378(4Укр)(075.3)
В 54


    Вітвицька, Світлана Сергіївна.
    Основи педагогіки вищої школи [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / С. С. Вітвицька ; Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка. - К. : Центр навчальної літератури, 2003. - 316 с. - Библиогр.: с. 305-313. - ISBN 966-8253-51-5 : 21.00 грн., 29.40 грн.
ДРНТІ
ББК 74.58(4Укр)я73
РУБ 378(4Укр)(075.3)
Рубрики: Дидактика вищої школи
   педагогіка вищої школи

   Технології навчання

   Педагогічні дослідження

   Студенти

   Викладачі вищих навчальних закладів

   науково-дослідна діяльність

   Педагогічна культура

   Освіта вища педагогічна--за кордоном

   історія освіти



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 24
ав (2), Ч.З.№2 (15), аб (5), пед. (1), фб (1)
Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (15), аб (5), пед. (1), фб (1)

37(05)
П 24


    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - .
   № 1 : Січень-лютий. - 2003. - 224 с. - 13.00 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Г. Модернізація системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави / В. Г. Кремень. - С .9-14
Кузьмінський, А. Післядипломна освіта як структурний компонент системи неперервної освіти / А. Кузьмінський. - С .15-23
Жидецький, Ю. Ступенева професійна освіта: Методологічні засади поняття / Ю. Жидецький. - С .24-33
Стефаненко, П. Аналіз "фазових переходів" дидактичної системи / П. Стефаненко. - С .34-45
Коляда, М. Діяльнісний підхід у формуванні інформаційної культури майбутніх економістів / М. Коляда. - С .46-58
Внукова, О. Системний підхід до розвитку політичної культури майбутніх педагогів професійної школи / О. Внукова. - С .59-68
Музальов, О. Культурологічна підготовка учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. Музальов. - С .69-78
Плотніков, П. Деякі проблеми правової соціалізації молодої особистості та шляхи їх вирішення / П. Плотніков. - С .79-89
Володарська, Н. Методи формування громадянської спрямованості як життєвого вибору особистості / Н. Володарська. - С .90-97
Козей, С. Навчання і підвищення кваліфікації фахівців у системі дистанційного навчання з використанням Інтернету / С. Козей. - С .98-105
Шуневич, Б. Перспективи дистанційного навчання студентів із вадами зору в Україні / Б. Шуневич. - С .106-114
Кл.слова: слабозрячі
Кисільова, В. Про підготовку ліцеїстів до майбутньої науково-дослідницької діяльності / В. Кисільова. - С .115-124
Федорченко, В. Транформація досвіду зарубіжних країн у розвиток туристської освіти України / В. Федорченко. - С .125-137
Попик, О. Перспективи підвищення ефективності художньої освіти в Подільському регіоні / О. Попик. - С .138-143
Робак, В. Готовність учнів професійно-технічних училищ харчового профілю до засвоєння системи санітарно-гігієнічних знань: результати емпіричного дослідження / В. Робак. - С .144-151
Поважна, Л. Удосконалення управління виробничою практикою студентів у вищих навчальних закладах на базі офісних технологій / Л. Поважна, М. Скопень, Ю. Земліна. - С .152-164
Михайлишин, Р. Психологічні аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя / Р. Михайлишин. - С .165-172
Князян, М. Формування пізнавальної мотивації дослідницької діяльності студентів / М. Князян. - С .173-181
Шевченко, Н. Дослідження динаміки суб’єктивної семантики майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Н. Шевченко. - С .182-191
Вірна, Ж. Інтернальність та індивідуальний стиль саморегуляції у професійному становленні психолога / Ж. Вірна. - С .192-202
Кендзьор, П. Метод проектів як важливий засіб громадянського виховання учнівської молоді / П. Кендзьор. - С .203
Кл.слова: школярі
Жигайло, Н. Духовні основи виховання на засадах християнського світогляду / Н. Жигайло. - С .211-218
Кміт, Я. Перша Міжнародна наукова конференція "Прикладна лінгвістика у ХХІ столітті: лінгводидактичні та культурологічні стратегії / Я. Кміт. - С .219-221
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Дидактика
   Технології навчання

   Психологія

   Виховання--проблеми

   Наукове життя



Дод.точки доступу:
Ничкало Н. Г. \ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(05)
П24


    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - .
   № 2 : Березень-квітень. - 2003. - 230 с. - 13.00 грн.
    Зміст:
Стефаненко, П. Проблеми ефективної передачі інформації на відстань у процесі дистанційного навчання / П. Стефаненко. - С .11-20
Аносов, І. Формування методологічної культури педагога в контексті сучасних освітніх реформ / І. Аносов. - С .21-31
Плотніков, П. Сучасне педагогічне новаторство - основа соціальної активності особистості вчителя / П. Плотніков. - С .32-39
Сіцінський, А. До проблеми структурування професійних знань в інформаційному суспільстві / А. Сіцінський. - С .40-46
Кисільова, В. Науково-дослідницька діяльність як предмет вивчення у профільному ліцеї / В. Кисільова. - С .47-62
Волошинова, Л. Методологічні основи використання аудіовізуальних мистецтв у вивченні іноземних мов / Л. Волошинова. - С .63-70
Дубравська, Д. Когнітивна інформація як один із механізмів самовдосконалення особистості майбутнього педагога / Д. Дубравська. - С .71-78
Кл.слова: студент, вчитель
Огірко, І. Інформаційна економіка та її роль у професійній підготовці спеціалістів / І. Огірко, Ю. Шульжик. - С .79-83
Сингаївська, А. З досвіду навчання економічних дисциплін на основі системного підходу / А. Сингаївська. - С .84-92
Кл.слова: методика викладання
Сікорський, П. Специфіка навчання математики у професійно-технічних училищах / П. Сікорський. - С .93-101
Дольнікова, Л. Деякі підходи до структурування змісту природничих дисциплін у професійній медичній школі / Л. Дольнікова. - С .102-107
Єгоренков, А. Принципи моделювання у вивченні біоетики студентами-медиками / А. Єгоренков. - С .108-117
Кириченко, В. Удосконалення організаційно-методичного забезпечення вивчення хімії у вищій технічній школі / В. Кириченко. - С .118-126
Поважна, Л. Методика організації і проведення професійних конкурсів / Л. Поважна, Т. Кущ. - С .127-135
Шемелюк, Г. Експериментальна перевірка рівня науково-методичного забезпечення навчального процесу в технічному коледжі / Г. Шемелюк. - С .136-144
Коробченко, А. Виховна компонента у системі вищої освіти в Україні: Сучасний стан і перспективи розвитку / А. Коробченко. - С .145-153
Мазепа, Х. Управління виховною роботою в медичному коледжі / Х. Мазепа. - С .154-160
Садова, В. Національна самосвідомість як освітній пріорітет демократичного суспільства / В. Садова. - С .161-168
Рашковська, В. Слово й образ давньоруського іконопису в духовному розвитку майбутнього вчителя / В. Рашковська. - С .169-176
Окса, М. Філософський контекст методології вітчизняної педагогіки (60-80 рр. ХХ ст.) / М. Окса. - С .177-182
Харабет, В. Новаторський рух у системі професійно-технічної освіти: Хроніка 80-х років ХХ століття / В. Харабет. - С .183-197
Кирєєва, Т. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України / Т. Кирєєва. - С .198-206
Курляк, І. Актуальність розвитку ресоціалізаційної (пенітенціарної) педагогіки в Україні та польський освітній досвід / І. Курляк. - С .207-219
Авшенюк, Н. Професійне становлення молодого вчителя у Великій Британії: історія, досвід, стандарти / Н. Авшенюк. - С .220-228
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Дидактика
   Технології навчання

   Психологія

   Виховання--проблеми

   Управління освітою

   Наукове життя

   Професійна освіта



Дод.точки доступу:
Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(05)
П24


    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - .
   № 3 : Травень-червень. - 2003. - 196 с. - 13.00 грн.
    Зміст:
Васянович, Г. Концептуальні засади морально-духовної та естетико-психологічної підготовки фахівців у системі професійно-технічної освіти / Г. Васянович, В. Онищенко, Л. Руденко. - С .11-19
Козловська, І. Концептуальні інтеграції та наступності навчання у професійно-технічній освіті / І. Козловська, А. Литвин. - С .20-29
Стефаненко, П. Навчання в співробітництві як педагогічна технологія особистісно орієнтованого підходу / П. Стефаненко. - С .30-40
Кірєєва, Т. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України / Т. Кірєєва. - С .41-50
Плотніков, П. Принципи, ідеї, напрями діяльності сучасного педагога-новатора / П. Плотніков. - С .51-62
Рупняк, Д. Методичні аспекти вдосконалення майстерності професорсько-викладацького персоналу вищого навчального закладу в умовах конкуренції / Д. Рупняк. - С .63-72
Щедролосєва, К. Формування професіоналізму майбутнього вчителя у культурно-освітньому середовищі вищого навчального закладу / К. Щедролосєва. - С .73-77
Волик, Л. Полікультурний світогляд майбутнього вчителя - актуальна проблема сучасної професійної освіти / Л. Волик. - С .78-87
Дарманська, І. Міждисциплінарні зв’язки у процесі правової підготовки вчителя початкової школи / І. Дарманська. - С .88-99
Шпакович, А. Окремі аспекти процесу соціалізації особистості соціальних і природних дітей-сиріт / А. Шпакович. - С .100-110
Шпак, М. Емоційний розвиток особистості в дошкільному дитинстві / М. Шпак. - С .111-115
Білозерська, С. Психологічні умови формування когнітивної складової моральних переконань у молодшоиу шкільному віці / С. Білозерська. - С .116-121
Богдан, С. Комунікативні якості в професійній підготовці податкового міліціонера / С. Богдан. - С .122-128
Галян, О. Зміст та особливості реалізації виховних технологій у підлітковому віці / О. Галян. - С .129-136
Бобко, Л. Гуманістичне виховання студентів вищих навчальних закладів фінансово-економічного профілю в аспекті експериментального дослідження / Л. Бобко. - С .137-149
Рашковська, В. Художні форми діалогічного спілкування з іконописом у розвитку духовності майбутнього вчителя / В. Рашковська. - С .150-158
Кл.слова: педагог
Ціпуринда, В. Управління підприємством у сучасних умовах на основі системного підходу / В. Ціпуринда. - С .159-165
Шуневич, Б. Порівняльний аналіз ефективності витрат для дистанційної та інших форм навчання / Б. Шуневич. - С .166-168
Год, Б. Особистість і професія вчителя у педагогічній думці епохи Відродження (ХІУ-ХУІІ ст.) / Б. Год. - С .169-180
Кротік, Н. Єврейська освіта в Україні, Білорусії та Російській Федерації у 20 - на початку 30 рр ХХ ст.: спільні та відмінні риси / Н. Кротік. - С .181-192
Ювілей вченого. Академіку АПН України Гончаренку Семену Устимовичу - 75 . - С .193-194
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Дидактика
   Технології навчання

   Психологія

   Виховання--проблеми

   Управління освітою

   Наукове життя



Дод.точки доступу:
Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Гончаренко, Семен Устимович (вчений, акад. АПН України) \о нем\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти; Академія педагогічних наук УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

371(075.3)
Г 15


    Галузяк, Василь Михайлович.
    Педагогіка [Текст] : навч. посібник для студ. вищих пед. навч. закладів / В. М. Галузяк, М. І. Сметанський, В. І. Шахов. - 2-е вид., випр. і доп. - Вінниця : Книга-Вега, 2003 (Вінницька обласна друкарня). - 416 с. - ISBN 966-621-131-9 (в пер.) : 21.04 грн., 19.40 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ
   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

   Учитель

   Спілкування педагогічне

   Дидактика

   Методи навчання

   Засоби навчання

   Комп’ютерна техніка

   Проблемне навчання

   Програмоване навчання

   Технології навчання

   Виховання--методи--форми

   Колектив

   Самовиховання школярів

   Сім’я і школа

   Поведінка--відхилення

   Важковиховуваність

   Школознавство

   Управління освітою

   Управління школою

   Методична робота в школі

   Навчально-методична робота--планування

   Планування--школа

Кл.слова (ненормовані):
ЗМІСТ ОСВІТИ


Дод.точки доступу:
Сметанський, Микола Іванович; Шахов, Володимир Іванович
Примірників всього: 53
ав (2), Ч.З.№2 (29), пед. (10), фб (1), аб (11)
Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (29), пед. (10), фб (1), аб (11)

37(05)
П24


    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - .
   № 2 : квітень - червень. - 2002. - 264 с. - 3.40 грн.
    Зміст:
Онищенко, В. Педагогічна герменевтика: ноологічні контексти ідентифікації / В. Онищенко. - С .23-31
Барановська, Л. Навчання студентів спілкування на заняттях з основ психології та педагогіки / Л. Барановська. - С .32-43
Палка, О. Дослідно-експериментальна модель підготовки іноземних студентів до вивчення професійної лексики / О. Палка. - С .43-56
Внукова, О. Формування політичної культури майбутніх педагогів професійно-технічних навчальних закладів як педагогічна проблема / О. Внукова. - С .56-63
Жидецький, Ю. Сучасні проблеми професійного розвитку особистості / Ю. Жидецький; Х. Мазепа. - С .69-75
Ковальчук, В. Від профорієнтації - до культури праці / В. Ковальчук. - С .76-81
Криницька, Л. Л. Взаємодія професійно-технічних закладів навчальних закладів і служб зайнятості в організації професійної підготовки незайнятого населення / Л. Криницька. - С .81-91
Рупняк, Д. Інформаційні технології у вищих навчальних закладах / Д. Рупняк, В. Юзевич. - С .91-99
Собко, Я. Дидактика інтегративних курсів: становлення. суктність та перспективи / Я. Собко. - С .99-106
Стечкевич, О. Міжпредметні зв’язки на уроках виробничого навчання з використанням комп’ютерної техніки / О. Стечкевич. - С .106-113
Мирек, А. Я. Деякі можливості використання теорії нечітких множин у сучасній дидактиці / А. Я. Мирек. - С .120-127
Шестопралюк, О. Концептуальні напрями сучасної західної педагогіки / О. Шестопралюк. - С .127-137
Савчин, М. Рефлексія як механізм удосконалення професійної діяльності фахівця / М. Савчин, М. Студент. - С .137-146
Вовк, А. Екзистенціальна фрустація та спрямованість особистості / А. Вовк. - С .147-155
Геречка, М. Психологічна готовність у контексті підготовки майбутніх фахівців / М. Геречка. - С .155-162
Краснов, В. Дискримінативна валідність тестів / В. Краснов. - С .163-176
Сущенко, Л. Розробка діагностичного комплексу для системної оцінки якості особистісно орієнтованої підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту / Л. Сущенко. - С .187-197
Вінтюк, Ю. Усвідомлення старшокласниками стану власного здоров’я як умова адекватного професійного самовизначення / Ю. Вінтюк. - С .197-205
Мазепа, Х. Специфіка виховного процесу в медичних коледжах / Х. Мазепа. - С .205-214
Музальов, О. Формування національної свідомості й самосвідомості у процесі вивчення вітчизняної і світової культури / О. Музальов. - С .215-223
Сурмяк, Ю. До питання взаємодії інженерно-педагогічних колективів ВПУ та органів внутрішніх справ у правовому вихованні учнів / Ю. Сурмяк. - С .223-234
Курик, М. До питання про вибір форм, методів і засобів виховання студентської молоді у вищих закладах освіти І - ІІ рівнів акредитації технічного спрямування / М. Курик. - С .234-243
Авраменко, К. Історичний досвід методичної підготовки вчителів початкових класів у системі вищої педагогчної освіти України (60-90-і рр. ХХ ст.) / К. Авраменко. - С .251-258
Онищенко, В. Інформація про роботу науково-методологічнрого семінару Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України / В. Онищенко. - С .258-259
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Дидактика
   Технології навчання

   Психологія

   Виховання--проблеми

   Управління освітою

   Наукове життя



Дод.точки доступу:
Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

371(075.3)
М 18


    Малафіїк, Іван Васильович.
    Дидактика [Текст] : Навчальний посібник для студентів вузів / І. В. Малафіїк. - К. : Кондор, 2005. - 398 с. - ISBN 966-7982-88-2 : 31.90 грн., 31.60 грн., 26.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Дидактика
   Навчання--закони--принципи--правила

   Навчання--методи--форми--засоби

   Нетрадиційні уроки

   Технології навчання

Кл.слова (ненормовані):
цілі навчання

Примірників всього: 217
фб (1), ав (2), аб (189), Ч.З.№2 (25)
Свободны: фб (1), ав (2), аб (189), Ч.З.№2 (25)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 211 с. - 11.60 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Гончарова, О. М. Проблеми інформатизації освіти / О. М. Гончарова. - С .6-10
Виговська, С. В. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів / С. В. Виговська. - С .10-14
Бондаренко, Ю. І. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми / Ю. І. Бондаренко. - С .14-20
Головань, Т. О. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства / Т. О. Головань. - С .20-24
Глазиріна, В. М. Зміст навчання як педагогічна категорія / В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. - С .24-31
Глазиріна, В. М. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців / В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. - С .31-35
Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці / Є. І. Коваленко. - С .35-40
Безхлєбнова, О. А. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії / О. А. Безхлєбнова. - С .40-44
Павченко, В. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій / В. Павченко. - С .44-48
Чуткий, А. І. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів / А. І. Чуткий. - С .48-51
Краснощок, А. В. Проблема періодизації історії педагогіки України / А. В. Краснощок. - С .51-54
Закалюжний, В. М. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики / В. М. Закалюжний. - С .54-57
Василюк, А. В. Освіта в суспільстві знань / А. В. Василюк. - С .57-63
Отич, О. М. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика / О. М. Отич. - С .63-68
Білоусова, Н. В. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості / Н. В. Білоусова. - С .68-73
Турянська, О. Ф. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі / О. Ф. Турянська. - С .73-77
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ
Баранков, О. Г. Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми / О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. - С .77-81
Брижатенко, О. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії / О. Брижатенко. - С .81-84
Горохівський, П. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл / П. Горохівський. - С .84-90
Дудка, Р. А. Викладання курсу античної історії у класичних університетах / Р. А. Дудка. - С .90-93
Желіба, О. В. Використання програми Power Point у навчанні історії / О. В. Желіба. - С .93-97
Луняк, М. О. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін / М. О. Луняк. - С .97-102
Мицик, Л. М. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі / Л. М. Мицик. - С .102-108
Пилипенко, О. Є. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України / О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. - С .108-111
Шевченко, С. І. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів / С. І. Шевченко. - С .111-115
Селюнін, С. М. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу / С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. - С .115-119
Булавенко, С. Д. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості / С. Д. Булавенко. - С .119-124
Чудовська, Г. Й. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології) / Г. Й. Чудовська. - С .124-131
Юрченко, Н. Н. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах / Н. Н. Юрченко. - С .131-136
Сорокіна, Н. В. Мовленнєві механізми іноземної мови / Н. В. Сорокіна. - С .136-139
Носаченко, І. М. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю / І. М. Носаченко. - С .139-141
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Баранков, О. Г. Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі / О. Г. Баранков. - С .142-147
Стеченко, Т. О. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні / Т. О. Стеченко. - С .147-153
Артьоменко, О. І. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців / О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. - С .153-156
Кочерга, О. М. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .156-158
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Акіншева, І. П. Методи викладання соціальної історії в європейських школах / І. П. Акіншева. - С .159-163
Крапив’янський, С. М. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання" / С. М. Крапив’янський. - С .163-167
Крапив’янський, С. М. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії / С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. - С .167-171
Самойленко, О. Г. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова / О. Г. Самойленко. - С .171-174
Кривобок, О. П. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року / О. П. Кривобок. - С .174-177
Новгородський, Р. Г. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая / Р. Г. Новгородський. - С .177-183
Чувакова, Т. Г. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США / Т. Г. Чувакова. - С .183-186
Василенко, Т. А. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання / Т. А. Василенко. - С .186-191
Благінін, В. М. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .191-193
Кожуховська, А. І. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка / А. І. Кожуховська. - С .193-196
Баленко, Н. М. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919) / Н. М. Баленко. - С .197-204
Новгородська, Ю. Г. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .202-204
Марченко, Г. В. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії / Г. В. Марченко. - С .205-207
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Студенти
   викладання правознавства

   Зміст навчання

   Самостійна робота студентів

   Професійна освіта

   викладання фізики

   Я - теорія

   Викладання історії

   Економічна освіта

   Викладання біології в школі

   Викладання кримінології

   Технології навчання

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Реформа школи

   Національне виховання



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Зенгер, Григорій \о нем\; Люперсольський, Петро \о нем\; Лай, В. \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Довженко, Олександр \о нем\; Будилович, А. С. (1846-1919) \о нем\; Бережков, М. М. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\
Примірників всього: 5
Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1)

371.01
П 55


    Пометун, Олена Іванівна.
    Сучасний урок: Інтерактивні технології навчання [Текст] : Науково-методичний посібник / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко; За заг. ред. О. І. Пометун. - К. : А.С.К., 2005, 2006. - 192 с. : іл. - Бібліогр.: с. 186-189. - ISBN 966-8291-48-4 : 7.50 грн., 7.20 грн., 6.00 грн., 7.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.202.60
РУБ 371.01
Рубрики: Викладання української мови в школі--інтерактивні методи навчання
   Технології навчання

   оцінювання учнів

   роздаткові матеріали (пед.)

   Викладання української літератури в школі

   уроки алгебри

   уроки історії

   уроки географії

   Уроки світової літератури

   уроки фізики

   уроки економіки

   уроки громадянської освіти

Кл.слова (ненормовані):
кооперативне навчання -- колективно-групове навчання -- ситуативне моделювання (пед.) -- інтерактивні уроки


Дод.точки доступу:
Пироженко, Лідія Володимирівна; Пометун, Олена Іванівна \ред.\
Примірників всього: 8
фб (2), Ч.З.№2 (5), ав (1)
Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (5), ав (1)

378(4Укр)
Н 73


   
    Новітні технології навчання [Текст] : Науково-методичний збірник / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2003. - 248 с. - 20.00 грн.
    Зміст:
Волинець, К. І. Інтегроване заняття - одна з форм нових педагогічних технологій / К. І. Волинець, В. Ф. Александрова. - С .3-9
Сазонова, Н. Г. До питання про необхідність запровадження модульно-рейтингової системи / Н. Г. Сазонова. - С .12-32
Крамаренко, Т. Б. Ділові ігри та проблемно-фахові ситуації як засіб набуття досвіду соціальної поведінки і формування професійної компетенції майбутніх юристів / Т. Б. Крамаренко. - С .32-40
Заверуха, Н. М. Методичні прийоми викладання екології у ВНЗ / Н. М. Заверуха. - С .48-57
Марценюк, С. М. Впровадження інноваційних, комп’ютерних методів навчання у Вінницькому технічному коледжі / С. М. Марценюк. - С .70-75
Головко, М. В. Загальні тенденції та психолого-педагогічні проблеми запровадження сучасних технологій навчання / М. В. Головко. - С .82-92
Зеленський, К. В. Рейтинг як форма індивідуального підходу до всебічного розвитку особистості / К. В. Зеленський, В. І. Козак, О. В. Синишин. - С .92-96
Коновалов, О. Ю. Методологічні аспекти розвитку інформаційно-програмного і програмно-методичного забезпечення навчального процесу / О. Ю. Коновалов. - С .96-103
Артюшенко, В. І. Інтеграція навчання і національного виховання в контексті сучасної освіти / В. І. Артюшенко. - С .103-109
Величко, Т. Г. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки / Т. Г. Величко. - С .119-125
Флегонтова, Н. М. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу / Н. М. Флегонтова. - С .133-143
Негруца, Н. А. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей / Н. А. Негруца. - С .146-159
Проніна, Н. О. Шляхи гармонізації мотиваційної сфери студентства / Н. О. Проніна. - С .159-164
Бочан, І. О. Впровадження самостійної, індивідуальної роботи студентів як важливого чинника формування особистісно-орієнтованої системи навчання / І. О. Бочан. - С .164-168
Глазунова, О. Г. Структура процесу навчання на основі графічно-інформаційної технології / О. Г. Глазунова. - С .168-175
Рура, Л. В. Використання новітніх навчальних технологій підготовки молодшого спеціаліста у Миколаївському державному вищому училищі культури / Л. В. Рура. - С .175-177
Левченко, В. Д. Новітні технології навчання: пошуки, перспективи / В. Д. Левченко. - С .177-179
Виннічик, М. І. Виховна робота: система, досвід, інновації / М. І. Виннічик. - С .179-183
Земляк, О. В. Нові підходи до формування екологічної культури студентів / О. В. Земляк. - С .183-185
Озарчук, Л. В. Інноваційний простір системи підготовки молодших спеціалістів документально-інформаційної сфери / Л. В. Озарчук. - С .185-188
Никитюк, С. С. Тестування в інноваційній діагностиці знань / С. С. Никитюк. - С .188-192
Дерикоз, Б. В. Нові інформаційні технології і перспективи підвищення ефективності навчально-виховного процесу / Б. В. Дерикоз. - С .192-197
Рудік, Н. М. Метод ситуативного навчання в процесі викладання соціально-гуманітарних дисциплін / Н. М. Рудік. - С .197-201
Демчишина, Н. М. Проблемність як засіб удосконалення технології навчання / Н. М. Демчишина. - С .201-205
Дейнега, Н. В. Використання мультимедійних курсів у навчанні іноземної мови / Н. В. Дейнега. - С .205-208
Павлова, О. І. Формування навиків роботи студентів у нових економічних умовах / О. І. Павлова. - С .208-212
Кондратьева, Н. М. Використання інформаційних систем при викладанні предметів циклу економічних дисциплін / Н. М. Кондратьева. - С .212-215
Федько, А. В. Технологія проблемно-модульного навчання з урахуванням міжпредметних зв’язків / А. В. Федько. - С .215-219
Плаксіна, Н. М. Форми та методи інтенсифікації навчального процесу при вивченні іноземної мови / Н. М. Плаксіна. - С .219-222
Баюл, Т. П. Форми і методи контролю знань студентів в умовах сучасних навчальних технологій / Т. П. Баюл, Л. Т. Степанкова. - С .222-232
Сизов, В. В. Електронні технології в навчальному процесі / В. В. Сизов. - С .232--238
Костяєва, К. П. Юридична клініка як форма практичного навчання студентів-правовиків / К. П. Костяєва. - С .238-245
ДРНТІ
ББК 74.58(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Викладання екології
   Комп’ютерні засоби навчання

   Технології навчання

   Інформаційні технології



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

373.01
Г85


    Гришина, Тетяна Василівна.
    Освітня технологія як об’єкт методичної роботи [Текст] / Т. В. Гришина. - Х. : Основа, 2003. - 95 с. : табл. - (Бібліотека журналу "Управління школою" ; вип. 4(4)). - Літ.: с. 74. - ISBN 966-82-45-20-2 : 3.00 грн.
    Зміст:
Технологія фахової майстерності: Програма спецкурсу . - С .75-78
ДРНТІ
ББК 74.202.4
РУБ 373.01
Рубрики: Методи навчання
   Педагогічна майстерність

   Освітні технології

   Уроки

   Психологічна діагностика

   культура вчителя

   Технологічна підготовка вчителя

   Програмоване навчання

   Технології навчання

Кл.слова (ненормовані):
багатоступінчасте навчання

Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

371(075.3)
Ф66


    Фіцула, Михайло Миколайович.
    Педагогіка [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / М. М. Фіцула. - 2-е вид., випр. і доп. - К. : Академвидав, 2006. - 560 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-8226-21-6 : 33.00 грн., 35.00 грн., 33.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Виховання
   Навчання

   Дидактика

   Педагогічні дослідження

   Принципи навчання

   Зміст освіти

   Методи навчання

   Засоби навчання

   Технології навчання

   Уроки

   Контроль успішності

   Обдаровані діти

   Неуспішність учнів

   Напрями виховання

   Розумове виховання

   Моральне виховання

   формування наукового світогляду

   виховання статеве

   Підготовка до сімейного життя

   Правове виховання

   Екологічне виховання

   Трудове виховання

   Економічне виховання

   Профорієнтація

   Естетичне виховання

   Фізичне виховання

   Шкідливі звички

   Форми виховання

   Учнівський колектив

   Сім’я і школа

   Дитячі організації

   Класний керівник

   Управління освітою

   Методична робота в школі

   Передовий педагогічний досвід

   Наукова організація праці (НОП)

   Педагогіка давнього світу

   Історія педагогіки--Україна



Дод.точки доступу:
Коменський, Я. А. \о нем\
Примірників всього: 98
аб (80), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (15)
Свободны: аб (80), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (15)

371(075.35)
П 69


   
    Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : навчально-методичний посібник. Ч. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Н. І. Яковець; уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 197 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 10.70 грн.
    Зміст:
ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ
Технологізація освіти. Історія виникнення. Етапи . - С .6
Педагогічна технологія як наука . - С .6-8
Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти . - С .8-9
Карпенчук, С. Педагогічна технологія: антропологічний підхід / К. Баханов; Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .9-10
Буркова, Л. Технології в освіті / О. Зубченко; Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова. - С .11-13
Боголюбов, В. И. Педагогическая технология: Эволюция понятия / О. Олійник; Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев. - С .13-16
Назарова, Т. С. Педагогические технологии: новый этап эволюции? / Т. Гришина; С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська. - С .17-21
Баханов, К. Що ж таке технологія навчання? / Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .22-24
Зубченко, О. Історичні передумови формування технологічного підходу до навчання в західноєвропейських країнах / Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова. - С .24-27
Олійник, О. Про трактування поняття "педагогічна технологія" / Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва. - С .27-29
Гришина, Т. Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти / С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .30-33
Макрідіна, Л. Сучасні технології навчання / С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .34-36
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА І ТЕХНОЛОГІЯ
Особистісний підхід у педагогіці. Історія виникнення . - С .38
Особистісно орієнтоване навчання . - С .38
Особистісно орієнтовані технології . - С .39
Індивідуальність учителя й освітні технології . - С .41
Чернега, Н. Особистісно зорієнтоване навчання: сучасні підходи / Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .42-43
Зламанюк, Л. М. Учитель як фактор реалізації особистісно орієнтованої педагогіки / Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .44-49
Подмазін, С. Особистісно орієнтована освіта як особливий вид діяльності / І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .50
Подмазін, С. Психологія особистісно зорієнтованого навчання / Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .50
Подмазін, С. Технологія особистісно зорієнтованого уроку / Н. М. Крикун; Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .56
Турянська, О. Методи особистісно орієнтованого наввання в школі / Ю. Музиченко; В. Красновський; А. А. Гин. - С .58-62
Васьков, Ю. Особистісно зорієнтоване навчання - нова освітня парадигма / С. Ящук; О. Литвяк; Т. Мостова. - С .63-65
Волковська, Т. Особистісно зорієнтоване навчання / Т. Бєлявцева, Т. Лобас; В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .65-69
Токова, О. Урок у системі особистісно зорієнтованого навчання (функції та форма організації уроку) / Т. Башинська; І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .70-71
Зубаль, Н. Психологічні показники особистісно зорієнтованого уроку / Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .72-73
Гоцкало, Н. Особистісно зорієнтований підхід у творчій спадщині видатних педагогів / Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .74-75
Герасимчук, І. Організація групової навчально-пізнавальної діяльності у навчання іноземної мови в школі / З. Роговська; О. Іоновва. - С .76-78
Ушивець, Н. І. Групова навчальна діяльність школярів і гуманізація шкільної освіти / О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .79-80
Крикун, Н. М. Групова форма роботи на уроках математики / Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .80-83
Музиченко, Ю. Зарубіжний досвід організації групової роботи з учнями / В. Красновський; А. А. Гин. - С .84-86
Ящук, С. Розвиток творчого потенціалу учнів у процесі проектно-технологічної діяльності / О. Литвяк; Т. Мостова. - С .87-89
Бєлявцева, Т. Застосування методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів / В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .90-91
Башинська, Т. Проектувальна діяльність - основа взаємодії вчителя та учнів / І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .91-93
Новикова, Т. Проектные технологии на уроках и во внеурочной деятельности / Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .93-97
Переверзев, Т. Проектный подход и требования к учителю / О. Іоновва; Я. Костін. - С .98-99
Роговська, З. Проектні технології в процесі становлення школи / О. Іоновва. - С .100-103
УРОКИ ВІЛЬНОГО ПОЛЬОТУ . - С .103-105
Старуш, О. Метод проектів у освітніх закладах Канади / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .105-107
Бондарчук, Л. Як створити в шкільному колективі ситуацію успіху / О. Темченко. - С .107-109
Красновський, В. До знань - через радість пізнання / А. А. Гин. - С .110-112
Литвяк, О. Ідея колективної творчої діяльності / Т. Мостова. - С .113-116
Волинський, В. Класифікація комп’ютерних програмно-педагогічних засобів навчання / Ш. О. Амонашвили. - С .117-119
Богданов, І. Школа сідає за комп’ютер / Ш. О. Амонашвілі. - С .120-122
ПРО ВАЛЬДОРФСЬКУ ПЕДАГОГІКУ . - С .122-142
Глазунова, Л. Школа Монтессорі. Золоті зерна "буржуахної" педагогіки зійшли і на нашому шрунті / Т. В. Потапова. - С .143-144
Іоновва, О. Зміст Вальдорфської освіти - засіб розвитку особистості учня / Я. Костін. - С .144-146
Іоновва, О. Евритмія і малювання у вальдорфській школі / О. Іоновва. - С .147-150
ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
Характеристика сучасного традиційного навчання . - С .152
Характеристика інноваційних систем навчання . - С .152
Технологія "педагогіки співробітництва" як втілення нового педагогічного мислення . - С .153-156
Баханов, К. Шляхом інноваційного навчання / К. Баханов. - С .157-158
Кучеренко, Т. А. Інновації як умова ефективної організації навчально-виховного процесу у сучасній школі / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .159-161
Інновації: Від терміна до суті . - С .162-163
Управління інноваційними педагогічними процесами в закладах освіти . - С .164-165
Урахування типових помилок в управлінні інноваційною діяльністю . - С .165-166
Темченко, О. Впровадження інноваційних підходів для підвищення компетентності педагогів / О. Темченко. - С .166-167
Гин, А. А. Конструктор урока / А. А. Гин. - С .167-178
Мостова, Т. Світ на ім'я Амонашвілі / Т. Мостова. - С .179-180
Амонашвили, Ш. О. Антология вечно восходящей Истины / Ш. О. Амонашвили. - С .181-183
Амонашвілі, Ш. О. До школи - у шість років / Ш. О. Амонашвілі. - С .183-185
Васильченко, Н. Упровадження освітніх інновацій / Н. Васильченко. - С .185-188
Потапова, Т. В. Технологія навчання фізики як системний спосіб організації навчання / Т. В. Потапова. - С .189-190
Костін, Я. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання як інноваційна система / Я. Костін. - С .191-195
ДРНТІ
ББК 74я73 + 74.202.4я7
РУБ 371(075.35)
Рубрики: Педагогічні технології
   Технології навчання

   Особистісно зорієнтоване навчання

   Вальдорфська педагогіка

   Школа Монтессорі

   Інноваційні технології навчання



Дод.точки доступу:
Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Амонашвілі, Ш. О. \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 100
Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57)
Свободны: Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57)

016:371
С 91


   
    Сучасні технології в освіті [Текст] : рекомендаційний бібліографічний покажчик. Ч. I. Сучасні технології навчання / Академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Маріупольський державний гуманітарний університет. - К. : [б. в.], 2005. - 308 с. - ISBN 966-8605-31-4 : 4.00 грн.
ДРНТІ
ББК 91.9:74 + 74я1 + 74.202.4я1
РУБ 016:371
Рубрики: Технології навчання
   рольові ігри

   Проблемне навчання

   Модульно-рейтингове навчання

   Розвивальне навчання

   Технології дистанційного навчання

   Кредитно-модульна технологія

   Інформаційні технології навчання

   Технологія дистанційного навчання

   Технологія самоосвіти

   Сучасні освітні технології



Дод.точки доступу:
Академія педагогічних наук України; Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського; Маріупольський державний гуманітарний університет
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

37(05)
П 24


   
    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 6, грудень / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. в.], 2002. - 454 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн.
    Зміст:
Сисоєва, С. Педагогічні технології: проблеми, пошуки, перспективи впровадження / С. Сисоєва. - С .15-27
Шуневич, Б. Дистанційна освіта: теорії автономії і незалежного навчання / Б. Шуневич. - С .27-32
Шльосек, Ф. Використання засобів мультимедіа у професійній освіті / Ф. Шльосек. - С .42-47
Кушакова, Н. Застосування новітніх інформаційних технологій у підготовці юристів / Н. Кушакова. - С .61-67
Мокрик, Р. Технології викладання математики у професійних закладах освіти / Р. Мокрик. - С .67-75
Ігнатюк, О. Педагогічні умови забезпечення особистісної орієнтації підготовки гуманітарно-технічної еліти / О. Ігнатюк. - С .82-88
Смолінчук, Л. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми / Л. Смолінчук. - С .103-108
Онучак, Л. Професійна спрямованість позааудиторної роботи студентів економічних спеціальностей / Л. Онучак. - С .129-137
Семеног, О. До проблеми формування мовної особистості майбутнього вчителя української мови та літератури / О. Семеног. - С .175-183
Гаврилова, Г. Підготовка студентів-філологів до вивчення літератури з елементами народознавства / Г. Гаврилова. - С .190-197
Собко, Р. Навчання комп’ютерних технологій у професійній освіті: специфіка, досвід, проблеми / Р. Собко, В. Петринець. - С .232-239
Онацький, В. Обдарованість як психологічна проблема / В. Онацький. - С .250-261
Малімон, Л. До проблеми діагностики креативного потенціалу особистості / Л. Малімон. - С .261-268
П’ятакова, Г. Тренінг як засіб адаптації студентів до педагогічної діяльності / Г. П’ятакова. - С .282-286
Сургунд, Н. Емпатія як психологічна передумова професійної придатності абітурієнтів на спеціальність "Практична психологія" / Н. Сургунд. - С .286-294
Вінтюк, Ю. Формування професійної самосвідомості старшокласників / Ю. Вінтюк. - С .301-310
Бессонова, Т. Застосування методів практичної психокорекції у системі психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків / Т. Бессонова. - С .310-316
Жигайло, Н. Духовність на шляху формування національної свідомості молоді / Н. Жигайло. - С .328-334
Білозерська, С. Моральна самосвідомість молодших школярів як предмет професійної уваги педагога / С. Білозерська. - С .334-338
Жидецький, Ю. До проблеми стандартизації ступеневої професійної освіти / Ю. Жидецький. - С .352-360
Сакун, Л. Освітня система в Польщі: традиції і сучасність / Л. Сакун. - С .410-418
Микитенко, Н. Роль дистанційної освіти в професійній підготовці соціальних працівників у Канаді / Н. Микитенко. - С .426-431
Потенга, В. Демократія, педагогіка і нові технології в Польщі / В. Потенга. - С .431-439
Новосельська, В. Пдготовка вчителів до роботи у вальдорфській школі / В. Новосельська. - С .439-449
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Технології навчання
   Проблеми виховання

   Проблеми управління

   Професійна освіта--історія

   Наукове життя



Дод.точки доступу:
Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(05)
П 24


   
    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал. № 4, вересень-жовтень / Гол. ред. Н. Г. Ничкало ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр, Національний університет "Львівська політехніка". - Львів : [б. в.], 2003. - 207 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн.
    Зміст:
Стрельніков, В. Особливості застосування дискусійних видів занять у процесі вивчення навчальної дисципліни "Економічна історія" / В. Стрельніков. - С .21-30
Сікорський, П. Деякі аспекти удосконалення підготовки педагогічних працівників / П. Сікорський. - С .30-39
Флегонтова, Н. Проблеми підготовки майбутніх учителів до організації позашкільної культурно-дозвіллєвої роботи / Н. Флегонтова. - С .113-123
Помиткіна, Л. Психодіагностика внутрішньоособистісних дисгармоній старшокласників / Л. Помиткіна. - С .123-132
Воробель, Г. Свобода вибору як критерій зрілої особистості / Г. Воробель. - С .132-139
Ковчина, І. Теоретико-методологічні засади формування правових умінь у майбутнього соціального педагога / І. Ковчина. - С .147-159
Шуневич, Б. Періоди розвитку дистанційного навчання / Б. Шуневич. - С .191-201
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Технології навчання
   Проблеми виховання

   Проблеми управління

   Професійна освіта--історія

   Наукове життя



Дод.точки доступу:
Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(05)
П 24


   
    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 5, листопад / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр, Національний університет "Львівська політехніка" ; Гол. ред. Н. Г. Ничкало. - Львів : [б. в.], 2003. - 214 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн.
    Зміст:
Козловська, І. До питання концепції розвитку професійно-технічної освіти в Україні / І. Козловська, В. Робак. - С .7-13
Стрельніков, В. Технологія модульного навчання у вищій школі / В. Стрельніков. - С .13-23
Романовська, Д. Гуманістичне мислення особистості у професійній підготовці майбутнього практичного психолога / Д. Романовська. - С .121-129
Микитенко, Н. Теоретичні засади соціальної роботи у Канаді / Н. Микитенко. - С .195-206
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Технології навчання
   Проблеми виховання

   Проблеми управління

   Професійна освіта--історія

   Наукове життя



Дод.точки доступу:
Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(05)
П 24


   
    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 6, грудень / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр, Національний університет "Львівська політехніка" ; Гол. ред. Н. Г. Ничкало. - Львів : [б. в.], 2003. - 194 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн.
    Зміст:
Чашечникова, О. Використання можливостей дистанційної освіти з метою підвищення ефективності диференційованого навчання математики / О. Чашечникова. - С .43-53
Гіптерс, З. Морально-етичний аспект формування ділової людини / З. Гіптерс. - С .91-100
Цюприк, А. Основні підходи до проблеми організації самостійної роботи студентів / А. Цюприк. - С .100-109
Вакуленко, В. Форми і методи контролю якості знань і рівня професійної компетентності майбутнього викладача / В. Вакуленко. - С .109-123
Теслюк, П. Проблема символу в філософських і психологічних дослідженнях / П. Теслюк. - С .123-131
Гайдук, Н. Концептуальні засади застосування посередництва при розв’язанні конфліктів / Н. Гайдук. - С .147-158
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Технології навчання
   Проблеми виховання

   Проблеми управління

   Професійна освіта--історія

   Наукове життя

   Дистанційна освіта



Дод.точки доступу:
Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

371(075.3)
Ф 66


    Фіцула, Михайло Миколайович.
    Педагогіка [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / М. М. Фіцула. - 2-е вид., випр., доп. - К. : Академвидав, 2007. - 560 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-45-8 : 46.10 грн., 42.00 грн., 50.00 грн., 44.80 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Виховання
   Навчання

   Дидактика

   Педагогічні дослідження

   Принципи навчання

   Зміст освіти

   Методи навчання

   Засоби навчання

   Технології навчання

   Уроки

   Контроль успішності

   Обдаровані діти

   Неуспішність учнів

   Напрями виховання

   Розумове виховання

   Моральне виховання

   формування наукового світогляду

   виховання статеве

   Підготовка до сімейного життя

   Правове виховання

   Екологічне виховання

   Трудове виховання

   Економічне виховання

   Профорієнтація

   Естетичне виховання

   Фізичне виховання

   Шкідливі звички

   Форми виховання

   Учнівський колектив

   Сім’я і школа

   Дитячі організації

   Класний керівник

   Управління освітою

   Методична робота в школі

   Передовий педагогічний досвід

   Наукова організація праці (НОП)

   Педагогіка давнього світу

   Історія педагогіки--Україна


Примірників всього: 101
фб (1), ав (2), аб (82), пед. (1), Ч.З.№2 (15)
Свободны: фб (1), ав (2), аб (82), пед. (1), Ч.З.№2 (15)

371(075.3)
Ф 66


    Фіцула, Михайло Миколайович.
    Педагогіка [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / М. М. Фіцула. - 2-е вид., випр. і доп. - К. : Академвидав, 2005. - 560 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-8226-21-6 : 35.00 грн., 35.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Виховання
   Навчання

   Дидактика

   Педагогічні дослідження

   Принципи навчання

   Зміст освіти

   Методи навчання

   Засоби навчання

   Технології навчання

   Уроки

   Контроль успішності

   Обдаровані діти

   Неуспішність учнів

   Напрями виховання

   Розумове виховання

   Моральне виховання

   формування наукового світогляду

   виховання статеве

   Підготовка до сімейного життя

   Правове виховання

   Екологічне виховання

   Трудове виховання

   Економічне виховання

   Профорієнтація

   Естетичне виховання

   Фізичне виховання

   Шкідливі звички

   Форми виховання

   Учнівський колектив

   Сім’я і школа

   Дитячі організації

   Класний керівник

   Управління освітою

   Методична робота в школі

   Передовий педагогічний досвід

   Наукова організація праці (НОП)

   Педагогіка давнього світу

   Історія педагогіки--Україна


Примірників всього: 2
аб (2)
Свободны: аб (2)