П 69 Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; За заг. ред. Н. І. Яковець, Уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 220 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 15.90 грн., 0070214 грн. Зміст: ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій . - С .5-8 Проблеми дистанційної освіти . - С .8-9 Адаптивна система навчання . - С .9-12 Інтерактивні технології навчання . - С .13-47 Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів . - С .48-53 Модульно-розвивальне навчання . - С .54-57 Проектні технології в процесі становлення школи . - С .58-61 Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Бех. - С .62-65 Хоружа, Л. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання / Л. Хоружа. - С .66-69 Столяренко, О. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання / О. Столяренко. - С .70-72 Стеців, Л. Реалізуємо метод проектів / Л. Стеців. - С .73-75 Дичковський, С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський. - С .75-81 Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки . - С .82-84 Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М. П. Власко, О. В. Устименко. - С .84-86 Паламарчук, В. Від творчої особистості - до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська. - С .86-97 Волобуєва, Л. М. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості / Л. М. Волобуєва. - С .98-102 Строганов, В. До проблеми модульних технологій навчання / В. Строганов. - С .103-105 Бідюк, І. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога / І. Бідюк, Г. Лабузна. - С .106-121 Крамаренко, С. Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С. Г. Крамаренко. - С .122-124 Ампілогова, Л. Інтерактивність у навчальному процесі / Л. Ампілогова. - С .124-128 Пометун, О. Інтерактивне навчання як сукупність технологій / О. Пометун, Л. Пироженко. - С .126-128 Мартинець, А. М. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання / А. М. Мартинець. - С .129-131 Лівандовська, Л. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Л. Лівандовська. - С .132-135 Волосюк, М. А. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти / М. А. Волосюк. - С .136-144 Сікорський, П. І. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження / П. І. Сікорський. - С .145-147 Дерев’янко, Л. Модульно-тьюторська технологія / Л. Дерев’янко. - С .147-149 Крилова, Н. Індивідуальна освіта: принципи і рішення / Н. Крилова. - С .149-152 Сологуб, А. Технологія креативного навчання / А. Сологуб. - С .153-156 Мірошкіна, Н. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність? / Н. Мірошкіна. - С .157-158 Гриньова, М. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності / М. Гриньова, К. Вовк. - С .158-160 ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Общие основы технологий развивающего обучения . - С .162-164 Система развивающего обучения Л. В. Занкова . - С .164-166 Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова . - С .166-170 Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности . - С .171-174 Личностно ориентированное развивающее обучение . - С .175-176 Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) . - С .176-179 Репкин, В. Что такое ровивающее обучение? / В. Репкин. - С .180-183 Дусавицький, О. Сучасна школа в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .183-185 Дусавицький, О. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики / О. Дусавицький. - С .185-187 Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .187-190 Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати й виховувати / В. Паламарчук, Л. Данилевська. - С .190-192 Мар’яненко, Л. Розвивальне навчання: психологічне дослідження / Л. Мар’яненко. - С .192-197 Мартинович, М. А. Диагностика и развивающее обучение / М. А. Мартинович. - С .198-203 Репкин, Б. Учитель в системе развивающего обучения / Б. Репкин. - С .203-205 Фурман, А. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення / А. Фурман. - С .205-210 Мазур, Н. Що радує в дітях? / Н. Мазур. - С .211-212 Максименко, С. Взаємозв’язок навчання і розвитку / С. Максименко. - С .212-215 Вележева, О. Н. Урок в VII классе по системе развивающего обучения / О. Н. Вележева. - С .215-217
РУБ 371(075.35) Рубрики: Дистанційна освіта Модульно-рейтингові технології навчання Інтерактивне навчання Педагогічні технології Розвивальне навчання Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 97 Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) Свободны: Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) |
Малютіна, Н. Явище жанрової інтерактивності у драматургії І.Карпенко-Карого [Текст] / Н. Малютіна; О. Дубініна; Н. Миронець; Є. Баран> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2008. - N1. - С. 53-61 . - ISSN 0236-1477 Рубрики: Українська література--історія, 19 ст. жанр драми--українська література Кл.слова (ненормовані): інтерактивність -- нова драма -- жанрова неоднорідність Анотація: Про трагедію "Сава Чалий" та драму "Гандзя". Дод.точки доступу: Карпенко-Карий, Іван Карпович (1845-1907) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: МШ-1/2010/3 Журнал 2010р. N 3 Навчальна програма а для учнів 10-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів: Академічний рівень. - С.12-20. Захарійченко, Ю. Методичні рекомендації щодо підвищення якості створення та розв’язування тестових завдань з математики / Ю. Захарійченко, О. Школьний. - С.21-29. Ігнатенко, М. Навколо медіан трикутника / М. Ігнатенко, Л. Кобко. - С.30-33. Коваленко, Д. Інтерактивність і гіперактивність / Д. Коваленко. - С.34-40. Храпачевська, Т. Арифметичний квадратний корінь із числа та його властивості. Перетворення ірраціональних виразів : урок алгебри у формі бізнес-гри / Т. Храпачевська. - С.40-41. Комар, М. Формування мотивів навчальної діяльності / М. Комар. - С.42-44. Курченко, О. Уроки продуктивного навчання / О. Курченко, К. Рабець. - С.45-48. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 40 Сисоєва, С. Інтерактивні технології навчання дорослих [Текст] / С. Сисоєва> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 11. - С. 3-8 Рубрики: Інтерактивні технології навчання освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Інтерактивне навчання Дистанційне навчання Кл.слова (ненормовані): інтерактивність -- дистанційне навчання дорослих Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
К 56 Коваленко, Д. Інтерактивність і гіперактивність [Текст] / Д. Коваленко> // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 3. - С. 34-40. Рубрики: Викладання математики в школі Кафедра вищої математики Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 91 Пушкарьова, Т. О. Електронний контент: особливості застосування і нові можливості пізнання світу [Текст] / Т. О. Пушкарьова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 7-10 Рубрики: Електронні засоби навчання Інформаційна культура Інформаційні технології навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): електронний навчальний контент -- навчальна інформація -- інтерактивність -- електронні освітні ресурси -- навчальні модулі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 51 Бернвальдт, Тетяна. Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення / Т. Бернвальдт> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 60-64. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів мотивація навчальна Кл.слова (ненормовані): мотивація -- мотивація навчальної діяльності -- диференціація -- інтерактивність -- пізнання -- успіх -- дослідження -- підготовка вчителів -- мотивація вчителів Анотація: У статті визначено актуальність формування мотивації навчальної діяльності майбутніх педагогів в умовах сьогодення. Розглянуто особливості внутрішньої і зовнішньої мотивації учіння, запропоновано інтенсивні способи підвищення ефективності процесу навчання. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 44 Бельчусов, А. А. Межличностное сетевое общение с учителями / А. А. Бельчусов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 109-112 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Інформатизація освіти Вчителі--міжособистісне спілкування Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): інформатизація -- інформатизація вчителів -- міжособистісна інтерактивність вчителів Анотація: Про міжособистісне мережеве спілкуванні учасників освітнього процесу. О межличностном сетевом общении участников образовательного процесса. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 11 Сідоров, В. Формування середовища інтерактивної педагогічної підтримки студентів у процесі кроскультурної підготовки / В. Сідоров> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 49–53. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): інтерактивність -- педагогічна підтримка -- кроскультурна підготовка -- фахівець з туризму -- кроскультурна взаємодія -- інтерактивне середовище -- туристичний бізнес Анотація: У статті розкрито поняття середовища інтерактивної педагогічної підтримки студентів під час їх кроскультурної підготовки як взаємодію учасників освітнього процесу в кроскультурному контексті, єдність і систему їхніх взаємин. Обґрунтовано, що створення середовища інтерактивної педагогічної підтримки студентів під час їх кроскультурної підготовки є організований, цілеспрямований процес його побудови для розв’язання завдань формування кроскультурної компетентності майбутніх фахівців галузі туризму в освітньому процесі закладів вищої освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |