37(05)
П 24


   
    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 5, листопад / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. в.], 2002. - 256 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 7.96 грн.
    Зміст:
Дилдактика, методика і технології навчання . - С .13-174
Психологія . - С .175-197
Проблеми виховання . - С .198-232
Проблеми управління . - С .233-276
Історія професійної освіти . - С .276-306
Зарубіжний досвід . - С .307-338
Наукове життя . - С .339-249
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Молодь--цінності
   Дистанційна освіта

   Освіта в Україні--освітні технології

   Вчитель--професійна підготовка

   Менеджер--підготовка

   Обдарованість--технічна обдарованість

   Виховання--моральне виховання

   Народознавство

   Студенти--самовиховання студентів

   ВНЗ--навчально-виховна робота

   Інформаційні технології

   Музично-педагогічна освіта

   Управління освітою

   Професійно-технічна освіта

   Хімія--хімічна освіта

   Медіапедагогіка

   Праця--психологічні умови

   Навчання--соціально-психологічне навчання

Кл.слова (ненормовані):
педагог-хореограф -- самовиховання студентів -- соціально-психологічне навчання -- гуманізація -- сучасні освітні технології -- хімічна освіта -- модернизація


Дод.точки доступу:
Танєєв, С. І. \о нем\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

371.01
З-36


   
    Засоби і технології єдиного інформаційного освітнього простору [Текст] / Інститут засобів навчання АПН України ; за ред. В. Ю. Бикова, Ю. О. Жука. - К. : Атіка, 2004. - 240 с. - ("Діти України", освітній портал). - ISBN 966-326-095-5 : 2.60 грн., 15.00 грн.
    Зміст:
Інформаційний освітній портал "Діти України" . - С .5-16
Биков, В. Б. Сучасні підходи та принципи побудови порталів / Н. Т. Задорожня, К. Л. Валь; Д. Б. Рождественська; В. Ю. Биков; Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук. - С .17-43
Інформаційне наповнення порталу "Діти України" . - С .44-52
Задорожня, Н. Т. Програмне забезпечення порталу "Діти України" / Д. Б. Рождественська; В. Ю. Биков; Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук. - С .53-60
Жалдак, М. І. Педагогічний потенціал комп’ютерно орієнтованих систем навчання математики / М. П. Шишкіна; В. Ю. Биков; О. О. Жук; Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут. - С .61-73
Рождественська, Д. Б. Інформаційний та психолого-педагогічний дослідницький потенціал освітнього порталу "Діти України" / В. Ю. Биков; Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков. - С .74-80
Шишкіна, М. П. Тенденції розвитку та використання інформаційних технологій у контексті формування освітнього середовища / В. Ю. Биков; Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук. - С .81-87
Биков, В. Ю. Модель інтерактивної розв’язувальної системи / Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька. - С .88-96
Биков, В. Ю. Дослідження динамічних властивостей інтерактивної розв’язувальної системи / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька. - С .97-108
Лаврентьєва, Г. П. Застосування інформаційних технологій та їх вплив на результати навчально-виховного процесу в дошкільних закладах / Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова. - С .109-116
Жук, О. О. Вивчення фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова. - С .117-146
Жук, Ю. О. Проблеми формування інформаційного середовища навчального закладу / О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .147-153
Жук, Ю. О. Педагогічні програмні засоби як ринковий продукт / О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .154-157
Овчарук, О. В. Розвиток компетентнісного підходу у контексті інноваційних процесів розвитку освіти у країнах світу / О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .158-169
Овчарук, О. В. Дистанційна освіта у європейських країнах та США у контексті розвитку інноваційних технологій / В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .170-175
Овчарук, О. В. Сучасні тенденції розвитку змісту освіти в зарубіжних країнах в умовах поступу інформаційного суспільства / Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .176-184
Сергієнко, В. П. Теоретико-методичні особливості використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчсння із загальної фізики / О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .185-193
Богачков, Ю. М. Метод обгрунтування використання результатів оцінювання навчальних досягнень / І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .194-198
Гриценчук, О. О. Досвід і напрями діяльності інформаційної освітянської мережі ЮНЕСКО для розвитку освітніх процесів України / І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .199-203
Малицька, І. Д. Інформаційне забезпечення сучасної освіти і діяльності міжнародних європейських організацій / З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .204-209
Малицька, І. Д. Процес реформування в галузі обов’язкової освіти в країнах Європи / І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .210-220
Мотилькова, З. О. Основи комп’ютерної грамотності в спеціальній школі / Н. В. Сороко. - С .221-223
Саннікова, І. А. Розвиток лексичного запасу дошкільників з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій / Ю. Ю. Чернявська. - С .224-231
Сороко, Н. В. Реалізація діяльнісного підходу при комп’ютерному навчанні в умовах оновлення мовної освіти в Україні / Н. В. Сороко. - С .232-236
Чернявська, Ю. Ю. Розвиток медіа освіти у Великобританії / Ю. Ю. Чернявська. - С .237-239
ДРНТІ
ББК 74.202.53
РУБ 371.01
Рубрики: викладання фізики
   Викладання математики

   Інформаційні технології

   Дошкільна освіта

   Діти України, портал

   Інноваційні технології навчання

   Дистанційна освіта

   Комп’ютерні засоби навчання

   Комп’ютерна грамотність

Кл.слова (ненормовані):
Медіа освіти -- Інформаційне забезпечення освіти


Дод.точки доступу:
Биков, В. Ю. \ред.\; Жук, Ю. О.; Інститут засобів навчання АПН України
Примірників всього: 5
фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (3)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (3)

37(4Укр)
К 79


    Кремень, Василь Григорович.
    Освіта і наука в Україні - інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати [Текст] / В. Г. Кремень. - К. : Грамота, 2005. - 448 с. - Библиогр.: с. 431-444. - ISBN 966-8066-83-9 (в пер.) : 29.70 грн.
ДРНТІ
ББК 74.04(4Укр)
РУБ 37(4Укр)
Рубрики: освіта в Україні
   Наука в Україні

   Підготовка вчителів

   Освітня політика

   Дистанційна освіта

   Дистанційне навчання

   Модернізація освіти

   Болонський процес

   Інноваційна діяльність

   Інноваційна політика держави

   Вища освіта--міжнародне співробітництво

Кл.слова (ненормовані):
Складові якості освіти

Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 192 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.00 грн.
    Зміст:
Кравченко, К. Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку / К. Кравченко. - С .6-9
Борейко, Н. Ю. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання / Н. Ю. Борейко. - С .10-13
Безносюк, О. О. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності / О. О. Безносюк. - С .14-16
Лукін, В. Є. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання / В. Є. Лукін. - С .17-20
Бондаренко, Ю. Г. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти / Ю. Г. Бондаренко. - С .21-23
Мазоха, Д. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ" / Д. Мазоха. - С .24-26
Красюк, Л. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи / Л. Красюк. - С .27-29
Прус, Л. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах / Л. Прус. - С .30-32
Одінцова, О. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання / О. Одінцова. - С .33-37
Загребельна, Л. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні / Л. Загребельна. - С .38-41
Закалюжний, В. М. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння / В. М. Закалюжний. - С .42-46
Рудик, Я. М. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація / Я. М. Рудик. - С .47-51
Шостак, А. В. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників / А. В. Шостак. - С .52-61
Дібрівна, Е. І. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників / Е. І. Дібрівна. - С .62-64
Омельченко, Л. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях / Л. Омельченко. - С .65-67
Кл.слова: сімейні конфлікти
Яковець, Н. І. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України / Н. І. Яковець. - С .68-72
Гончарова, О. М. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій / О. М. Гончарова. - С .73-77
Кочерга, О. М. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .78-82
Грабова, С. В. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою / С. В. Грабова. - С .83-86
Дідовик, М. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ" / М. Дідовик, О. Коношевський. - С .87-89
Ковтонюк, М. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей / М. Ковтонюк. - С .90-93
Копняк, К. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики" / К. Копняк, О. Матяш. - С .94-96
Гусак, Л. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ / Л. Гусак. - С .97-99
Щербініна, О. М. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки / О. М. Щербініна. - С .100-104
Імбер, В. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа / В. Імбер. - С .105-107
Конончук, А. І. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності / А. І. Конончук, О. В. Сватенков. - С .108-112
Воєвода, А. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації / А. Воєвода. - С .113-116
Кардаш, Н. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів / Н. Кардаш. - С .117-120
Абрамович, Г. В. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти / Г. В. Абрамович. - С .121-123
Криловець, М. Г. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії / М. Г. Криловець. - С .124-126
Трубачова, С. Є. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації / С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. - С .127-130
Кривець, С. В. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя / С. В. Кривець. - С .131-133
Павлик, О. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів / О. Павлик. - С .134-135
Зель, І. О. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога / І. О. Зель. - С .137-139
Байдацька, Н. М. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності / Н. М. Байдацька. - С .140-145
Виговська, С. В. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів / С. В. Виговська. - С .145-149
Коваленко, Є. І. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз / Є. І. Коваленко. - С .150-152
Зінченко, Т. В. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи / Т. В. Зінченко. - С .153-157
Козлакова, Г. О. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти / Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. - С .158-162
Кряжев, П. В. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід / П. В. Кряжев. - С .163-166
Лисенко, М. М. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід / М. М. Лисенко. - С .167-172
Івашньова, С. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини / С. Івашньова. - С .173-177
Баленко, Н. М. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. М. Баленко. - С .178-181
Аніщенко, О. В. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід / О. В. Аніщенко. - С .182-184
Лавріненко, О. А. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття / О. А. Лавріненко
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі біології--підготовка
   Майбутні вчителі біології

   Вчителі географії--підготовка

   Майбутні вчителі географії

   Вчителі музики--підготовка

   Дистанційне навчання

   освіта безперервна

   Болонський процес

   Вищі навчальні заклади--організація навчального процесу

   Вищі навчальні заклади--адаптація студентів до ВНЗ

   Викладання вищої математики

   Перекладачі--підготовка

   Андрагогіка--підготовка фахівців

   Перекладознавство--підготовка перекладачів

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Підготовка майбутніх вчителів--формування інформаційної культури

   Дистанційна освіта

   Управління вищим навчальним закладом

   Навчання--полікультурне навчання

   Конфлікти--сімейні

   Інформаційні технології

   Англійська мова--спілкування

   Освіта--наступність в освіті

   Викладання вищої математики

   Викладання математики

   Менеджери--підготовка

Кл.слова (ненормовані):
наступність в освіті


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 196 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.10 грн.
    Зміст:
Заліський, А. А. Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства / А. А. Заліський. - С .5-8
Химинець, В. В. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами / В. В. Химинець. - С .9-13
Калініна, Л. М. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.) / Л. М. Калініна. - С .14-18
Швидун, В. М. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів / В. М. Швидун. - С .19-23
Тимошко, Г. М. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .24-26
Малафіїк, І. В. Системний характер формування понять у школярів / І. В. Малафіїк. - С .27-30
Василенко, Н. В. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи / Н. В. Василенко. - С .31-35
Рогова, Т. В. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи / Т. В. Рогова. - С .36-38
Купенко, О. В. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей / О. В. Купенко. - С .39-42
Землянська, О. В. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання / О. В. Землянська. - С .43-45
Ріхтер, О. Є. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю / О. Є. Ріхтер. - С .46-48
Логвін, В. Л. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу / В. Л. Логвін. - С .49-52
Слєсаренко, О. В. Освіта та інформаційне суспільство / О. В. Слєсаренко. - С .53-57
Петренко, А. А. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти / А. А. Петренко. - С .58-64
Новченкова, К. Д. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті / К. Д. Новченкова. - С .61-64
Онаць, О. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя / О. Онаць. - С .65-69
Вознюк, Л. В. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах / Л. В. Вознюк. - С .70-76
Гурець, В. Т. Технологія прогнозування якості освіти / В. Т. Гурець. - С .77-79
Давидова, Т. М. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи / Т. М. Давидова. - С .80-82
Тверезовський, В. А. Загальні принципи побудови дистанційної освіти / В. А. Тверезовський. - С .83-85
Дупляк, Т. В. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / Т. В. Дупляк. - С .86-88
Климчук, І. О. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ / І. О. Климчук. - С .89-92
Блакитна, Т. І. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу / Т. І. Блакитна. - С .93-97
Тельнова, С. А. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи / С. А. Тельнова. - С .87-99
Тверезовська, Н. Т. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин / Н. Т. Тверезовська. - С .100-103
Михайленко, Т. В. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи / Т. В. Михайленко. - С .104-106
Артюх, М. С. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти / М. С. Артюх. - С .107-110
Кивлюк, О. П. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня / О. П. Кивлюк. - С .111-112
Рябуха, М. І. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу / М. І. Рябуха. - С .117-120
Вдовиченко, Р. П. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / Р. П. Вдовиченко. - С .121-123
Письменна, М. Ф. Інформаційний супровід навчального процесу / М. Ф. Письменна. - С .124-126
Філіппова, Л. Л. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу / Л. Л. Філіппова. - С .127-129
Губаш, О. П. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / О. П. Губаш, В. В. Лапінський. - С .130-133
Звоник, В. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій / В. Звоник. - С .134-137
Деркач, Г. І. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій / Г. І. Деркач. - С .138-140
Бережний, С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва / С. В. Бережний, Л. С. Аристова. - С .141-143
Удовиченко, О. О. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / О. О. Удовиченко. - С .144-146
Федоренко, В. О. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії / В. О. Федоренко. - С .147-150
Грушова, А. А. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом / А. А. Грушова. - С .151-153
Петровський, С. С. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів / С. С. Петровський. - С .154-156
Коваленко, Є. І. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів / Є. І. Коваленко. - С .157-159
Авраменко, К. Б. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі / К. Б. Авраменко. - С .160-162
Островерхова, Н. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку / Н. Островерхова. - С .163-167
Пасечнікова, Л. П. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів / Л. П. Пасечнікова. - С .168-170
Петренко, Л. М. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів / Л. М. Петренко. - С .171-174
Шалар, Л. В. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості / Л. В. Шалар. - С .175-177
Лебідь, І. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.) / І. Лебідь. - С .178-183
Хоменко, В. В. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції / В. В. Хоменко. - С .184-187
Лисенко, І. В. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .188-191
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Управління школою
   Викладання інформатики

   Директор школи

   Педагогічний колектив

   Управління освітою

   Вища освіта в Україні--якість освіти

   Здоров’я учнів

   Дистанційна освіта

   Економічна освіта

   Профільне навчання

   Управління персоналом

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Початкова освіта в Україні--історія, 1917-1920 рр.

   освіта в зарубіжних країнах

   Чернігівщина--початкова освіта--історія
    Франція--освіта

Кл.слова (ненормовані):
підвищення якості освіти


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

378
В 53


   
    Вісник [Текст] : Збірник наукових статей викладачів, докторантів, аспірантів Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Вип. 2 / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова ; Уклад. П. В. Дмитренко, Л. Л. Макаренко, О. П. Симоненко. - К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2002. - 220 с. - Укр., рос., англ. мовами. - 3.50 грн.
    Зміст:
Дейнега, В. Г. Способи словотвору молодіжного сленгу / В. Г. Дейнега. - С .3-5
Денискіна, Г. О. Телевізійне мовлення як об’єкт дослідження у сучасному мовознавстві / Г. О. Денискіна. - С .12-14
Деркачова, Н. О. Організаційно-правові засади діяльності місцевих державних адміністрацій / Н. О. Деркачова. - С .14-17
Дикуха, О. В. Роль мотивації в процесі формування творчих професійних умінь у студентів - майбутніх учителів / О. В. Дикуха. - С .19-22
Долинська, Л. В. Усвідомлення майбутніми спеціалістами шляхів і засобів особистісного зростання в процесі професійної підготовки / Л. В. Долинська. - С .29-32
Дорофей, В. Т. Проблеми і перспективи сучасної цивілізації (соціологічний аспект) / В. Т. Дорофей, Л. М. Зайченко. - С .32-34
Дорошенко, С. М. З історії дослідження української наукової термінології / С. М. Дорошенко. - С .34-36
Дригота, Т. М. Використання Internet в дистанційній підготовці студентів педагогічних закладів освіти / Т. М. Дригота. - С .38-42
Євтушок, М. В. Формування мотивації до занять фізичною культурою засобами оздоровчо-лікувального впливу у студентів із серцево-судинною патологією / М. В. Євтушок. - С .50-52
Зелінська, Т. М. Становлення гендерних досліджень і освіти в Україні / Т. М. Зелінська. - С .68-69
Зубалій, Н. П. Формування позитивної мотивації ставлення студентів до учіння / Н. П. Зубалій. - С .75-76
Касперський, А. В. Дистанційна освіта як форма заочного навчання студентів педагогічних вузів / А. В. Касперський, О. М. Кучменко. - С .86-91
Кичановська, Т. О. Роль музичного виховання в духовному відродженні нації / Т. О. Кичановська. - С .98-100
Кічан, К. А. Розвиток пізнавальної діяльності студентів в процесі роботи над науковим текстом / К. А. Кічан. - С .100-101
Ковалишина, С. П. Гуманістична спрямованість природоохоронної самоосвіти студентів / С. П. Ковалишина, М. І. Пащенко. - С .110-112
Ковчина, І. М. Технології соціальної роботи у Німеччині / І. М. Ковчина, О. О. Шубка. - С .121-125
Кудря, О. В. Інтеграція знань як засіб вдосконалення змісту освіти в школі / О. В. Кудря. - С .169-172
Куцим, І. І. Правовий статус безпритульних дітей згідно закону України "Про охорону дитинства" / І. І. Куцим. - С .181-183
Кушнірук, С. А. Структурування шкільної освіти: західноєвропейський регіон... / С. А. Кушнірук. - С .186-191
Лагута, Г. Л. Про доцільність курсу математичного моделювання / Г. Л. Лагута. - С .191-192
Лапінський, В. В. Поглиблення фахової підготовки учителя інформатики / В. В. Лапінський, В. М. Дем’яненко. - С .193-195
Лисак, Ю. В. Історіософська концепція роману Юрія Липи "Козаки в Московії" / Ю. В. Лисак. - С .197-199
Магеря, О. Грушевський М. С. про дохристиянські вірування українського народу / О. Магеря. - С .214-217
Макарова, С. Г. Використання нетрадиційних методів навчання для формування екологічних знань у майбутніх вчителів під час вивчення базових курсів на природничо-географічному факультеті / С. Г. Макарова. - С .218-220
ДРНТІ
ББК 74.58я43
РУБ 378
Рубрики: Вчителі трудового навчання та технологій--підготовка в вищій школі
   Вчителі інформатики--підготовка майбутнього вчителя

   Сурдопедагоги--підготовка

   Дефектологія--дефектологи--підготовка

   Дистанційна освіта

   Музичне виховання

   Викладання географії

   Діти з особливими потребами--порушення слуху

   Викладання музики

   Вірування та повір’я--УКРАЇНА

Кл.слова (ненормовані):
наступність при навчанні математики


Дод.точки доступу:
Дмитренко, П. В. \уклад.\; Макаренко, Л. Л. \уклад.\; Симоненко, О. П. \уклад.\; Грушевський, Михайло Сергійович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

371(075.35)
П 69


   
    Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; За заг. ред. Н. І. Яковець, Уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 220 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 15.90 грн., 0070214 грн.
    Зміст:
ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій . - С .5-8
Проблеми дистанційної освіти . - С .8-9
Адаптивна система навчання . - С .9-12
Інтерактивні технології навчання . - С .13-47
Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів . - С .48-53
Модульно-розвивальне навчання . - С .54-57
Проектні технології в процесі становлення школи . - С .58-61
Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Бех. - С .62-65
Хоружа, Л. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання / Л. Хоружа. - С .66-69
Столяренко, О. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання / О. Столяренко. - С .70-72
Стеців, Л. Реалізуємо метод проектів / Л. Стеців. - С .73-75
Дичковський, С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський. - С .75-81
Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки . - С .82-84
Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М. П. Власко, О. В. Устименко. - С .84-86
Паламарчук, В. Від творчої особистості - до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська. - С .86-97
Волобуєва, Л. М. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості / Л. М. Волобуєва. - С .98-102
Строганов, В. До проблеми модульних технологій навчання / В. Строганов. - С .103-105
Бідюк, І. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога / І. Бідюк, Г. Лабузна. - С .106-121
Крамаренко, С. Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С. Г. Крамаренко. - С .122-124
Ампілогова, Л. Інтерактивність у навчальному процесі / Л. Ампілогова. - С .124-128
Пометун, О. Інтерактивне навчання як сукупність технологій / О. Пометун, Л. Пироженко. - С .126-128
Мартинець, А. М. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання / А. М. Мартинець. - С .129-131
Лівандовська, Л. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Л. Лівандовська. - С .132-135
Волосюк, М. А. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти / М. А. Волосюк. - С .136-144
Сікорський, П. І. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження / П. І. Сікорський. - С .145-147
Дерев’янко, Л. Модульно-тьюторська технологія / Л. Дерев’янко. - С .147-149
Крилова, Н. Індивідуальна освіта: принципи і рішення / Н. Крилова. - С .149-152
Сологуб, А. Технологія креативного навчання / А. Сологуб. - С .153-156
Мірошкіна, Н. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність? / Н. Мірошкіна. - С .157-158
Гриньова, М. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності / М. Гриньова, К. Вовк. - С .158-160
ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Общие основы технологий развивающего обучения . - С .162-164
Система развивающего обучения Л. В. Занкова . - С .164-166
Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова . - С .166-170
Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности . - С .171-174
Личностно ориентированное развивающее обучение . - С .175-176
Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) . - С .176-179
Репкин, В. Что такое ровивающее обучение? / В. Репкин. - С .180-183
Дусавицький, О. Сучасна школа в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .183-185
Дусавицький, О. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики / О. Дусавицький. - С .185-187
Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .187-190
Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати й виховувати / В. Паламарчук, Л. Данилевська. - С .190-192
Мар’яненко, Л. Розвивальне навчання: психологічне дослідження / Л. Мар’яненко. - С .192-197
Мартинович, М. А. Диагностика и развивающее обучение / М. А. Мартинович. - С .198-203
Репкин, Б. Учитель в системе развивающего обучения / Б. Репкин. - С .203-205
Фурман, А. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення / А. Фурман. - С .205-210
Мазур, Н. Що радує в дітях? / Н. Мазур. - С .211-212
Максименко, С. Взаємозв’язок навчання і розвитку / С. Максименко. - С .212-215
Вележева, О. Н. Урок в VII классе по системе развивающего обучения / О. Н. Вележева. - С .215-217
ДРНТІ
ББК 74я73 + 74.202.4я7
РУБ 371(075.35)
Рубрики: Дистанційна освіта
   Модульно-рейтингові технології навчання

   Інтерактивне навчання

   Педагогічні технології

   Розвивальне навчання



Дод.точки доступу:
Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 97
Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54)
Свободны: Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54)

37(05)
П 24


   
    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 6, грудень / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр, Національний університет "Львівська політехніка" ; Гол. ред. Н. Г. Ничкало. - Львів : [б. в.], 2003. - 194 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн.
    Зміст:
Чашечникова, О. Використання можливостей дистанційної освіти з метою підвищення ефективності диференційованого навчання математики / О. Чашечникова. - С .43-53
Гіптерс, З. Морально-етичний аспект формування ділової людини / З. Гіптерс. - С .91-100
Цюприк, А. Основні підходи до проблеми організації самостійної роботи студентів / А. Цюприк. - С .100-109
Вакуленко, В. Форми і методи контролю якості знань і рівня професійної компетентності майбутнього викладача / В. Вакуленко. - С .109-123
Теслюк, П. Проблема символу в філософських і психологічних дослідженнях / П. Теслюк. - С .123-131
Гайдук, Н. Концептуальні засади застосування посередництва при розв’язанні конфліктів / Н. Гайдук. - С .147-158
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Технології навчання
   Проблеми виховання

   Проблеми управління

   Професійна освіта--історія

   Наукове життя

   Дистанційна освіта



Дод.точки доступу:
Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

74.03(03)
Ф 62


    Фирсова, М. М.
    Электронный журнал - новые возможности управления [Текст] / М. М. Фирсова, Н. В. Новожилова // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2010. - N 8. - С. 102-106
ББК 74.03(03)
Рубрики: Електронні інформаційні ресурси
   Дистанційна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--освіта


Дод.точки доступу:
Новожилова, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
З-62


    Зимин, А. М.
    Лаборатория удаленного доступа в школе [Текст] / А. М. Зимин, Э А. Манушин // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2010. - N 8. - С. 147-156
ББК 74
Рубрики: Дистанційна освіта
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Дод.точки доступу:
Манушин, Э А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
Е 15


    Евдокимов, Ю. К.
    Дистанционные и виртуальные технологии в профильном обучении [Текст] / Ю. К. Евдокимов, А. Ш. Салахова, А. Ю. Кирсанов // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2010. - N 8. - С. 157-160
ББК 74
Рубрики: Профільне навчання
   Дистанційна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Дод.точки доступу:
Салахова, А. Ш.; Кирсанов, А. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58(4Укр)
М 90


    Муковіз, О. П.
    Викладання "Інформаційних технологій навчання" у системі дистанційної освіти MOODLE [Текст] / О. П. Муковіз // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 19-21.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Інформаційні технології навчання
   Дистанційна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
система Moodle -- навчальна дисципліна
Анотація: У статті розкривається методика викладання "Інформаційних технологій навчання" у системі дистанційної освіти Moodle.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


78
М 42


    Медянкина, И. П.
    Проблемы и возможности организации информационно-библиотечного сопровождения учебного процесса в системе дистанционного образования [Текст] / И. П. Медянкина // Научные и технические библиотеки : ежемесячный научно-практический журнал для специалистов библиотечно-информационной и смежных отраслей. - 2011. - N 7. - С. 18-26.
ББК 78 + 74.58
Рубрики: Бібліотеки ВНЗ
   Дистанційна освіта



Є примірники у відділах: всього 1 : ІБв (1)
Вільні: ІБв (1)


74.58
Д 13


    Давыдова, Н. А.
    Личностно ориентированный подход в сетевом обучении [Текст] / Н. А. Давыдова // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - 2011. - N 2. - С. 107-115.
ББК 74.58
Рубрики: Дистанційна освіта
   Особистісно зорієнтоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
сетевое обучение -- мережеве навчання -- ситуація успіху


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 297 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 75.46 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Білан, Людмила Леонідівна. Професійна педагогічна діяльність / Л. Л. Білан. - С .8-11
Велігура, Олена Олександрівна. До проблеми наступності в музично-естетичному вихованні дошкільників та молодших школярів / О. О. Велігура. - С .12-15
Горбенко, Сергій Семенович. Методологічні основи гуманістично спрямованого виховання особистості засобами мистецтва / С. С. Горбенко. - С .16-19
Карпенко, Антоніна Петрівна. Виховне значення Богослужбового співу / А. П. Карпенко. - С .20-23
Красницька, Ольга Володимирівна. Депривація як соціально-педагогічна проблема / О. В. Красницька. - С .24-28
Лі Данься. Теоретичні основи формування виконавської культури майбутнього вчителя музики / Лі Данься. - С .29-31
Мельник, Ольга Петрівна. Когнітивно-орієнтаційний компонент досвіду музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики / О. П. Мельник. - С .32-35
Мен Фаньцзюань. Критерії діагностики сформованості інтонаційно-образного мислення молодших школярів / Мен Фаньцзюань. - С .36-39
Паньків, Людмила Іванівна. Жанри української фортепіанної музики у контексті розвитку світової культури / Л. І. Паньків, Н. А. Василенко. - С .40-43
Пархоменко, Олександр Миколайович. Структура діяльності балетмейстера-педагога у різножанрових хореографічних колективах / О. М. Пархоменко. - С .44-47
Пахомова, Галина Анатоліївна. Сприймання музики молодшими школярами як психолого-педагогічна проблема / Г. А. Пахомова. - С .48-52
Плющик, Єлизавета Василівна. Змістова характеристика поняття "інноваційне мислення вчителя музики" / Є. В. Плющик. - С .53-55
Пономарьова, Олена Миколаївна. Методологічні засади підготовки фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах України / О. М. Пономарьова. - С .56-60
Сверлюк, Лілія Іванівна. Соціокультурний концепт хорового виконавства / Л. І. Сверлюк. - С .61-65
Сверлюк, Ярослав Васильович. Концептуалізація компетентнісного підходу в диригентсько-оркестровій освіті / Я. В. Сверлюк. - С .66-70
Федюра, Світлана Анатоліївна. Хорове виконавство на сучасному етапі / С. А. Федюра. - С .71-74
Харицька, Світлана Василівна. Пошуково-інформаційна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх учителів / С. В. Харицька. - С .75-78
Харківська, Алла Анатоліївна. Критерії оцінювання якості програми інноваційного розвитку ВНЗ / А. А. Харківська. - С .79-83
Холоденко, Вікторія Олександрівна. Сутність, зміст та структура творчої активності особистості / В. О. Холоденко. - С .84-88
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Арсеньєва, Наталя Борисівна. КСН "БЕЗПЕКА" як засіб навчання курсантів-вертольотчиків основ безпеки польотів у МПП / Н. Б. Арсеньєва. - С .89-95
Блуашвілі, Нана. Діти та метод ТРR / Н. Блуашвілі. - С .96-101
Глушаниця, Наталія Вікторівна. Методичні засади формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності у майбутніх бакалаврів з авіоніки у процесі фахової підготовки / Н. В. Глушаниця. - С .102-108
Золотарьова, Олена Олександрівна. Сучасні технології естетичного виховання молодших підлітків на уроках мистецтва / О. О. Золотарьова. - С .109-111
Конопля, Вікторія Олександрівна. Методичне забезпечення елективного курсу "Фрактали" / В. О. Конопля, С. О. Бурчак. - С .112-117
Михалюк, Алла Михайлівна. Педагогічні умови ефективного формування виконавської культури студентів у процесі вивчення фортепіанних творів українських композиторів / А. М. Михалюк. - С .118-121
Роговська, Єлизавета Владиславівна. Патріотична свідомість майбутнього вчителя музики: етапи формування / Є. В. Роговська. - С .122-127
Рудик, Ярослав Михайлович. Методика підготовки тестів успішності з дисципліни "Слюсарна справа" / Я. М. Рудик, Р. А. Струк. - С .127-132
Спіліоті, Олена Володимирівна. Педагогічні умови формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики / О. В. Спіліоті. - С .133-136
Тепла, Оксана Миколаївна. Використання свідомо-практичного методу у навчанні української мови як іноземної / О. М. Тепла. - С .137-139
Циганюк, Люція Ігорівна. Педагогічні умови формування основ художньої свідомості підлітків у дитячих музичних школах / Л. І. Циганюк. - С .140-143
Цюряк, І. О. Новітні технології навчання в диригентській підготовці майбутнього вчителя музики / І. О. Цюряк. - С .144-147
Чурікова-Кушнір О., Ольга Дмитрівна. Інноваційні технології навчання майбутніх учителів музики у ВНЗ / О. Д. Чурікова-Кушнір. - С .148-151
Шевчук, М. О. Невербальна мова як засіб емпатійного спілкування вчителя з учнями в умовах суб’єкт-суб’єктної парадигми / М. О. Шевчук. - С .152-155
Щербакова, Надія Миколаївна. Шляхи формування пізнавальної самостійності учнів / Н. М. Щербакова. - С .156-159
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бодрова, Тетяна Олександрівна. Аксіологічні орієнтири підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін / Т. О. Бодрова. - С .160-164
Вергунова, Валерія Сергіївна. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики: теоретичні та практичні аспекти / В. С. Вергунова. - С .165-168
Горбенко, Олена Борисівна. До питання формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. Б. Горбенко. - С .169-172
Заплішний, Іван Іванович. Особливості професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до фізкультурно-оздоровчої діяльності / І. І. Заплішний, В. В. Боровик, П. І. Кузьменко. - С .173-176
Княжева, Ірина Анатоліївна. Методична підготовка майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах магістратури / І. А. Княжева. - С .177-182
Комиссаренко, Елена Валентиновна. Формирование готовности к аналитической деятельности выпускников инженерных факультетов агротехнологических университетов средствами высшей математики / Е. В. Комиссаренко. - С .183-187
Костриця, Наталія Миколаївна. Інтегративний підхід до структурування знань у контексті гуманітарної підготовки фахівців-аграрників / Н. М. Костриця. - С .188-191
Мішедченко, Валентина Василівна. Використання музично-дидактичних ігор на уроках музики в початковій школі / В. В. Мішедченко. - С .192-196
Неретін, Валерій Олександрович. Організація самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя в умовах мистецького навчання / В. О. Неретін. - С .196-198
Новосадова, Світлана Артемівна. Музично-теоретична підготовка у формуванні творчої самостійності майбутнього вчителя музики / С. А. Новосадова. - С .199-202
Пастушенко, Любомир Андрійович. Принцип інтеграції у формуванні професійної компетентності учителя музики / Л. А. Пастушенко. - С .203-206
Полозенко, Оксана Василівна. Психологічна підготовка майбутніх фахівців аграрної галузі на засадах професіографічного й аксіологічного підходів / О. В. Полозенко. - С .207-212
Пришупа, Юлія Юріївна. Основні компоненти формування професійної компетенції майбутніх архітектурних дизайнерів / Ю. Ю. Пришупа. - С .213-216
Стратан-Артишкова Т., Тетяна Борисівна. Синтез мистецтв у композиторсько-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Б. Стратан-Артишкова Т. - С .217-220
Фурсикова, Тетяна Володимирівна. Особливості підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності / Т. В. Фурсикова. - С .221-224
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Біла, Наталія Леонідівна. Інструментальне музикування у системі музичного виховання Карла Орфа / Н. Л. Біла, Н. О. Штурман. - С .225-227
Благінін, Валерій Михайлович. Просвітницька діяльність директора Новгород-Сіверської гімназії І. І. Халанського / В. М. Благінін. - С .228-230
Ген Цзинхен. Основи формування співацької культури особистості в історичному аспекті / Ген Цзинхен. - С .231-234
Гладченко, Мирослава Миколаївна. Етапи формування стратегічних варіантів і прийняття рішень як складові частини процесу стратегічного менеджменту у вищих навчальних закладах країн Європейського Союзу / М. М. Гладченко. - С .235-239
Кавунник, Олена Анатоліївна. Ніжинська вокальна школа: віхи розвитку, представники / О. А. Кавунник. - С .240-245
Ковнер, Віра Володимирівна. Фактори виховного впливу сім’ї на формування особистості (за матеріалами просвітницько-педагогічної діяльності товариства "Знання" в Україні) / В. В. Ковнер. - С .246-249
Кресан, Надія Петрівна. Стан розвитку дистанційної педагогічної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії, Ізраїлю, України / Н. П. Кресан. - С .250-255
Лимарєва, Юлія Миколаївна. Роль запитань у формуванні свідомого ставлення до навчання у практиці педагогів ХІХ століття / Ю. М. Лимарєва. - С .256-259
Лукашова, Ніна Іванівна. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу : До 95-ї річниці з дня народження О. М. Барама / Н. І. Лукашова. - С .260-264
Мачача, Юлія Миколаївна. Проблема роздільного навчання на матеріалах з’їздів з проблем освіти жінок (початок ХХ ст.) / Ю. М. Мачача. - С .265-269
Михайленко, Олена Вікторівна. Вимоги до навчальних програм освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр права" у коледжах США / О. В. Михайленко. - С .270-275
Раструба, Тетяна Віталіївна. Вітчизняна педагогічна думка останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття про особистісно орієнтоване мистецьке навчання та виховання / Т. В. Раструба. - С .276-280
Стець, Галина Володимирівна. Музичне виховання в Україні: ретроспективний аналіз / Г. В. Стець. - С .281-286
Тарнавська, Тетяна Вердіївна. Дослідницькі університети світу: досвід спільної роботи / Т. В. Тарнавська. - С .287-293
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Педагогіка--порівняльна педагогіка

   викладання музики в школі

   Викладання музики у ВНЗ

   Педагогічна діяльність

   Музично-педагогічна освіта

   Естетичне виховання--засобами музики

   Підготовка майбутніх вчителів музики

   Виконавська майстерність

   творча активність

   Інструментальна музика

   Дистанційна освіта

   Педагогіка зарубіжних країн--історія

   Ніжинщина--освіта
    Великобританія--освіта

    Ізраїль--освіта

    Україна--Освіта

    США--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Орф, Карл (1895-1982) \о нем\; Халанський, Іван Іванович (директор Новгород-Сіверської гімназії ; 1749-1825) \о нем\; Барам, Оскар Мойсейович (вчений-хімік, педагог НДУ ; 1918-1993) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

371.01
П 50


    Поліхун, Наталія Іванівна.
    Дистанційна підтримка дослідницької діяльності учнів [Текст] : методичні рекомендації / Н. І. Поліхун ; НАПНУкраїни, Ін-т обдарованої дитини. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 104 с. : іл., табл. - Бібліогр. : с. 103-104. - 23.08 грн
ББК 74.202.4
РУБ 371.01
Рубрики: Учні--Дистанційна підтримка дослідницької діяльності
   Дослідницька діяльність

   Технології навчання

   Дистанційна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
віртуальні школи -- дистанційна підтримка -- мультимедійні навчальні системи -- комп’ютерне моделювання -- основи наукових знань


Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ)
Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)

74.202.242
Т 48


    Ткачук, Г. В.
    Особливості організації та проведення вебінарів засобами платформи BigBlueButton [Текст] / Г. В. Ткачук // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 2. - С. 43-47.
ББК 74.202.242 + 74.263.2
Рубрики: Дистанційна освіта
   Освіта--інтернет-технології в освіті

Кл.слова (ненормовані):
віртуальне навчальне середовище -- інформаційно-комунікаційні технології в освіті -- дистанційне навчання -- програмне забезпечення
Анотація: У статті виокремлено низку переваг і деякі нелоліки застосування вебінарів навчального спрямування, а також розглянуто шляхи попередження зазначених недоліків. Викладено особливості організації і проведення вебінарів, проведено аналіз застосовності інструментарію досліджуваного програмного забезпечення.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)


22.17
Ж 24


    Жалдак, М. І.
    Дистанційний курс "Теорія ймовірностей і математична статистика" [Текст] / М. І. Жалдак, Ю. П. Біляй // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 6. - С. 44-47.
ББК 22.17 + 74.202.79
Рубрики: Дистанційна освіта
   Теорія ймовірностей

   Математика--математична статистика

Кл.слова (ненормовані):
теорія ймовірностей -- математична статистика -- дистанційний курс
Анотація: У статті описується дистанційний курс "Теорія ймовірностей і математична статистика", розроблений для студентів та аспірантів фізико-математичного та інформатичних спеціальностей педагогічних вищих навчальних закладів з метою підтримки навчання. Зміст курсу відповідає методичній системі навчання теорії ймовірностей і математичної статистики у педагогічних вищих навчальних закладах.


Дод.точки доступу:
Біляй, Ю. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)


74.202.79
Ш 37


    Шевченко, А. В.
    Дистанційне навчання за допомогою сервісів Google [Текст] / А. В. Шевченко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 6. - С. 48-52.
ББК 74.202.79
Рубрики: Дистанційна освіта
Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- сервіс -- Інтернет -- тьютор
Анотація: У статті розглянуто деякі аспекти дистанційного навчання. Наведена коротка класифікація основних сервісів та інструментів Google, відмічена актуальність їх використання під час створення вчителем дистанційного (модульного) курсу для вивчення тем із шкільного курсу інформатики.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)


378
П 78


    Проблеми освіти [Текст] : науковий збірник / Міністерство освіти і науки України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти. - К. : [б. в.], 1996 - .
   Вип. 70, Ч.1 / гол. ред. Є. М. Суліма. - 2012. - 276 с. - ). - 35.00 грн.
    Зміст:
Луговий, В. І. Якість викладання, досліджень, публікацій-ключовий фактор у досягненні вищими навчальними закладами світового класу та критерії оцінювання діяльності науково-педагогічних кадрів вищої школи / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С .3-11
Степко, М. Ф. Інтернаціоналізація вищої освіти України в контексті кадрового та організаційного забезпечення реформ / М. Ф. Степко. - С .11-16
Тхоржевська, Т. Д. Про можливість поєднання наукових і навчально-виховних фукцій викладача ВНЗ / Т. Д. Тхоржевська. - С .32-36
Петрук, В. А. Управлінська компетентність як необхідна складова професійної компетентності майбутнього випускника ВНЗ / В. А. Петрук. - С .49-53
Драч, І. І. Компетентнісний підхід у підготовці магістрантів з педагогіки вищої школи / І. І. Драч. - С .140-146
Різник, Л. М. Компетентнісний підхід у підготовці майбутнього соціального педагога / Л. М. Різник. - С .146-151
Махиня, Т. А. Особливості організації самостійної роботи студентів заочної форми навчання в сучасних умовах / Т. А. Махиня. - С .198-203
Філіпчук, Н. О. Актуалізація музично-педагогічного досвіду В. Барвінського у змісті підготовки майбутніх музикантів-педагогів у вищих навчальних закладах / Н. О. Філіпчук. - С .217-222
ББК 74.58я43
РУБ 378
Рубрики: Вища освіта в Україні
   Управління освітою

   Дистанційна освіта

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Підготовка вчителів

   підготовка майбутніх вихователів

   Освіта дорослих

   Навчання студентів

   Історія педагогіки

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
університетська демократія -- школа Монтесорі


Дод.точки доступу:
Суліма, Є. М. \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниІнститут інноваційних технологій і змісту освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)