371(075.35)
П 69


   
    Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; За заг. ред. Н. І. Яковець, Уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 220 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 15.90 грн., 0070214 грн.
    Зміст:
ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій . - С .5-8
Проблеми дистанційної освіти . - С .8-9
Адаптивна система навчання . - С .9-12
Інтерактивні технології навчання . - С .13-47
Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів . - С .48-53
Модульно-розвивальне навчання . - С .54-57
Проектні технології в процесі становлення школи . - С .58-61
Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Бех. - С .62-65
Хоружа, Л. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання / Л. Хоружа. - С .66-69
Столяренко, О. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання / О. Столяренко. - С .70-72
Стеців, Л. Реалізуємо метод проектів / Л. Стеців. - С .73-75
Дичковський, С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський. - С .75-81
Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки . - С .82-84
Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М. П. Власко, О. В. Устименко. - С .84-86
Паламарчук, В. Від творчої особистості - до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська. - С .86-97
Волобуєва, Л. М. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості / Л. М. Волобуєва. - С .98-102
Строганов, В. До проблеми модульних технологій навчання / В. Строганов. - С .103-105
Бідюк, І. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога / І. Бідюк, Г. Лабузна. - С .106-121
Крамаренко, С. Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С. Г. Крамаренко. - С .122-124
Ампілогова, Л. Інтерактивність у навчальному процесі / Л. Ампілогова. - С .124-128
Пометун, О. Інтерактивне навчання як сукупність технологій / О. Пометун, Л. Пироженко. - С .126-128
Мартинець, А. М. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання / А. М. Мартинець. - С .129-131
Лівандовська, Л. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Л. Лівандовська. - С .132-135
Волосюк, М. А. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти / М. А. Волосюк. - С .136-144
Сікорський, П. І. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження / П. І. Сікорський. - С .145-147
Дерев’янко, Л. Модульно-тьюторська технологія / Л. Дерев’янко. - С .147-149
Крилова, Н. Індивідуальна освіта: принципи і рішення / Н. Крилова. - С .149-152
Сологуб, А. Технологія креативного навчання / А. Сологуб. - С .153-156
Мірошкіна, Н. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність? / Н. Мірошкіна. - С .157-158
Гриньова, М. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності / М. Гриньова, К. Вовк. - С .158-160
ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Общие основы технологий развивающего обучения . - С .162-164
Система развивающего обучения Л. В. Занкова . - С .164-166
Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова . - С .166-170
Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности . - С .171-174
Личностно ориентированное развивающее обучение . - С .175-176
Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) . - С .176-179
Репкин, В. Что такое ровивающее обучение? / В. Репкин. - С .180-183
Дусавицький, О. Сучасна школа в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .183-185
Дусавицький, О. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики / О. Дусавицький. - С .185-187
Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .187-190
Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати й виховувати / В. Паламарчук, Л. Данилевська. - С .190-192
Мар’яненко, Л. Розвивальне навчання: психологічне дослідження / Л. Мар’яненко. - С .192-197
Мартинович, М. А. Диагностика и развивающее обучение / М. А. Мартинович. - С .198-203
Репкин, Б. Учитель в системе развивающего обучения / Б. Репкин. - С .203-205
Фурман, А. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення / А. Фурман. - С .205-210
Мазур, Н. Що радує в дітях? / Н. Мазур. - С .211-212
Максименко, С. Взаємозв’язок навчання і розвитку / С. Максименко. - С .212-215
Вележева, О. Н. Урок в VII классе по системе развивающего обучения / О. Н. Вележева. - С .215-217
ДРНТІ
ББК 74я73 + 74.202.4я7
РУБ 371(075.35)
Рубрики: Дистанційна освіта
   Модульно-рейтингові технології навчання

   Інтерактивне навчання

   Педагогічні технології

   Розвивальне навчання



Дод.точки доступу:
Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 97
Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54)
Свободны: Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54)



    Малютіна, Н.
    Явище жанрової інтерактивності у драматургії І.Карпенко-Карого [Текст] / Н. Малютіна; О. Дубініна; Н. Миронець; Є. Баран // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2008. - N1. - С. 53-61 . - ISSN 0236-1477
Рубрики: Українська література--історія, 19 ст.
   жанр драми--українська література

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивність -- нова драма -- жанрова неоднорідність
Анотація: Про трагедію "Сава Чалий" та драму "Гандзя".


Дод.точки доступу:
Карпенко-Карий, Іван Карпович (1845-1907) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: МШ-1/2010/3
   Журнал

Математика в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, видавництво "Педагогічна преса". - К. : Педагогічна преса, 1997 - . - Виходить 10 раз на рік
2010р. N 3
Зміст:
Навчальна програма а для учнів 10-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів: Академічний рівень. - С.12-20.
Захарійченко, Ю. Методичні рекомендації щодо підвищення якості створення та розв’язування тестових завдань з математики / Ю. Захарійченко, О. Школьний. - С.21-29.
Ігнатенко, М. Навколо медіан трикутника / М. Ігнатенко, Л. Кобко. - С.30-33.
Коваленко, Д. Інтерактивність і гіперактивність / Д. Коваленко. - С.34-40.
Храпачевська, Т. Арифметичний квадратний корінь із числа та його властивості. Перетворення ірраціональних виразів : урок алгебри у формі бізнес-гри / Т. Храпачевська. - С.40-41.
Комар, М. Формування мотивів навчальної діяльності / М. Комар. - С.42-44.
Курченко, О. Уроки продуктивного навчання / О. Курченко, К. Рабець. - С.45-48.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
С 40


    Сисоєва, С.
    Інтерактивні технології навчання дорослих [Текст] / С. Сисоєва // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 11. - С. 3-8
ББК 74
Рубрики: Інтерактивні технології навчання
   освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка)

   Інтерактивне навчання

   Дистанційне навчання

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивність -- дистанційне навчання дорослих


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


22.1
К 56


    Коваленко, Д.
    Інтерактивність і гіперактивність [Текст] / Д. Коваленко // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 3. - С. 34-40.
ББК 22.1
Рубрики: Викладання математики в школі
   Кафедра вищої математики



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
П 91


    Пушкарьова, Т. О.
    Електронний контент: особливості застосування і нові можливості пізнання світу [Текст] / Т. О. Пушкарьова // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 7-10
ББК 74.2 + 22.183.4
Рубрики: Електронні засоби навчання
   Інформаційна культура

   Інформаційні технології навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
електронний навчальний контент -- навчальна інформація -- інтерактивність -- електронні освітні ресурси -- навчальні модулі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
Б 51


    Бернвальдт, Тетяна.
    Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення / Т. Бернвальдт // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 60-64. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів
   мотивація навчальна

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- мотивація навчальної діяльності -- диференціація -- інтерактивність -- пізнання -- успіх -- дослідження -- підготовка вчителів -- мотивація вчителів
Анотація: У статті визначено актуальність формування мотивації навчальної діяльності майбутніх педагогів в умовах сьогодення. Розглянуто особливості внутрішньої і зовнішньої мотивації учіння, запропоновано інтенсивні способи підвищення ефективності процесу навчання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)



73
Б 44


    Бельчусов, А. А.
    Межличностное сетевое общение с учителями / А. А. Бельчусов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 109-112 . - ISSN 0869-561X
ББК 73 + 74.204.2
Рубрики: Інформатизація освіти
   Вчителі--міжособистісне спілкування

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація -- інформатизація вчителів -- міжособистісна інтерактивність вчителів
Анотація: Про міжособистісне мережеве спілкуванні учасників освітнього процесу.
О межличностном сетевом общении участников образовательного процесса.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


378:338.48-051](477)
С 11


    Сідоров, В.
    Формування середовища інтерактивної педагогічної підтримки студентів у процесі кроскультурної підготовки / В. Сідоров // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 49–53. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: вища освіта--професійна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивність -- педагогічна підтримка -- кроскультурна підготовка -- фахівець з туризму -- кроскультурна взаємодія -- інтерактивне середовище -- туристичний бізнес
Анотація: У статті розкрито поняття середовища інтерактивної педагогічної підтримки студентів під час їх кроскультурної підготовки як взаємодію учасників освітнього процесу в кроскультурному контексті, єдність і систему їхніх взаємин. Обґрунтовано, що створення середовища інтерактивної педагогічної підтримки студентів під час їх кроскультурної підготовки є організований, цілеспрямований процес його побудови для розв’язання завдань формування кроскультурної компетентності майбутніх фахівців галузі туризму в освітньому процесі закладів вищої освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)