Коцан, Ігор. Професійна підготовка сучасного вчителя: проблеми і орієнтири / Ігор Коцан> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 13-19. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Підготовка вчителів--проблеми Педагогічна освіта--європейський педагогічний проект Кл.слова (ненормовані): професійна підготовка -- підготовка вчителів -- сучасний вчитель -- мотивованість -- права дитини -- психолого-педагогічна компетентність -- інформаційна компетентність -- ціннісна платформа педагогічної освіти Анотація: Кожна країна зацікавлена в тому, щоб підготувати когорту таких учителів, які б не лише зебезпечували кількісну реалізацію завдань обов'язкового навчання, а й підносили на значно вищий рівень освіченість і культуру її громадян. Здійснити професійну підготовку такого фахівця надзвичайно складно. На заваді стають об'єктивні і суб'єктивні чинники, породжені суспільними перетвореннями, технічними здобутками, стереотипами і формалізмом наявної системи професійної підготовки, мотивованістю і ціннісними орієнтаціями майбутніх педагогів. Існує необхідність детально розглянути ті проблеми, з якими стикається кожен вищий навчальний заклад, що здійснює підготовку педагогічних працівників, та поміркувати над пошуком орієнтирів оновлення такої підготовки. Здійснювати такі пошуки краще в товаристві однодумців, яким стала Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи. Мета і завдання, яких прагне досягти ця поважна організація, переконують у важливості перспектив розвитку педагогічної освіти, що підтверджує розроблена Асоціацією <Педагогічна Конституція Європи>. Дод.точки доступу: Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |