Ч-46 Череповська, Н. Медіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ : візуальна медіакультура [Текст] / Н. Череповська> // Бібліотека Шкільного світу. Українська мова та література. - 2010. - N 11. - С. 1-126. Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ)--історія медіа-культура Медіапедагогіка викладання медіакультури в школі Реклама Здоров’я учнів комп’ютер і фізичне здоров’я Гігієна дітей та підлітків медіагігієна фотографія Телебачення Сприймання Кл.слова (ненормовані): МЕДІАТЕХНОЛОГІЇ -- ФІЗИЧНІ ВПРАВИ -- ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ -- КІНЕМАТОГРАФ -- КОМЕРЦІЙНА РЕКЛАМА -- ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА -- медіасприймання -- ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗАХИСТ -- візуальна інформація -- соціальна реклама Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Таланова, Н. Н. Связь уровня развития модели психического с пониманием телевизионной рекламы детьми 3-6 лет / Н. Н. Таланова, Е. А. Сергиенко> // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 3. - С. 76-87. - Бібліогр.: 38 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Дитяча психологія--розуміння реклами дітьми Дитяча психологія--дошкільний вік Кафедра дошкільної освіти Психологія розвитку--дошкільний вік Кл.слова (ненормовані): реклама -- розуміння реклами -- комерційна реклама -- соціальна реклама -- модель психічного -- обман -- розуміння обману -- розуміння невірних думок -- розуміння емоцій -- наративи -- дитяча психологія Анотація: Розуміння реклами дітьми 3-6 років вперше вивчається у взаємозв'язку з розвитком моделі психічного як ментального механізму цього розуміння. Порівнювалось розуміння комерційної (реклама дитячого продукту харчування та іграшок) і соціальної реклами (цінності сім'ї і сімейного виховання) з задачами на модель психічного (розуміння обману, невірних думок, емоцій і наративів, різних соціальних взаємодій дітей: дитина-дитина, дитина-батько, дитина-незнайомий дорослий). Показаний зв'язок розуміння реклами з вирішенням задач на модель психічного і наративів. Діти 5-6 років розуміють комерційну і соціальну рекламу, тоді як молодші діти обмежені у розумінні навіть реклами іграшок. Це вказує на необхідність аналізу таких ментальних механізмів соціальних впливів, як реклама. Дод.точки доступу: Сергиенко, Е. А. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Булах, Тетяна. Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції / Т. Булах> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 11. - С. 6-8. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: Видавнича справа в Україні--реклама Кл.слова (ненормовані): соціальна реклама -- видавнича продукція -- читання -- реклама видавничої продукції Анотація: Розглядаються сутнісні характеристики соціальної реклами видавничої продукції та її роль у розвитку книготорговельного бізнесу. Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний) |
Г 55 Глущук, Володимир. Соціальна реклама на уроках - майбутнє виховного процесу [Текст] / В. Глущук> // Історія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 25-26. Рубрики: Уроки--використання соціальної реклами Кл.слова (ненормовані): соціальна реклама Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-30 Запасникова, Олена. Виховання старшокласників як суб’єктів соціальної сфери життя громадянського суспільства / О. Запасникова, О. Лівенцев> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 12. - С. 56-60. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: виховання соціальне Кл.слова (ненормовані): соціальна компетентність -- громадянська компетентність -- віртуальні правові гуртки -- соціальна реклама -- телекомунікаційні проекти Дод.точки доступу: Лівенцев, Олександр Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 99 Дячук, Олена Валентинівна. Дискурс соціальної реклами США: лінгвоаксіологічний аспект [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.філол.наук. Спец.10.02.04-германські мови / О. В. Дячук ; Міністерство освіти і науки України, Київський національний лінгвістичний університет. - К. : КНЛУ, 2016. - 21 с. -
РУБ 81 Рубрики: Германські мови--лінгвістика автореферати дисертацій--германські мови Кафедра іноземних мов США--мовознавство Кл.слова (ненормовані): дискурс рекламний -- соціальна реклама Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Київський національний лінгвістичний університет Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |