінок [Текст]> // Все для вчителя : Інформаційно-практичний бюлетень. - 2003. - N10/11. - С. 95-96
Рубрики: тести Анотація: Тест №1: Деякі психологі стверджують, що з того, який колір любить та чи інша людина, можна визначити основні риси її характеру. За цією гіпотезою навіть розроблено забавні тести. Отже, який колір вам до вподоби? Тест № 2: Ви оптиміст чи песиміст? Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№3, Ч.З.№2 |