Таланова, Н. Н. Связь уровня развития модели психического с пониманием телевизионной рекламы детьми 3-6 лет / Н. Н. Таланова, Е. А. Сергиенко> // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 3. - С. 76-87. - Бібліогр.: 38 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Дитяча психологія--розуміння реклами дітьми Дитяча психологія--дошкільний вік Кафедра дошкільної освіти Психологія розвитку--дошкільний вік Кл.слова (ненормовані): реклама -- розуміння реклами -- комерційна реклама -- соціальна реклама -- модель психічного -- обман -- розуміння обману -- розуміння невірних думок -- розуміння емоцій -- наративи -- дитяча психологія Анотація: Розуміння реклами дітьми 3-6 років вперше вивчається у взаємозв'язку з розвитком моделі психічного як ментального механізму цього розуміння. Порівнювалось розуміння комерційної (реклама дитячого продукту харчування та іграшок) і соціальної реклами (цінності сім'ї і сімейного виховання) з задачами на модель психічного (розуміння обману, невірних думок, емоцій і наративів, різних соціальних взаємодій дітей: дитина-дитина, дитина-батько, дитина-незнайомий дорослий). Показаний зв'язок розуміння реклами з вирішенням задач на модель психічного і наративів. Діти 5-6 років розуміють комерційну і соціальну рекламу, тоді як молодші діти обмежені у розумінні навіть реклами іграшок. Це вказує на необхідність аналізу таких ментальних механізмів соціальних впливів, як реклама. Дод.точки доступу: Сергиенко, Е. А. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |