З-36 Засоби і технології єдиного інформаційного освітнього простору [Текст] / Інститут засобів навчання АПН України ; за ред. В. Ю. Бикова, Ю. О. Жука. - К. : Атіка, 2004. - 240 с. - ("Діти України", освітній портал). - ISBN 966-326-095-5 : 2.60 грн., 15.00 грн. Зміст: Інформаційний освітній портал "Діти України" . - С .5-16 Биков, В. Б. Сучасні підходи та принципи побудови порталів / Н. Т. Задорожня, К. Л. Валь; Д. Б. Рождественська; В. Ю. Биков; Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук. - С .17-43 Інформаційне наповнення порталу "Діти України" . - С .44-52 Задорожня, Н. Т. Програмне забезпечення порталу "Діти України" / Д. Б. Рождественська; В. Ю. Биков; Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук. - С .53-60 Жалдак, М. І. Педагогічний потенціал комп’ютерно орієнтованих систем навчання математики / М. П. Шишкіна; В. Ю. Биков; О. О. Жук; Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут. - С .61-73 Рождественська, Д. Б. Інформаційний та психолого-педагогічний дослідницький потенціал освітнього порталу "Діти України" / В. Ю. Биков; Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков. - С .74-80 Шишкіна, М. П. Тенденції розвитку та використання інформаційних технологій у контексті формування освітнього середовища / В. Ю. Биков; Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук. - С .81-87 Биков, В. Ю. Модель інтерактивної розв’язувальної системи / Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька. - С .88-96 Биков, В. Ю. Дослідження динамічних властивостей інтерактивної розв’язувальної системи / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька. - С .97-108 Лаврентьєва, Г. П. Застосування інформаційних технологій та їх вплив на результати навчально-виховного процесу в дошкільних закладах / Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова. - С .109-116 Жук, О. О. Вивчення фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова. - С .117-146 Жук, Ю. О. Проблеми формування інформаційного середовища навчального закладу / О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .147-153 Жук, Ю. О. Педагогічні програмні засоби як ринковий продукт / О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .154-157 Овчарук, О. В. Розвиток компетентнісного підходу у контексті інноваційних процесів розвитку освіти у країнах світу / О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .158-169 Овчарук, О. В. Дистанційна освіта у європейських країнах та США у контексті розвитку інноваційних технологій / В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .170-175 Овчарук, О. В. Сучасні тенденції розвитку змісту освіти в зарубіжних країнах в умовах поступу інформаційного суспільства / Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .176-184 Сергієнко, В. П. Теоретико-методичні особливості використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчсння із загальної фізики / О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .185-193 Богачков, Ю. М. Метод обгрунтування використання результатів оцінювання навчальних досягнень / І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .194-198 Гриценчук, О. О. Досвід і напрями діяльності інформаційної освітянської мережі ЮНЕСКО для розвитку освітніх процесів України / І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .199-203 Малицька, І. Д. Інформаційне забезпечення сучасної освіти і діяльності міжнародних європейських організацій / З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .204-209 Малицька, І. Д. Процес реформування в галузі обов’язкової освіти в країнах Європи / І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .210-220 Мотилькова, З. О. Основи комп’ютерної грамотності в спеціальній школі / Н. В. Сороко. - С .221-223 Саннікова, І. А. Розвиток лексичного запасу дошкільників з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій / Ю. Ю. Чернявська. - С .224-231 Сороко, Н. В. Реалізація діяльнісного підходу при комп’ютерному навчанні в умовах оновлення мовної освіти в Україні / Н. В. Сороко. - С .232-236 Чернявська, Ю. Ю. Розвиток медіа освіти у Великобританії / Ю. Ю. Чернявська. - С .237-239
РУБ 371.01 Рубрики: викладання фізики Викладання математики Інформаційні технології Дошкільна освіта Діти України, портал Інноваційні технології навчання Дистанційна освіта Комп’ютерні засоби навчання Комп’ютерна грамотність Кл.слова (ненормовані): Медіа освіти -- Інформаційне забезпечення освіти Дод.точки доступу: Биков, В. Ю. \ред.\; Жук, Ю. О.; Інститут засобів навчання АПН України Примірників всього: 5 фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (3) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (3) |
Н 73 Новітні технології навчання [Текст] : Науково-методичний збірник / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2003. - 248 с. - 20.00 грн. Зміст: Волинець, К. І. Інтегроване заняття - одна з форм нових педагогічних технологій / К. І. Волинець, В. Ф. Александрова. - С .3-9 Сазонова, Н. Г. До питання про необхідність запровадження модульно-рейтингової системи / Н. Г. Сазонова. - С .12-32 Крамаренко, Т. Б. Ділові ігри та проблемно-фахові ситуації як засіб набуття досвіду соціальної поведінки і формування професійної компетенції майбутніх юристів / Т. Б. Крамаренко. - С .32-40 Заверуха, Н. М. Методичні прийоми викладання екології у ВНЗ / Н. М. Заверуха. - С .48-57 Марценюк, С. М. Впровадження інноваційних, комп’ютерних методів навчання у Вінницькому технічному коледжі / С. М. Марценюк. - С .70-75 Головко, М. В. Загальні тенденції та психолого-педагогічні проблеми запровадження сучасних технологій навчання / М. В. Головко. - С .82-92 Зеленський, К. В. Рейтинг як форма індивідуального підходу до всебічного розвитку особистості / К. В. Зеленський, В. І. Козак, О. В. Синишин. - С .92-96 Коновалов, О. Ю. Методологічні аспекти розвитку інформаційно-програмного і програмно-методичного забезпечення навчального процесу / О. Ю. Коновалов. - С .96-103 Артюшенко, В. І. Інтеграція навчання і національного виховання в контексті сучасної освіти / В. І. Артюшенко. - С .103-109 Величко, Т. Г. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки / Т. Г. Величко. - С .119-125 Флегонтова, Н. М. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу / Н. М. Флегонтова. - С .133-143 Негруца, Н. А. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей / Н. А. Негруца. - С .146-159 Проніна, Н. О. Шляхи гармонізації мотиваційної сфери студентства / Н. О. Проніна. - С .159-164 Бочан, І. О. Впровадження самостійної, індивідуальної роботи студентів як важливого чинника формування особистісно-орієнтованої системи навчання / І. О. Бочан. - С .164-168 Глазунова, О. Г. Структура процесу навчання на основі графічно-інформаційної технології / О. Г. Глазунова. - С .168-175 Рура, Л. В. Використання новітніх навчальних технологій підготовки молодшого спеціаліста у Миколаївському державному вищому училищі культури / Л. В. Рура. - С .175-177 Левченко, В. Д. Новітні технології навчання: пошуки, перспективи / В. Д. Левченко. - С .177-179 Виннічик, М. І. Виховна робота: система, досвід, інновації / М. І. Виннічик. - С .179-183 Земляк, О. В. Нові підходи до формування екологічної культури студентів / О. В. Земляк. - С .183-185 Озарчук, Л. В. Інноваційний простір системи підготовки молодших спеціалістів документально-інформаційної сфери / Л. В. Озарчук. - С .185-188 Никитюк, С. С. Тестування в інноваційній діагностиці знань / С. С. Никитюк. - С .188-192 Дерикоз, Б. В. Нові інформаційні технології і перспективи підвищення ефективності навчально-виховного процесу / Б. В. Дерикоз. - С .192-197 Рудік, Н. М. Метод ситуативного навчання в процесі викладання соціально-гуманітарних дисциплін / Н. М. Рудік. - С .197-201 Демчишина, Н. М. Проблемність як засіб удосконалення технології навчання / Н. М. Демчишина. - С .201-205 Дейнега, Н. В. Використання мультимедійних курсів у навчанні іноземної мови / Н. В. Дейнега. - С .205-208 Павлова, О. І. Формування навиків роботи студентів у нових економічних умовах / О. І. Павлова. - С .208-212 Кондратьева, Н. М. Використання інформаційних систем при викладанні предметів циклу економічних дисциплін / Н. М. Кондратьева. - С .212-215 Федько, А. В. Технологія проблемно-модульного навчання з урахуванням міжпредметних зв’язків / А. В. Федько. - С .215-219 Плаксіна, Н. М. Форми та методи інтенсифікації навчального процесу при вивченні іноземної мови / Н. М. Плаксіна. - С .219-222 Баюл, Т. П. Форми і методи контролю знань студентів в умовах сучасних навчальних технологій / Т. П. Баюл, Л. Т. Степанкова. - С .222-232 Сизов, В. В. Електронні технології в навчальному процесі / В. В. Сизов. - С .232--238 Костяєва, К. П. Юридична клініка як форма практичного навчання студентів-правовиків / К. П. Костяєва. - С .238-245
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Викладання екології Комп’ютерні засоби навчання Технології навчання Інформаційні технології Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
К 88 Кваско, Михайло Зіновійович. Числові методи комп’ютерного моделювання автоматичних систем: Алгоритми і програми [Текст] : навчальний посібник для студентів вузів / М. З. Кваско, А. І. Кубрак, А. І. Жученко ; Міністерство освіти і науки України, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" . - К. : Політехніка, 2003. - 360 с. : граф. - Бібліогр.: с. 353-355. - ISBN 966-622-148-9 : 4.00 грн.
РУБ 6Ф6.5 Рубрики: Автоматичні системи Комп’ютерні засоби навчання Дод.точки доступу: Кубрак, Анатолій Іванович; Жученко, Анатолій Іванович; Міністерство освіти і науки України; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 67 Волинський, В. Для реалізації програми електронних навчальних ресурсів перспективним є рівень НАПН України [Текст] : материалы о Школе / В. Волинський > // Педагогічна газета. - 2010. - червень, № 6. - С. 5. Рубрики: Підручники електронні Комп’ютерні засоби навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра прикладної математики та інформатики |
С 40 Сисоєнко, Н. Використання інтерактивної дошки SMART board на уроках географії [Текст] / Н. Сисоєнко, З. Філончук> // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 10. - С. 17-20. Рубрики: уроки географії Інформаційні технології навчання Комп’ютерні засоби навчання Кл.слова (ненормовані): ІНТЕРАКТИВНА ДОШКА Дод.точки доступу: Філончук, З. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 43 Жалдак, Мирослав Іванович. Використання комп’ютера в навчальному процесі має бути педагогічно виваженим і доцільним : 2011 - рік освіти й інформаційного суспільства [Текст] / М. І. Жалдак> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 3-12. Рубрики: комп’ютер на уроках інформатизація освіти Електронні засоби навчання Комп’ютерні засоби навчання Нові інформаційні технології навчання Кл.слова (ненормовані): ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 11 Відкриття комп’ютерного класу в київському ліцеї-інтернаті - приклад успішного розвитку українсько-китайських відносин> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 22 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Комп’ютерні засоби навчання типи шкіл--ліцей,гімназ.,сільська,приватна шк. Кл.слова (ненормовані): комп’ютеризація освіти -- комп’ютерні класи -- відкриття комп’ютерних класів -- міжнародне освітнє співробітництво -- українсько-китайська співпраця Дод.точки доступу: \про нього\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
С 77 Стародбцев, Вячеслав Алексеевич. Как подготовить качественную презентацию? [Текст] / В. А. Стародбцев> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2011. - N 10. - С. 216-229 Рубрики: комп’ютер на уроках Комп’ютерні засоби навчання Кл.слова (ненормовані): аудиовизуальные технологии -- мультимедійні презентації -- комп’ютерна графіка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 11 Ніколаєнко, М. С. Застосування інтерактивної комп’ютерної технології NetOp School у навчальному процесі [Текст] / М. С. Ніколаєнко, П. М. Божек> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 36-39. Рубрики: Комп’ютерні засоби навчання Сумська область--інформатизація освіти Кл.слова (ненормовані): інтерактивні комп’ютерні технології -- інформаційні технології -- кваліфікація вчителів Анотація: Статтю присвячено проблемам використання і застосування програми NetOp Scnool в комплексі з програмою DeepFreeze на уроках. Дод.точки доступу: Божек, П. М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 68 Коротич, К. В. Електронний "Грамотій": Учитися цікаво! [Текст] / К. В. Коротич> // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - 2013. - N 32. - С. 38-39 Рубрики: Навчання--комп’ютерні технології Комп’ютерні засоби навчання Кл.слова (ненормовані): інтернет -- електронні посібники -- електронні видання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Чорноус, О. В. Аудіовізуальні електронні засоби і навчальне середовище предметного кабінету [Текст] / О. В. Чорноус> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 4. - С. 31-36. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Електронні засоби навчання Комп’ютеризація навчального процесу Комп’ютерні засоби навчання Кл.слова (ненормовані): аудіовізуальні електронні засоби -- комп’ютерна техніка -- навчальне середовище -- кабінет комп’ютерної техніки -- навчальне приміщення Анотація: На основі аналізу теорії і практики використання аудіовізуальних електронних засобів у статті виписано зміст і актуальність проблеми у контексті необхідності створення комфортного навчального середовища для підвищення ефективності застосування аудіовізуальних електронних засобів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |