74.2
Z99


    Ільман, Вікторія.
    Деякі аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи: сучасні тенденції / В. Ільман // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 30-32. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Вчителі початкової школи--професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка вчителів -- шестилітки -- початкова школа -- вчителі -- підготовка вчителів -- вчителі початкової школи
Анотація: У статті розкриваються сучасні тенденції вдосконалення професійної підготовкивчителя початкової школи. Експериментальними даними підтверджується необхідність поліпшення підготовки педагогів щод визначення психологічної готовності дітей шестирічного віку до школи.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74
Р 33


    Редько, Валерій.
    Сучасний підхід до навчання іноземних мов / В. Редько // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 54-55
Рец. на Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах : [підручник] / Л. С. Панова, І. Ф. Андрійко, С. В. Тезікова та ін. Л. С. Панова. - К. : ВЦ "Академія", 2010. - 328 с. - (Серія "Альма-матер").
. - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі
   Підготовка вчителів іноземної мови

   Кафедра іноземних мов

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
вчителі -- підготовка вчителів -- вчителі іноземних мов -- підручники -- рецензія на підручники


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.2
П 31


    Петрощук, Н.
    До проблеми профільного навчання: особливості диференціації освіти та підготовки вчителів : (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Петрощук // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 52-55. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Профільне навчання
   історія педагогіки України до 1917 р.

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- диференціація освіти -- підвищення фахової кваліфікації -- вчительські курси -- підготовка вчителів
Анотація: У статті проаналізовано основні теденції, що вплинули на виникнення і розвиток профільного навчання в Російській імперії в кінці ХІХ - на початку ХХ ст., та висвітлено особливості організації й проведення конкурсів для професійної підготовки вчителів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.58
К 95


    Кучай, Олександр.
    Підготовка майбутнього вчителя інформатики в Польщі та Україні : порівняльний аналіз / О. Кучай // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 66-69. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів інформатики
   Підготовка вчителів в зарубіжних країнах

   Педагогіка--порівняльна педагогіка

   Польща--підготовка вчителів
Кл.слова (ненормовані):
система педагогічної освіти -- комп’ютеризація -- компетентність -- компетенція -- порівняльний аналіз -- вчителі інформатики -- підготовка вчителів -- підготовка майбутніх вчителів
Анотація: У статті аналізуються головні тенденції змін систем педагогічної освіти Польщі та України, розглянуто їх загальні риси та охорактеризовано відмінності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.2
Г 19


    Ганжа, Олена.
    Критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя / О. Ганжа // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 65-69. - Бібліогр.: 21 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Вчителі--соціально-професійна зрілість
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   майбутній вчитель

   вчитель--професійна компетентність

Кл.слова (ненормовані):
професійна зрілість -- соціально-професійна зрілість -- самовизначення -- соціально-професійна зрілість вчителів -- підготовка вчителів
Анотація: У статті теоретично обгрунтовано критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя. Розглянуто поняття "самовизначення", "активність" та "відповідальність", що є базовими у визначенні показників соціально-професійного розвитку особистості.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.03(4УКР)
Б 11


    Білецький, Олексій.
    Організація системи підготовки вчителів народних училищ на Катеринославщині : (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Білецький // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 74-78. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   історія педагогіки України до 1917 р.

   Підготовка вчителів

Кл.слова (ненормовані):
земства -- народна освіта -- народні вчителі -- семінарії -- педагогічні інститути -- підготовка вчителів -- системи підготовки вчителів
Анотація: У статті розглянуто розвиток системи педагогічної освіти на Катеринославщині у другій половині ХІХ - початку ХХ ст., проаналізовано вплив педагогічних ідей і діяльність М. Корфа, а також земських установ губернії щодо організації вчительських курсів і семінарій, розкрито зміст педагогічної освіти і курсів підвищення професійного рівня для вчителів губернії.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.58
З-86


    Зорочкіна, Тетяна.
    Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми / Т. Зорочкіна // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 55-62. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: підготовка вчителів початкових класів
   робота з обдарованими дітьми

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- обдаровані діти -- початкові класи -- концептуальні засади підготовки
Анотація: У статті розглядається концепція підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми, визначено умови професійно-педагогічної підготовки творчого вчителя, здатного працювати зі здібними учнями.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


74.58
П 43


    Погрібний, Ігор.
    Традиції підготовки вчителів української мови і літератури / І. Погрібний // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 25-28. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--національні університети--інститути
   Навчально-наукові інститути

   Вчителі--підготовка

Кл.слова (ненормовані):
філологи-персоналії україністів -- педагогічна справа -- лінгвістичні дослідження -- навчально- наукові інститути -- вчителі української мови та літератури -- підготовка вчителів
Анотація: У статті розглядаються концептуальні засади професійної підготовки в ННІ української філології та соціальних комунікацій філологів-україністів, яка передбачає глибоке вивчення рідної мови, формування національної свідомості, виховання духовно багатої мовної особистості.


Дод.точки доступу:
\про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.58
Б 39


    Безкопильний, Олександр.
    Роль Навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров’я у підготовці вчителя сучасної школи / О. Безкопильний // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 29-33. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--національні університети--інститути
   Вчителі фізичної культури--підготовка

Кл.слова (ненормовані):
навчально-наукові інститути -- підготовка фахівців -- досягнення -- навчання -- наука -- творчість -- підготовка вчителів
Анотація: У статті висвітлено основні досягнення Навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров’я з підготовки фахівців за спеціальністю " Фізичне виховання ".


Дод.точки доступу:
\про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)




    Боркач, Євгеній Ілліч.
    Проблеми підготовки вчителів в Угорщині / Євгеній Боркач // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 106-111. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.584
Рубрики: Підготовка вчителів в зарубіжних країнах
   освіта педагогічна

   Угорщина--вища педагогічна освіта
    Угорщина--вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- зарубіжний досвід -- підготовка вчителів -- ступенева підготовка
Анотація: У статті аналізуються особливості ступеневої підготовки вчителів в Угорщині та проблеми, що виникли в результаті її впровадження: зменшення інтересу студентів до професії вчителя, незбалансованість підготовки за двома спеціальностями, зниження якості підготовки. Вихід із ситуації, що склалася, угорські фахівці вбачають у поверненні до інтегрованої системи підготовки вчителів, що існувала в Угорщині до Болонського перетворення вищої освіти країни.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74
С 13


    Савченко, Олександра.
    Професійна підготовка вчителя : погляд польською вченого / О. Савченко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 45-47
Рец. на Левовицький Т. Професійна підготовка і праця вчителів / Т. Левовицький ; пер. з пол. А. Івашко. - К.-Маріуполь: Рената, 2011. - 119 с.
. - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Модернізація освіти

   професійна підготовка вчителів

Кл.слова (ненормовані):
вчителі -- підготовка вчителів -- професійна підготовка вчителів -- освіта -- модернізація освіти -- освітні реформи


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)



74.2
К 49


    Климович, Маргарита.
    Роль науково-методичного середовища педагогічного ВНЗ у професійній підготовці вчителя початкової школи / М. Климович // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 48-51. - Бібліогр.: 4назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Професіоналізм вчителя
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   підготовка вчителів початкових класів

Кл.слова (ненормовані):
середовища -- науково-методичні середовища -- особистість -- становлення особистості -- професійне становлення особистості -- підготовка вчителів -- вчителів початкової школи -- професійна підготовка вчителів
Анотація: У статті розглядається роль науково-методичного середовища педагогічного коледжу в професійному розвитку майбутніх учителів початкової школи. Акцентується увага на необхідності підготовки студентів до створення цього середовища в їхній майбутній професійній діяльності. Наголошується, що в основі діяльності сучасного вчителя мають лежати наукові й дослідницькі підходи.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)



74.04(4Укр)
Б 51


    Бернвальдт, Тетяна.
    Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення / Т. Бернвальдт // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 60-64. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів
   мотивація навчальна

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- мотивація навчальної діяльності -- диференціація -- інтерактивність -- пізнання -- успіх -- дослідження -- підготовка вчителів -- мотивація вчителів
Анотація: У статті визначено актуальність формування мотивації навчальної діяльності майбутніх педагогів в умовах сьогодення. Розглянуто особливості внутрішньої і зовнішньої мотивації учіння, запропоновано інтенсивні способи підвищення ефективності процесу навчання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)



371.134:796.071.4(477)
К 64


    Кондратьєва, Ольга.
    Особливості підготовки і професійної діяльності вчителя фізичної реабілітації / О. Кондратьєва // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 78-80. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Вчителі фізичної реабілітації--підготовка вчителів
Кл.слова (ненормовані):
реабілітація -- фізична реабілітація -- психологічна реабілітація -- вчителі фізичної реабілітації -- підготовка вчителів -- професійна діяльність учителів
Анотація: У статті розглядаються особливості підготовки і професійної діяльності вчителя фізичної реабілітації. Уточнюється визначення понять "реабілітація", "фізична реабілітація", "психологічна реабілітація", "лікувальна фізична культура", "фахівець фізичної реабілітації".


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)



81.43.21-90
Р 59


    Рогова, І. Я.
    Формування та моніторинг граматичних навичок мовлення через використання інформаційних технологій [Текст] / І. Я. Рогова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Вчителі іноземної мови--підготовка
   Іноземна мова--граматичні навички--мовлення

Кл.слова (ненормовані):
вчителі англійської мови -- підготовка вчителів -- інформаційні технології -- комунікативний підхід -- творчий підхід -- комп’ютерні навчальні програми -- автоматизовані навчальні курси -- навчальні тестові програми
Анотація: Використання автоматизованих навчальних курсів з іноземної мови для оптимізації процесу оволодіння іншомовним спілкуванням та виконання великої кількості тестових навчальних завдань допоможе студентам (майбутнім вчителям іноземної мови) усвідомити правила, повторити їх у системі та нових зв'язках, сприятиме формуванню вмінь і навичок користуванню мовним матеріалом на належному рівні.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)


74.04(4Укр)
У 45


   Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту.

   
    Щодо оволодіння учителями загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційними технологіями : наказ... від 03.01.2012 № 2 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 1/2. - С. 43-44. - Додаток.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: освіта і законодавство
   Середня освіта--правові джерела

   вчитель--інформаційно-комп’ютерна компетентність

Кл.слова (ненормовані):
середня освіта -- Сто відсотків, державна програма -- інформатизація -- інформаційно-комунікаційні технології -- підготовка вчителів -- підвищення кваліфікації


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
ректор (вільний)
наук. част. Прим. 1 (вільний)


74.04
Г 11


    Гірний, Олег Ігорович.
    Творчість як педагогічна проблема : тренінг творчості / О. І. Гірний, М. М. Савчин // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 5-10. - Бібліогр.: 21 назв.
ББК 74.04 + 88
Рубрики: Творчість
   Здібності

Кл.слова (ненормовані):
дивергенція -- конвергенція -- тренінги творчості -- підготовка вчителів -- розвиток творчості
Анотація: У статті розглядається проблема реалізації психологічної моделі конвергентно-дивергентного мислення під час тренінгів.


Дод.точки доступу:
Савчин, Марія Михайлівна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74р30-25
Ф 71


    Флегонтова, Наталія.
    Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 27-32. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74р30-25
Рубрики: Підготовка вчителів--маркетинговий підхід
   Шкільний психолог--зміст діяльності

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- культурне дозвілля школярів -- маркетинговий підхід
Анотація: У статті розкривається сутність маркетингового підходу у підготовці майбутніх вчителів до організації культурного дозвілля школярів. Обгрунтовано методику підготовки студентів до цієї діяльності, що має позитивний результат і є ефективною.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)



74.04(4Укр)
К 79


    Кремень, Василь.
    Василь Кремень: "Освіта, підготовка молоді до життя завжди були і є найактуальнішими завданнями сучасності" : [інтерв’ю з президентом НАПН України Василем Кременем з нагоди 20-річчя НАПН України / записала Анжеліна Пугач] // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 3. - С. 3-6. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--наукові установи--ювілеї
Кл.слова (ненормовані):
напрями діяльності -- структура установи -- підготовка вчителів -- модернізація -- освітні округи -- міжнародна співпраця


Дод.точки доступу:
Пугач, Анжеліна \інтерв’ю записала.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ) \о ней\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58
П 85


    Прудченко, Інна Іванівна.
    Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя / І. І. Прудченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 67-74. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна освіта в зарубіжних країнах
   США--освіта--персоналії педагогів
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- педагогічна епістемологія -- підготовка вчителів -- педагогічне знання вчителя -- зміст знання для викладання -- зміст знання предмета -- педагогічний зміст знання -- навчальне знання -- пропозиційні знання -- знання конкретних ситуацій -- стратегічні знання
Анотація: Проаналізовано проблему еволюції знань учителя в контексті педагогічної епістемології Лі Дж. Шульмана. Акцентовано увагу на розгляді ученим питання змісту знання для викладання, у зв'язку з чим виокремлено й розглянуто його категорії (зміст знання предмета, педагогічний зміст знання, навчальне знання) й форми (пропозиційні знання, знання (конкретних) ситуацій, стратегічні знання).


Дод.точки доступу:
Шульман, Лі (американський учений, педагог) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)